printlogo


کد خبر: 198002تاریخ: 1397/6/13 00:00
اخبار

استقلال برابر نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیرد
مصاف پرسپولیس با نود ارومیه
قرعه‌کشی مرحله سوم رقابت‌‌های جام حذفی برگزار شد و تیم‌‌های لیگ برتری حریفان خود را در این مرحله شناختند.
قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌‌های فوتبال جام حذفی بعدازظهر دیروز دوشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌‌های حاضر حریفان خود را طبق برنامه زیر شناختند.
سپیدرود رشت- ملوان بندرانزلی 
پدیده ملکشاهی ایلام- مس کرمان 
نساجی مازندران- شاهین لردگان
تراکتورسازی تبریز- صنعت نفت آبادان 
استقلال جنوب- مقاومت تهران
سپاهان اصفهان- شهرداری ماهشهر
خونه‌به‌خونه بابل- سیراف کنگان بوشهر 
سایپای تهران- سردار بوکان
پدیده خراسان- ذوب‌آهن اصفهان 
چوکای تالش- داماش گیلانیان
پرسپولیس تهران-  نود ارومیه
پارس جنوبی جم- پیکان تهران 
ستاره کاسپین بابل- ماشین‌‌سازی تبریز
نفت مسجدسلیمان- استقلال تهران
استقلال خوزستان- شاهین بندرانزلی
همه دیدارهای جام حذفی به غیر از بازی استقلال و پرسپولیس با رقیبان روزهای
۲۲ و ۲۳ شهریورماه برگزار خواهد شد.

شماره 9 سابق استقلال در یورو لیگ
مهاجم فصل گذشته استقلال در انتقالی رسمی با تیم اسپارتاک ترنوای اسلواکی قرارداد امضا کرد. علی قربانی یکی از بازیکنان مورد علاقه شفر بود که سرمربی این تیم علاقه زیادی به حفظ این بازیکن داشت اما او در نهایت با مدیران استقلال به توافق نرسید و ترجیح داد از این تیم جدا شود.
قربانی به‌خاطر نمایش خوب فصل گذشته چند پیشنهاد خارجی داشت که در نهایت تصمیم گرفت با باشگاه اسپارتاک ترنوا اسلواکی قرارداد امضا کند؛ قهرمان فصل گذشته لیگ این کشور که در فصل جدید یورو لیگ حضور دارد.
تیم فوتبال اسپارتاک در یورو لیگ با تیم‌‌های فنرباغچه، اندرلخت بلژیک و دیناموزاگرب کرواسی هم گروه است و این بهترین فرصت برای علی قربانی است که بتواند توانایی‌‌های خود را در این بازی‌‌های سطح بالا و مهم نشان بدهد.
علی قربانی که در 2 سال حضور در استقلال بخوبی توانسته توانایی‌‌های خود را نشان بدهد، حالا در نخستین فصل حضور در فوتبال اروپا امیدوار است بتواند با درخشش در پیراهن اسپارتاک نظر کی‌روش را برای حضور در تیم‌ملی جلب کند.

توره هم‌بازی کریم انصاری‌فرد شد
کاپیتان باتجربه منچسترسیتی سرانجام مجبور به ترک این تیم شد و به المپیاکوس بازگشت. به نقل از Elsport، یحیی توره روزهای درخشانی را با منچسترسیتی تجربه کرد و توانست 3 بار عنوان قهرمانی را با این تیم در لیگ برتر فوتبال انگلیس تجربه کند. پیوستن پپ گوآردیولا به منچسترسیتی چنانکه انتظار می‌رفت اصلا برای یحیی توره خوب نبود و این بازیکن به کلی در فیروزه‌ای‌پوشان شهر منچستر نیمکت‌نشین شد. توره سرانجام تصمیم گرفت منچسترسیتی را ترک کند. او از  فولام و وستهام پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت به تیم سابق خود بازگردد. المپیاکوس با منتشر کردن عکسی از  استقبال هواداران این تیم از توره رسما از جذب این بازیکن خبر داد. کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران هم در المپیاکوس بازی می‌کند، البته به احتمال خیلی زیاد او این تیم یونانی را ترک کند و راهی فوتبال جزیره شود.

فتاحی: بعید است تاریخ بازی استقلال در هفته ششم تغییر کند
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ معتقد است که تاریخ دیدار هفته ششم استقلال احتمالا تغییر نمی‌کند. سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در حاشیه مراسم قرعه‌کشی جام‌حذفی فوتبال درباره درخواست باشگاه استقلال مبنی بر تعویق دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته ششم لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به اینکه استقلال در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی باید به مصاف یک تیم لیگ برتری برود،‌ بعید می‌دانم تاریخ بازی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر تغییر کند. استقلال در هفته ششم لیگ برتر در تاریخ ۲۲ شهریور باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود که باشگاه استقلال از سازمان لیگ درخواست کرد بازی ۲۱ شهریور برگزار شود. همچنین این تیم در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی هم باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.


Page Generated in 0/0057 sec