printlogo


کد خبر: 198293تاریخ: 1397/6/18 00:00
اخبار

مخالفت نفت مسجدسلیمان با لغو دیدارش برابر استقلال
سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: ما به اینکه دیدارمان برابر استقلال تهران، بدون اطلاع باشگاه نفت لغو می‌شود، معترض هستیم و باید موافقت ما نیز گرفته می‌شد. ابوذر شجاعی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درباره لغو دیدار این تیم برابر استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر با تصمیم سازمان لیگ اظهار کرد: این موضوع هنوز به اطلاع باشگاه نفت مسجدسلیمان نرسیده و تنها از سوی رسانه‌ها اعلام شده است. ما به اینکه بازی بدون اطلاع ما لغو می‌شود، معترضیم و باید موافقت باشگاه نفت نیز گرفته می‌شد. او بیان کرد: مجموعه باشگاه نفت مسجدسلیمان شدیدا با لغو این دیدار مخالف است. در 5 بازی که تاکنون برگزار کرده‌ایم، 3 دیدار خارج از خانه بوده است و اگر بازی با استقلال هم لغو شود باید در هفته هفتم مجددا یک دیدار خارج از خانه را برابر سایپا انجام دهیم که از نظر هیچ منطق و قانونی قابل قبول نیست. سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: این تصمیم سازمان لیگ تیم ما را دچار مشکل می‌کند و سازمان لیگ نباید به‌خاطر رعایت حال باشگاه استقلال، نفت مسجدسلیمان را دچار بحران کند. باید هنگام گرفتن این تصمیم، شرایط باشگاه ما نیز لحاظ می‌شد نه اینکه تنها به شرایط استقلال توجه می‌کردند. شجاعی عنوان کرد: هواداران نفت نیز برای بازی روز پنجشنبه برابر استقلال تهران و حضوری پرشور آماده هستند و ما هم هیچ مشکلی برای برگزاری این دیدار نداریم و تدارکات لازم دیده شده است.

رضازاده: فدراسیون 3 سال پیش نباید کیانوش را به تیم‌ملی دعوت می‌کرد نه الان
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: فدراسیون اگر می‌خواست کیانوش رستمی را به اردوی تیم‌ملی دعوت نکند باید 3 سال پیش این کار را انجام می‌داد و اکنون خود رئیس فدراسیون باید نسبت به این تصمیم پاسخگو باشد. حسین رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دعوت نشدن کیانوش رستمی به اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری برای حضور در مسابقات جهانی 2018 بیان کرد: خود رئیس فدراسیون باید در این‌باره صحبت کند، چرا که بعد از اوت شدن کیانوش رستمی در بازی‌‌های آسیایی در مصاحبه‌ای عنوان کرد رستمی همین روند را ادامه می‌دهد اما بعدا او به اردوی تیم‌ملی دعوت نشد. زمانی که در رکورد‌‌‌گیری تیم‌ملی هم اوت کرد کادرفنی این نظر را داشت که به بازی‌‌های آسیایی اعزام نشود اما رئیس فدراسیون گفت باید به بازی‌ها برود و در این‌باره بین کادرفنی و فدراسیون درگیری بود. او ادامه داد: به نظرم اینکه او را به اردوی تیم‌ملی دعوت نکردند، کار درستی نیست. 4-3 سال او را دعوت کردند و به مسابقات اعزامش کردند خب مسابقات جهانی هم می‌فرستادند دیگر چه فرقی می‌کرد؟ اگر می‌خواستند او را به اردوی تیم‌ملی دعوت نکنند باید این کار را 3 سال پیش انجام می‌دادند  نه الان. چون الان دیگر زیاد تاثیری ندارد. در کل رئیس فدراسیون و کادرفنی باید نسبت به این مسأله پاسخگو باشند، چرا که آنها در جریان جزئیات هستند.

کولاکوویچ: والیبال خوبی به نمایش می‌گذاریم
سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران گفت: ما والیبال خوبی به نمایش می‌گذاریم اما باید برای پیشرفت از اشتباهات خود درس بگیریم. به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم‌ملی والیبال ایران در دومین دیدار دوستانه خود در تورنمنت چهارجانبه اسلوونی که در شهر لیوبلیانای این کشور برگزار می‌شود به مصاف میزبان رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم‌ملی والیبال بعد از دیدار برابر اسلوونی اظهار داشت: بازی سختی را برابر اسلوونی داشتیم. در بعضی دقایق مسابقه خیلی خوب عمل کردیم اما در بعضی دقایق نتوانستیم کیفیت بالای خود را نشان دهیم. در کل این مسابقه یکی از بهترین بازی‌های تدارکاتی در این مقطع زمانی برای ما بود. وی ادامه داد: اسلوونی سرویس‌های بسیار خوبی داشت اما من از عملکرد بازیکنانم در دریافت سرویس راضی هستم. اگر تمرکز داشتیم، می‌توانستیم در این دیدار 3 بر صفر برنده باشیم.


Page Generated in 0/0067 sec