printlogo


کد خبر: 199052تاریخ: 1397/7/2 00:00
اخبار

مدافعان حرم نبودند، هر هفته شاهد حوادث تروریستی بودیم
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم انقلابی و ولایتمدار ایران با وحدت چشم مزدوران را کور خواهند کرد، گفت: مدافعان حرم و حافظان امنیت نبودند، هر هفته شاهد حوادث تروریستی در هر کدام از شهرهای ایران بودیم. آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری قم فردا با اشاره به حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: نمایش اقتدار و عظمت ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان، مزدوران آمریکا، صهیونیسم، آل‌سعود و وهابیت قابل تحمل نیست و ایجاد ناامنی و آشوب از اهداف دشمنان است. وی ادامه داد: با وجود این حوادث قدر امنیت و آرامش را بیشتر می‌دانیم و این نوع جنایات باعث می‌شود قدر حافظان امنیت و مدافعان حرم بیشتر شناخته و احساس شود و اگر این افراد نبودند شاید هر هفته شاهد این جنایات در هر شهر ایران بودیم. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مدافعان حرم و حافظان امنیت جلوی این شرارت‌ها را می‌گیرند و تاکنون هم گرفته‌اند، گفت: باید مراقب باشیم دشمن از طریق تفرقه و دودستگی بین قومیت‌ها ایجاد اختلاف نکند یا از طریق بستر مشکلات و نارضایتی‌ها در کشور رخنه کنند.

توانمندی دفاعی  باعث ایجاد امنیت داخلی شد
مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: توانمندی دفاعی باعث ایجاد امنیت در کشور و بازدارندگی در برابر توطئه‌های دشمنان جهت هجمه به ملت ایران می‌شود. سردار حسین دهقان در برنامه رادیو گفت‌وگو با اشاره به دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با توجه به این دکترین در حال حاضر توانمندی دفاعی ایران در سطحی است که باعث ایجاد امنیت در کشور و بازدارندگی در برابر توطئه‌های دشمنان جهت هجمه به ملت ایران شود. وی به ظرفیت‌های فنی، انسانی و صنعتی نیروهای مسلح کشور اشاره کرد و گفت: این پتانسیل‌ها و توانمندی‌ها پشتوانه امنیت ملی کشور است و جمهوری اسلامی ایران با توجه به دکترین دفاعی خود برای گسترش توانمندی‌های دفاعی خود بدون توجه به اینکه دیگران چه می‌گویند و چه می‌خواهند، حرکت می‌کند.

حرکت ناجوانمردانه دشمنان  با پاسخ محکمی مواجه خواهد شد
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای درباره حمله تروریستی اهواز، تاکید کرد: اینگونه حرکات ناجوانمردانه، با پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد. به گزارش مهر، در بخشی از این بیانیه آمده است: قدرت مقاومت و ایستادگی مردم و نظام اسلامی در برابر گروه‌های تروریستی و جریانات افراطی و تکفیری، همه توطئه‌ها و دشمنی‌هایی را  که با حمایت و پشتیبانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان مرتجع منطقه، تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی را نشانه رفته‌اند، به شکست کشانده و اینگونه حرکات ناجوانمردانه را با پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد نمود.

با خودتحریمی، تحریم‌ها علیه ملت را مضاعف نکنیم
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: نباید با خودتحریمی، تحریم‌های جدید آمریکا علیه ملت را مضاعف کنیم. کسانی که عواقب سوء FATF را نادیده می‌انگارند باید مسؤولیت این کار را به عهده گیرند. به گزارش مهر، محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی به نظر مثبت دولت و برخی نمایندگان مجلس درباره FATF اشاره کرد و گفت: نباید با خودتحریمی، تحریم‌های جدید آمریکا علیه ملت را مضاعف کنیم. کسانی که عواقب سوء FATF را نادیده می‌انگارند باید مسؤولیت این کار را بر عهده گیرند. دقت نظرهایی در مجمع تشخیص مصلحت و شورای نگهبان در این باره شده که باید دولت و مجلس به این دقت نظر توجه کنند و هزینه‌های تحریم را بیش از پیش بالا نبرند.
 


Page Generated in 0/0059 sec