printlogo


کد خبر: 198967تاریخ: 1397/7/1 00:00
کوتاه و گویا

 جاوید حسینی، متخصص پوست و مو درباره کیفیت نوع  شامپویی که باید توسط افرادی که ریزش موی ارثی دارند  استفاده شود، گفت: همانطور که می‌دانیم 80 –70 درصد حجم شامپو از آب تشکیل شده است اما این آب معمولی نیست، بلکه آب دیونیزه یا یون زدوده شده است. تنها این نوع آب است که موجب می‌شود شوینده‌های محلول در شامپو بتوانند به بهترین وجه عملکرد صحیح داشته و موجب خشکی و شکنندگی موها نشوند.
 موزه ملی علوم و فناوری ایران با آثاری از «الحیل‌ها» در بخش «شیشه‌های جادویی» مسابقات بین‌المللی طراحی و ساخت آثار علمی 2018 چین که در حاشیه برگزاری کنفرانس جهانی «دانش علمی» از تاریخ 24 تا 27 شهریور 97 در حال برگزاری است، شرکت کرد.
 سیدعلی مفاخریان، شهردار منطقه 9 تهران از برگزاری انتخابات  هیات منصفه کارکنان  منطقه  در جهت  ایجاد نظام شایسته‌سالاری و برقراری عدالت اداری درحوزه منابع انسانی و تکریم کارکنان خبر داد.
 همزمان با عصر عاشورا، مراسم خیمه‌سوزان با اجرای نمایش‌های‌ آیینی و با حضور تعداد زیادی از شهروندان در شرق پایتخت برگزار شد. این برنامه به همت سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) جنب مسجد جابری با اجرای برنامه‌های گوناگون تعزیه، مداحی و نوحه‌خوانی و اجرای نمایش‌های‌ آیینی برگزار شد.
 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از آمادگی کامل این ناوگان برای ارائه خدمات حداکثری در آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ خبر داد. فرنوش نوبخت با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای طرح استقبال از مهر در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از مدتی پیش آغاز شده است، افزود: استفاده حداکثری از توان مترو، آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده در زمان‌های پرتردد، انجام تعمیرات و بهینه‌سازی فضای ایستگاهی از جمله این اقدامات است.
 پوستر چهارمین جشنواره‌ ملی اسباب‌بازی کانون با طرحی از نشان اصلی این رویداد که تکه‌ای از یک جورچین (پازل) است، طراحی و منتشر شد. محمدرضا احمدی‌راد، طراح این پوستر گفت: در این پوستر از لگوی اصلی 3 دوره گذشته جشنواره به شکل حجمی و به عنوان دروازه‌ ورودی این رویداد استفاده کردیم.
 کاروان 60 نفره بیمارستان نیایش شامل 28 جانباز اعصاب و روان، 19 نفر از اعضای خانواده این جانبازان، 7 نفر از کادر بیمارستان و 6 نفر از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران روز جمعه 30 شهریور با بدرقه جمعی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران عازم اردوی زیارتی و فرهنگی مشهد مقدس شدند.
 همزمان با سالگرد فاجعه منا، ویژه‌برنامه «تمنای وصل» برای تجلیل از این شهدا و خانواده‌های‌شان در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. ویژه‌برنامه «تمنای وصل» گرامیداشت شهدای مظلوم منا با شعار «حج ناتمام سهم تو، سنگ‌های ناتمام سهم من» در آستانه سالروز وقوع این فاجعه امروز یکشنبه اول مهرماه ساعت ۱۶ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.


Page Generated in 0/0108 sec