printlogo


کد خبر: 199026تاریخ: 1397/7/2 00:00
اخبار

پیگیری وزیر ورزش برای خصوصی‌‌سازی پرسپولیس و استقلال
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت منتظر مصوبه هیات وزیران برای شروع روند خصوصی‌‌سازی استقلال و پرسپولیس هستیم. به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، میرعلی‌اشرف پوری‌حسینی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره آخرین اخبار مربوط به خصوصی‌‌سازی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: خوشبختانه آقای سلطانی‌فر به جد پیگیر خصوصی‌‌سازی این دو باشگاه است و با نامه‌ای که به درخواست وزیر ورزش و جوانان برای شروع مجدد روند خصوصی‌‌سازی این دو تیم از سوی آقای اکرمی، سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی به دولت رفته است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، منتظر مصوبه هیات وزیران برای شروع روند واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم. رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: فکر می‌کنم ظرف 2 هفته آینده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، هیات وزیران با شروع روند خصوصی‌‌سازی 2 باشگاه موافقت کند و بلافاصله در آن زمان شرایط و نحوه کار را خواهیم گفت. پوری‌حسینی درباره قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و اینکه شامل او هم می‌شود یا خیر، گفت: متاسفانه این قانون شامل حال من نمی‌شود و به‌رغم اینکه خیلی‌ها دوست دارند و منتظر بازنشستگی من هستند ولی ان‌شاءالله با قدرت کار واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را ادامه خواهم داد.

رئیس باشگاه رئال‌مادرید:
برای بازی به آمریکا نمی‌رویم
رئیس باشگاه رئال‌مادرید مخالفت خود را با برگزاری دیدار تیمش در آمریکا اعلام کرد. به نقل از آ.اس، رئال‌مادرید به صورت علنی موضع خود را نسبت به اختلاف لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا در رابطه با برگزاری بازی‌های لالیگا در آمریکا نشان داد. فلورنتینو پرس در مجمع عمومی اعضای متعهد رئال‌مادرید گفت: به آمریکا نخواهیم رفت. باشگاه و هواداران علاقه‌ای به برگزاری دیدار تیم‌شان در این کشور ندارند. ما کاملا مخالف این موضوع هستیم. پیش از این فیفا، فدراسیون فوتبال اسپانیا و انجمن این کشور مخالفت خود را با خاویر تباس (رئیس لالیگا) نشان داده بودند. با این حال پس از هر اظهارنظری، رئیس لالیگا واکنش نشان می‌دهد و اعلام می‌کند دیدار بارسلونا و خیرونا در لالیگا باید در میامی برگزار شود.

مصدومیت کاوه رضایی جدی است
به نظر می‌رسد مصدومیت کاوه رضایی جدی است و این بازیکن فعلا جایی در ترکیب تیمش نداشته باشد.‌ به نقل از اسپورت بلژیک، تیم فوتبال بروخه که کاوه رضایی، مهاجم ایرانی را با 5 میلیون یورو به خدمت گرفته است، روز یکشنبه‌ در هفته‌ هشتم لیگ بلژیک به مصاف تیم رده پنجمی خنت رفت. کاوه رضایی که به دلیل مصدومیت بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا برابر بورسیادورتموند را از دست داد، در این دیدار هم نتوانست تیمش را همراهی کند.


Page Generated in 0/0054 sec