printlogo


کد خبر: 199097تاریخ: 1397/7/3 00:00
کوتاه و گویا

 رئیس دانشگاه پیام‌نور گفت: بیش از ۵۰ مرکز و نمایندگی دانشگاه پیام‌نور در سایر کشورها فعال بوده و همه علاقه‌مندان به تحصیل در سیستم آموزشی ایران را پوشش می‌دهد. محمدرضا زمانی در نشست مجمع عمومی دانشگاه‌های جهان اسلام که به میزبانی دانشگاه پیام‌نور در حال برگزاری است، گفت: دانشگاه پیام‌نور بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی ایران است و ۵۰۰ مرکز در سراسر کشور دارد. زمانی اظهار داشت: حدود ۴۰۰ هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترای این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
 جلسه مشترک بین سازمان خدمات اجتماعی شهرداری با کمیته امداد استان تهران درباره توانمندسازی و کارآفرینی جوامع محلی، در 3 منطقه 11‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، 12 و 13 برگزار شد. در این جلسه ظرفیت‌‌های سازمان خدمات اجتماعی در شهر تهران برای همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف طرح‌‌های اجرا شده، برای بهره‌‌‌گیری در سایر بخش‌ها و اجرای آن در مناطق دیگر برنامه‌‌ریزی شود.
 نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:  خانواده‌های شهدا و مجروحان حادثه تروریستی اهواز تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می‌گیرند. حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی در سفر به استان خوزستان با جمعی از مجروحان حادثه تروریستی اهواز که در بیمارستان ارتش و بیمارستان آپادانا بستری بودند دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان روند درمانی آنان قرار گرفت.
 رضا عبدلی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تشریح روند فعالیت اجرایی و  پروژه‌‌های زیست‌محیطی مدیریت پسماند شهر تهران از جمله استحصال گاز متان از پسماند شهری، استحصال مصالح از نخاله‌‌های ساختمانی، تصفیه شیرابه پسماند، برنامه‌‌های سازمان در جهت  افزایش بازیافت و تفکیک پسماند در مبدأ، بر تلاش سازمان در باره مدیریت بهینه پسماند و جلب مشارکت شهروندان تاکید کرد.
 بشیر حاجی‌بیگی، سخنگوی سازمان انتقال خون ایران گفت: همزمان با تاسوعا و عاشورای امسال 43هزار و 428 نفر برای ادای نذر خود به مراکز انتقال خون کشور مراجعه کردند که از این شمار 35 هزار و 410 نفر موفق به اهدا شدند.
 سهیل مهدی‌پور، عضو انجمن جراحان  ارتوپدی ایران از راه‌اندازی سیستم طراحی و تولید گاید سفارشی بیماران جهت اعمال جراحی اصلاحی استخوان  از حدود ۴ سال قبل خبر داد و گفت: استفاده از این تکنولوژی و فناوری افزایش ۹۸ درصدی دقت در انجام عمل اصلاح دفرمیتی‌‌های  استخوان را به همراه خواهد داشت. همچنین در موارد مشکل و پیچیده تعویض مفصل زانو این فناوری کمک شایانی در کارگذاری صحیح  پروتز زانو می‌کند.
 


Page Generated in 0/0061 sec