printlogo


کد خبر: 199354تاریخ: 1397/7/8 00:00
اخبار

تکذیب حمله مردان مسلح به هواداران استقلال و پرسپولیس
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر حمله 7 مرد مسلح به سلاح سرد پس از بازی 2 تیم استقلال و پیروزی به هواداران این دو تیم مقابل در ورزشگاه آزادی را تکذیب کرد. سرهنگ کیوان ظهیری در گفت‌وگو با ایلنا درباره انتشار خبری مبنی بر حمله ۸ مهاجم مسلح به سلاح سرد به هواداران 2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس پس از اتمام بازی در ورودی شرقی ورزشگاه آزادی، گفت: این خبر صحت ندارد. وی ادامه داد: ورزشگاه آزادی در محدوده استحفاظی کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان قرار دارد و تیم‌های عملیاتی این کلانتری موفق به دستگیری ۹ سارق جیب‌بر شدند که در هنگام ورود هواداران به ورزشگاه با استفاده از شلوغی جمعیت اقدام به سرقت تلفن همراه می‌کردند. رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ۷ دستگاه تلفن همراه نیز از این سارقان کشف و ضبط شده است همچنین یک سارق خودرو که در حوالی ورزشگاه اقدام به سرقت می‌کرده توسط ماموران کلانتری شناسایی و دستگیر شده است. سرهنگ ظهیری گفت: از همه رسانه‌ها تقاضا دارم که قبل از اطلاع از صحت اخبار اقدام به رسانه‌ای کردن مطالب نکنند، چرا که این موضوع باعث تشویش اذهان عمومی و برهم زدن نظم جامعه می‌شود.

فان‌خال جانشین توشاک یا کی‌روش؟
 خبرگزاری آلمان به بحث احتمال حضور لوئیس فان‌خال در تیم‌ملی ایران پرداخت.  این خبرگزاری درحالی این گمانه‌زنی را مطرح کرده که رئیس فدراسیون فوتبال ایران پیش از این گفته بود قرارداد کی‌روش تمدید شده است. به نقل از خبرگزاری آلمان، بحث حضور لوئیس فان‌خال در فوتبال ایران مطرح شده است و به نظر می‌رسد او به تیم تراکتور‌سازی تبریز خواهد رفت که به پاری‌سن‌ژرمن ایران معروف است و ثروتمندترین تیم ایرانی است. این خبرگزاری از طرفی نوشته است که ممکن است فان خال راهی تیم‌ملی ایران و جانشین کارلوس کی‌روش شود که قراردادش در ماه فوریه به پایان می‌رسد. پیش از این رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قرارداد کارلوس کی‌روش تمدید شده است.

چرا خرمشهر از میزبانی فینال جام‌حذفی فوتبال کنار گذاشته شد؟
رئیس هیات فوتبال خوزستان درباره تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزار نشدن فینال جام حذفی در خرمشهر گفت: اینکه فینال هر ساله در خرمشهر باشد به صورت یک مصوبه و قانون نبود و سازمان لیگ است که درباره میزبان فینال این رقابت‌ها تصمیم‌گیری می‌کند. عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره صحبت اخیر رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال مبنی بر اینکه امسال فینال جام حذفی به دلیل گرمای هوا قطعا در خرمشهر برگزار نخواهد شد، اظهار کرد: هنوز با آقای فتاحی صحبتی در این زمینه نداشته‌ام اما زمانی که آقای مقتدایی استاندار خوزستان بود، طی توافقاتی که بین استانداری و تاج، رئیس فدراسیون فوتبال انجام شد، قرار شد فینال جام حذفی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع‌مقدس و قدردانی بابت جانفشانی رزمندگان، در خرمشهر برگزار شود. او ادامه داد: البته اینکه فینال هر ساله در خرمشهر باشد به صورت یک مصوبه و قانون نبود و سازمان لیگ است که درباره میزبان فینال این رقابت‌ها تصمیم‌گیری می‌کند.  در هر صورت تعیین مکان برگزاری فینال جام حذفی با سازمان لیگ است.

محرومیت عضو سابق امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال
یکی از کارکنان اسبق امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال به دلیل تخلف انجام داده یک سال از فعالیت فوتبالی محروم شد. به گزارش فارس، به موجب رای قطعی کمیته اخلاق محمدرضا کسرایی از عوامل سابق امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال به دلیل ثبت قرارداد بازیکن خارجی در ایران بدون دریافت ITC و تخلفات دیگر که نقض مقررات اخلاقی و حرفه‌ای فوتبال محسوب می‌شود به یک سال محرومیت کامل از فعالیت رسمی در فوتبال و یک سال محرومیت از ورود به همه استادیوم‌ها و اماکن فوتبالی کشور و پرداخت ۲۰ میلیون تومان جریمه محکوم شده است. کسرایی از مدت‌ها قبل با توجه به پرونده‌ای که در کمیته اخلاق داشته از فدراسیون جدا شده و این اواخر در سازمان لیگ مشغول به کار بود. 


Page Generated in 0/0057 sec