printlogo


کد خبر: 198039تاریخ: 1397/6/13 00:00
اخبار

بهره‌برداری از  ۵۷۴ پروژه و طرح در مخابرات آذربایجان‌غربی
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌،
۵۷۴ پروژه و طرح در مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی با سرمایه‌‌گذاری بالغ بر ۲۴۴ میلیارد ریال در سال ۹۷ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این پروژه‌ها شامل طرح توسعه شبکه فیبرنوری، طرح مربوط به نصب و راه‌اندازی تجهیزات اکتیو و پسیو پروژه FTTH، پروژه توسعه ADSL استان، پروژه مربوط به افزایش پهنای باند دیتا در مراکز شهری و روستایی و کافوی نوری و پروژه‌‌های انتقال و توسعه سوئیچ و شبکه و کافوی نوری بود که در سطح مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌مندی 90 درصدی خانوار شهری و روستایی کشور از نعمت گاز طبیعی
بهره‌مندی 90 درصدی خانوار شهری و روستایی کشور از نعمت گاز طبیعی یکی از خدمات ارزنده جمهوری اسلامی است. رئیس ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست شرکت ملی گاز که برای همایش بزرگ HSE در شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی حضور داشت با اشاره به بهره‌مندی
90 درصدی خانوار شهری و روستایی کشور از نعمت گاز طبیعی اظهار کرد: این امر مهم تنها بخشی از خدمات ارزنده جمهوری اسلامی است که باعث شده سطح زندگی مردم کشور به لحاظ کیفی در مقایسه با پیش از انقلاب و کشورهای همسایه ارتقا یابد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی، مهندس یوسفی‌پور که ریاست هیأت‌مدیره شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی را نیز بر عهده دارد با بیان این مطلب که استان به‌خاطر شرایط جغرافیایی دچار برخی عقب‌ماندگی‌هاست، تصریح کرد: با تلاش مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت گاز استان، شاهد اقدامات مطلوبی در راستای جبران این کمبودها هستیم. وی در جمع پیمانکاران و کارکنان گاز استان آذربایجان‌غربی مهم‌ترین موارد ایمنی در طراحی، اجرا و بهره‌برداری پروژه‌‌های گازرسانی را ارائه کرد و با آوردن مصادیقی از حوادث در شرکت‌های گاز استانی به تبیین و تحلیل این حوادث پرداخت.


Page Generated in 0/0060 sec