printlogo


کد خبر: 199124تاریخ: 1397/7/4 00:00
آوای شهر

شهردار تهران خبر داد
ادغام برخی معاونت‌ها در شهرداری
شهردار تهران با اشاره به ضرورت چابک‌سازی شهرداری گفت: امکان دارد در ساختار جدید برخی معاونت‌ها تغییر کنند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی افشانی، شهردار تهران در پایان هشتادو‌نهمین جلسه شورای شهر تهران که روز سه‌شنبه برگزار شد، پس از ارائه برنامه سوم توسعه شهری اظهار داشت: در برنامه سوم توسعه شهری به مواردی توجه شده است که در سایر برنامه‌ها هم وجود داشته اما فرصت اجرایی شدن پیدا نکردند. شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بر اساس برنامه فعلی ساخت و ساز جدیدی در تهران نخواهیم داشت، گفت: هرگز چنین موضوعی را ندیده‌ام و نشنیده‌ام اما این را هم باید بگویم که هیچ فصلی را نمی‌توان از برنامه حذف کرد و در طول برنامه درباره حمل‌ونقل عمومی و توسعه مترو تلاش خواهیم کرد. افشانی در ادامه به موضوع کوچک‌سازی پرداخت و گفت: طی سال‌های گوناگون درباره کوچک‌سازی و چابک‌سازی بحث شده است و اکنون 15 هزار پست سازمانی مصوب داریم که در مقابل آن بیش از 80 هزار نفر حقوق می‌گیرند. وی با تأکید بر اینکه باید ساختار فعلی شهرداری اصلاح شود، گفت: ممکن است در ساختار جدید بعضی معاونت‌ها ادغام شوند. افشانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شنیده‌ها حاکی از آن است که 800 میلیون تومان برای تدوین برنامه سوم هزینه شده، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و دستور پیگیری می‌دهم.

رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار عنوان کرد
کاهش شدید عرضه گوجه‌فرنگی  در میادین میوه و تره‌بار
رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: با توجه به قیمت تمام‌شده خرید گوجه‌فرنگی، عرضه این محصول در میادین میوه و تره‌بار مقرون به صرفه نیست. عبدالحسین رحیمی، رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار با اشاره به کاهش شدید عرضه گوجه‌فرنگی در بازار میوه و تره‌بار به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر قیمت فروش گوجه‌فرنگی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار 4500 تومان است و در بازارهای آزاد به قیمت ۸ هزار تومان به فروش می‌رسد اما بر اساس قیمت ابلاغی این محصول باید در میادین میوه و تره‌بار حتما به قیمت 3هزار و ۲۵۰ تومان عرضه شود‌. وی با تاکید بر اینکه غرفه‌داران باید برای عرضه انواع محصولات باغی و کشاورزی به سود حداقلی برسند، گفت: سازمان میادین میوه و تره‌بار نمی‌تواند غرفه‌داران را برای خرید گوجه‌فرنگی و عرضه آن مجبور کند. رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار با بیان اینکه نهادهای بالادستی و مسؤول باید برای تامین گوجه‌فرنگی مورد نیاز بازار اقدام کنند، گفت: سازمان میادین میوه و تره‌بار برای عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولاتی مانند گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی آمادگی کامل دارد و تمهیدات لازم نیز در این زمینه اندیشیده شده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خبر داد
راه‌اندازی سالانه 50 بیمارستان صحرایی
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: سالانه 50 بیمارستان صحرایی توسط این سازمان با همکاری وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌ها در مناطق محروم استان‌ها راه‌اندازی می‌شود. به گزارش ایرنا، محمد رئیس‌زاده در آیین افتتاح پنجمین بیمارستان صحرایی استان یزد در دهستان خورمیزات مهریز افزود: برپایی سالانه بیمارستان‌‌های صحرایی در کشور با مشارکت همه موجب همدلی مردم و مسؤولان و آمادگی برای مواقع ضروری است. این مسؤول تصریح کرد: هر بیمارستان صحرایی در مناطق محروم با استقبال خوب و همکاری مدیران اجرایی استان‌ها مواجه شده و جزو برنامه‌‌های اصلی سازمان بسیج جامعه پزشکی برای محرومیت‌زدایی است. رئیس‌زاده به برنامه‌‌های آینده این سازمان اشاره کرد و گفت: به دنبال اجرای طرحی در سطح کشور با همکاری مسؤولان هستیم تا هر بیمارستان به عنوان مدیر یک منطقه محروم به شکل ثابت انتخاب شود. وی افزود: در قالب اجرای این طرح، هر بیمارستان منطقه‌ای را به شکل ثابت به عنوان منطقه خدمتی خود انتخاب کرده و اگر نیازمندی دسترسی به رده‌‌های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان برایش دشوار بود بتواند از این نعمت بهره‌مند شود.


Page Generated in 0/0052 sec