printlogo


کد خبر: 197724تاریخ: 1397/6/6 00:00
اخبار

فرمانده کل سپاه:
بسیاری از مشکلات کشور قابل حل است
آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی دریایی سپاه روز گذشته با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان و مسؤولان در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار شد. به گزارش سپاه‌نیوز، سرلشکر جعفری در این مراسم با تاکید بر اینکه بحمدالله امروز نیروی دریایی سپاه به عنوان یک نیروی قوی، مقتدر و بازدارنده به تمام معنا در خلیج‌فارس و تنگه هرمز ایفای نقش می‌کند، اظهار کرد: توانمندی‌‌های این نیرو به لحاظ فناوری، تاکتیک‌ها و استراتژی‌ها به‌روز و متناسب با پیشرفت فناوری‌ها و در بالاترین سطح بوده و این مهم در نیروی دریایی سپاه بخوبی انجام شده است. وی در ادامه خاطرنشان کرد: شرایط انقلاب پیچیده و حساس است و همه دلسوزان و علاقه‌مندان به نظام و انقلاب اسلامی نسبت به وضعیت فعلی و بویژه شرایط اقتصادی دغدغه داشته و نگرانند؛ دشمن با توجه به وجود زمینه سوءتدبیرها و ضعف مدیریتی و فرصتی که این شرایط را ایجاد می‌کند، تحریم‌هایی را اعمال کرده تا با فشار از این طریق  بتواند استفاده بیشتری را ببرد اما بسیاری از مشکلات جاری کشور در همین شرایط فشار دشمن با نگاه درست به مسائل قابل حل است.

دیدار وزیر دفاع با بشار اسد
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر به سوریه با رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر به سوریه با رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد. امیر سرتیپ حاتمی در این دیدار با تبریک پیروزی‌های غرورآفرین نیروهای مقاومت و ارتش ‌سوریه بر تروریست‌ها اظهار داشت: نه‌تنها مردم منطقه، بلکه مردم جهان مدیون مبارزاتی هستند که ‌در سوریه علیه تروریست‌ها انجام شده است. وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه «همانند دوره بحران و جنگ با تروریست‌ها که کنار ملت و دولت ‌سوریه بودیم در دوره بازسازی این کشور نیز آمادگی مشارکت داریم»، تصریح کرد: بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خوبی در این زمینه برخوردار است و می‌تواند آنها را در دوره بازسازی سوریه به‌کار گیرد.

انتخابات شورای مرکزی اعتماد ملی مورد تأیید وزارت کشور نیست
دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور با اشاره به بررسی گزارش مجمع عمومی حزب اعتماد ملی در جلسه این کمیسیون گفت: انتخابات اعضای شورای مرکزی و بازرسی این حزب باید مجددا برگزار شود. به گزارش ایسنا، بهرام سرمد، مدیرکل سیاسی وزارت کشور در نشست خبری با اشاره به طرح گزارش مجمع عمومی حزب اعتماد ملی در این جلسه اظهار کرد: انطباق اساسنامه و مرامنامه حزب اعتماد ملی با قانون جدید مورد تأیید کمیسیون ماده ۱۰ قرار گرفت اما با توجه به بروز برخی اشکالات در فرآیند انتخاب اعضای شورای مرکزی و بازرسی حزب، مقرر شد ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ مجددا مجمع عمومی حزب اعتماد ملی با حضور نمایندگان کمیسیون ماده 10 احزاب از جمله آقای امیری اصفهانی به عنوان نماینده دادستانی در کمیسیون، حسین کمالی به عنوان نماینده احزاب در کمیسیون و پروانه مافی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی در کمیسیون و همچنین ناظر وزارت کشور برگزار و اعضای شورای مرکزی و بازرسی این حزب انتخاب شوند.

محاکمه علنی ۱۹ توزیع‌کننده ارز در بازار آزاد
نخستین جلسه محاکمه ۱۹ متهم به توزیع ارز آزاد و خارج از سیستم قانونی، امروز ساعت ۹ صبح در شعبه دوم دادگاه ویژه به صورت علنی و با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود.
به گزارش میزان، ریاست این دادگاه را حجت‌الاسلام سیداحمد زرگر برعهده دارد. بنابر این گزارش، مطابق تحقیقات انجام شده این متهمان 2500 میلیارد تومان گردش مالی داشته‌اند.
گفتنی است، در جلسه امروز هر ۱۹ متهم به همراه وکلای‌شان در دادگاه حضور خواهند یافت و کیفرخواست آنها از سوی نماینده دادستان قرائت می‌شود.
 


Page Generated in 0/0053 sec