printlogo


کد خبر: 199330تاریخ: 1397/7/8 00:00
اخبار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین اعلام کرد
آمادگی برای عرضه مستقیم «سیب‌زمینی»
 مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پی افزایش قیمت سیب‌زمینی در سطح شهر، از اعلام آمادگی این سازمان برای عرضه مستقیم سیب‌زمینی در میادین میوه و تره‌بار خبر داد. به گزارش میزان، عبدالحسین رحیمی اظهار داشت: به منظور کاهش قیمت سیب‌زمینی، آمادگی داریم به تقاضای تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان این محصول به هر تعداد و به هر میزان ممکن با بیشترین تسهیلات و در کمترین زمان پاسخ بگوییم. وی با اشاره به اینکه عرضه‌کنندگان سیب‌زمینی با تسهیلات ویژه‌ای که در اختیار آنها قرار می‌گیرد، امکان عرضه این محصول را در ۲۴۱ میدان و بازار میوه و تره‌بار خواهند داشت، اظهار کرد: عرضه مستقیم سیب‌زمینی در میادین و بازار‌ها در منطقی کردن نرخ این محصول موثر است. رحیمی با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین مسؤول تولید محصولات کشاورزی نیست، بلکه تلاش می‌کند با ایجاد بستر‌های مناسب و کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دلالان، فاصله تولید تا مصرف را کاهش دهد، تصریح کرد: توزیع سیب‌زمینی در غرفه‌های تک‌محصولی میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار، می‌تواند در کاهش قیمت این محصول موثر باشد. مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در پایان تاکید کرد: غرفه‌هایی را برای عرضه سیب‌زمینی در نظر گرفته‌ایم تا تولیدکنندگان در این غرفه‌ها به صورت مستقیم، محصول خویش را عرضه کنند.


پلمب 2 انبار رب و رنگ احتکاری
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از پلمب و تشکیل پرونده برای 2 انبار که رب و رنگ احتکار شده در آنها نگهداری می‌شد، خبر داد. به گزارش «وطن‌امروز»، حمیدرضا کریم، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: یک انبار در منزل مسکونی در منطقه کوی امیر مشهد به دلیل احتکار 2 هزار شل رب مهر و موم شد. وی افزود: ارزش این تعداد رب 5/2 میلیارد ریال برآورد شده است و مالک اجناس با امتناع از عرضه آن قصد داشت این محصول را با قیمت بالاتر به فروش برساند. کریم همچنین از کشف یک انبار احتکار رنگ ساختمان واقع در بلوار طبرسی مشهد خبر داد و گفت: این انبار بر اساس گزارش بازرسی اتاق اصناف مورد بازدید قرار گرفت و در بازرسی از آن مقادیر بسیاری سطل رنگ به ارزش 5 میلیارد ریال که ماه‌ها احتکار شده بود، کشف شد. وی اظهار داشت: کارخانه تولیدی این رنگ‌ها در تهران است و مرکز فروش آن در مشهد اقدام به احتکار کرده بود تا آنها را با قیمت بیشتر عرضه کند.


 نشست صمیمی فعالان گردشگری منطقه 15 همزمان با روز جهانی گردشگری در کوشک امیرسلیمانی برگزار شد. وحیدرضا محمدی، شهردار منطقه 15  تهران در این نشست با تاکید بر اهمیت گردشگری و نقش آن در توسعه کشور گفت: گردشگری در کشور ما مورد غفلت واقع شده بود که در چند سال  گذشته با همت مدیریت شهری و دیگر نهادهای ذی‌ربط در حال توسعه است.
  آموزش مدیریت بحران با هدف تخلیه امن اضطراری ساختمان مدرسه به دانش‌آموزان، با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس شمال تهران آغاز شد. کیوان فاتحی‌منش، دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری  منطقه یک اظهار داشت : یکی از موارد مهم آموزش به دانش‌آموزان افزایش آگاهی‌های عمومی آنها در زمینه مدیریت بحران است که می‌تواند باعث کاهش تبعات ناشی از حوادث غیرمترقبه  و بحران‌هایی چون آتش‌سوزی و زلزله با تخلیه امن اضطراری ساختمان مدرسه شود.
  یادواره شهدای سازمان مدیریت پسماند با حضور سردار سیروس صابری جانشین سپاه تهران، فرماندهان 8 سال  دفاع‌مقدس، رضا عبدلی مدیرعامل سازمان، جمعی از مدیران ارشد شهرداری و خانواده‌های معزز شهدا  در مرکز همایش‌های بهاران واقع در دارالشهدای تهران برگزارشد.


Page Generated in 0/0057 sec