printlogo


کد خبر: 198727تاریخ: 1397/6/25 00:00
اخبار

آخرین جزئیات مرگ مجید غلام‌نژاد
برخلاف اخبار مخابره شده هنوز علت دقیق فوت مجید غلام‌نژاد مشخص نشده و پزشکی قانونی علت دقیق مرگ را بعد از کالبدشکافی مشخص خواهد کرد. به گزارش «ورزش سه» و بنا به گفته محسن مینا، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس علت فوت ناگهانی مرحوم مجید غلام‌نژاد (احتمالا) غرق‌شدگی او در رودخانه‌ای در منطقه سیاهو در حوالی بندرعباس است. بنا به گفته مینا، مجید غلام‌نژاد که به همراه خانواده و برای تفرج به منطقه سیاهو رفته بود حین شیرجه زدن به عمق رودخانه دچار مشکل شده و پیکر او از آب بیرون نیامده است. خانواده وی سراسیمه ابتدا به هلال‌احمر اطلاع داده‌اند و سپس با حضور غواصان، جسد غلام‌نژاد از آب بیرون کشیده می‌شود. بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس می‌گوید: مساله سکته صحت ندارد و علت فوت ایشان پس از کالبدشکافی از سوی پزشکی قانونی به اطلاع خواهد رسید. به گفته وی، حادثه روز جمعه
ساعت ۹ صبح اتفاق افتاده و ساعت ۲ بعدازظهر نیز پاسگاه انتظامی منطقه مربوطه از وقوع این حادثه مطلع شده است. مرگ‌ ناباورانه این بازیکن تیم‌های ملی که پس از گذراندن دوران فوتبال در بندرعباس ساکن شده و به همراه همسرش یک باشگاه ورزشی را اداره می‌کرد، جامعه فوتبال را تحت تاثیر خود قرار داد. غلام‌نژاد بازیکنی خوش‌اخلاق و ممتاز بود که یک گل ملی هم در کارنامه دارد. در عکس بالا نمایی از منطقه‌ای که بازیکن سابق تیم‌ملی در آن غرق شد را می‌بینید. به گفته مسؤول آتش‌نشانی منطقه 4 بندرعباس، غواصی که در پی تماس هلال‌احمر به منطقه اعزام شده بود پس از ۲۵ دقیقه جست‌وجو پیکر بی‌جان مجید غلام‌نژاد را در محدوده روستای بیخ منطقه هماگ بندرعباس از آب خارج کرد.

پاداش ویژه برای پرسپولیسی‌ها
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم این نوید را داده تا در صورت پیروزی مقابل الدحیل با پاداش ویژه باشگاه روبه‌رو خواهند شد. صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اکنون خواسته بزرگی از سوی کادر فنی و مدیرعامل این باشگاه برای بازیکنان است. آنها که در دیدار رفت یک شکست نزدیک را مقابل حریف قدرتمند خود تجربه‌ کرده‌اند، امیدوارند در استادیوم آزادی موفق به عبور از سد این حریف قطری شوند. در این رابطه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در اردوی این تیم به آنها اعلام کرده در صورت پیروزی مقابل الدحیل با پاداش ویژه باشگاه روبه‌رو می‌شوند. برانکو ایوانکوویچ نیز به بازیکنان اعلام کرد سوای پاداش باشگاه، او نیز در صورت پیروزی تیم به بازیکنان پاداش خواهد داد. پرسپولیس روز دوشنبه در جدال برگشت مقابل الدحیل در استادیوم آزادی صف‌آرایی خواهد کرد.

افشاگری دادگاه بین‌المللی ورزش علیه دبیر کل سابق فیفا
دادگاه بین‌المللی ورزش اعلام کرد: دبیر کل سابق فیفا ارقام بالایی را صرف سفرهای هوایی خود کرده است. دادگاه کاس که همچنان به پرونده مدیران سابق فیفا می‌پردازد، اعلام کرد جروم والکه از حساب فدراسیون جهانی، رقم‌های هنگفتی را صرف کرده است. این ارگان قضایی به عنوان نمونه عنوان کرد در سال 2015 دبیر کل پیشین فیفا یک فروند جت را برای حضور در زوریخ و مراسم قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2018 اجاره کرد. بر همین اساس مبلغ 71700 دلار صرف این کار کرد و در این سفر همسر، دختر، ‌2 پسر و یک پرستاربچه را به همراه برد. همین طور برای پسرش که از ریودوژانیرو به زوریخ پرواز کرد، بلیتی بیزینس کلاس خریداری کرد. او همه این هزینه‌ها را از حساب فیفا خرج کرد. طبق گزارش کاس، او در سال‌های 2010 تا 2015 چهار مرتبه اقدام به اجاره هواپیما به هزینه فیفا کرد، در حالی که سازمان عالی‌ترین مرجع فوتبال جهان خود دارای یک فروند هواپیماست. والکه سپتامبر سال 2015 به اتهام دست داشتن در فروش غیرقانونی بلیت‌های جام‌جهانی از پست‌هایی که در فیفا داشت، برکنار شد. فوریه سال 2016 وی به 12 سال فعالیت غیرفوتبالی محکوم شد اما 6 ماه بعد این دوره به 10 سال کاهش یافت.
 


Page Generated in 0/0063 sec