printlogo


کد خبر: 199519تاریخ: 1397/7/11 00:00
اخبار

اجتماع سراسری 700هزار بسیجی روز پنجشنبه
رئیس سازمان بسیج با اشاره به تجمع 700هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور در روز پنجشنبه گفت: ۱۰۰ هزار نفر از بسیجیان تهران و کرج در تهران در استادیوم 100 هزار نفری اجتماع خواهند کرد. به گزارش فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور طی سخنانی در یک نشست خبری که صبح دیروز با هدف تشریح مرحله دوم رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج (سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله ۲) برگزار شد، با بیان اینکه این رزمایش از ۹ شهریور در تمام استان‌های کشور آغاز شد و روز پایان آن نیز پنجشنبه ۱۲ مهرماه است، اظهار داشت: این رزمایش ۲ بخش داشت که بخش اول آن، رزمایش هزار گردان بیت‌المقدس در بیش از ۵۰۰ شهرستان در سپاه‌های استانی و بخش مهم دیگر رزمایش خدمت‌رسانی بسیج‌ بود. وی تصریح کرد: ما یک ماه را با این کار بزرگ در سراسر کشور پشت سر گذاشتیم و این رزمایش بعد از ۳۵ روز، پنجشنبه با تجمع بیش از ۷۰۰ هزار نیروی بسیجی سازمان یافته به پایان‌ می‌رسد. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حضور این تعداد بسیجی در سازمان در دنیا بی‌نظیر است، گفت: ۱۰۰ هزار نفر از بسیجیان تهران و کرج در تهران در استادیوم صدهزار نفری پنجشنبه قبل از ظهر اجتماع خواهند کرد.

با حکم فرمانده کل سپاه
«سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) شد

به گزارش سپاه‌نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور حکمی «سعید محمد» را به سمت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) منصوب کرد. بنا بر این گزارش، پیش از این سردار سرتیپ پاسدار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)  بود.

حمایت وزیر خارجه سوریه از حمله موشکی ایران
ولید المعلم، وزیر خارجه سوریه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی المیادین درباره روند اقدامات سوریه برای مبارزه با تروریسم توضیحاتی را مطرح کرد. المعلم در این گفت‌وگو تأکید کرد فصل پایانی جنگ در سوریه شامل آزادسازی ادلب و حومه‌های شمال شرقی حلب تا منطقه منبج و شرق فرات است. وزیر خارجه سوریه با ستایش از حمله موشکی ایران به منطقه البوکمال گفت: این موشک‌ها در راستای مبارزه با تروریسم شلیک شده است. وی بار دیگر همکاری با ایران را قانونی و در راستای تمامیت ارضی کشور سوریه توصیف کرده است.

بررسی مجدد لایحه الحاق به پالرمو امروز در شورای نگهبان
عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، دستور کار نشست امروز چهارشنبه شورای نگهبان را اعلام کرد. کدخدایی نوشت: «دستور کار این هفته شورای نگهبان علاوه بر ادامه رسیدگی به لوایح قبل، لوایح دیگری نیز را در بر می‌گیرد، از جمله الحاق به کنوانسیون پالرمو و اصلاح قانون مبارزه با پولشویی. مجددا از کارشناسان امر درخواست می‌شود نظرات خود را در چارچوب موازین شرع و قانون اساسی برای ما ارسال نمایند».

واکنش آژانس به ادعای نتانیاهو درباره ایران
مدیرکل آژانس انرژی اتمی در واکنش به نمایش نخست‎وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، از استقلال رای آژانس به عنوان یکی از اولویت‌های خود یاد کرد. به گزارش مهر، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیروز سه‌شنبه در پاسخ آشکار به ادعای اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر وجود زرادخانه هسته‌ای مخفی در ایران، بر اهمیت استقلال این نهاد تاکید کرد. در همین‌ راستا، «یوکیا آمانو» مدیرکل آژانس انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد: آژانس تنها در صورت نیاز بازرسان خود را به سایت‌ها(ی مورد نظر) می‌فرستد. آژانس همه پادمان‌های مرتبط با اطلاعات موجود را استفاده می‌کند اما هیچ اطلاعاتی را برحسب ظاهر نمی‌پذیرد. وی می‌افزاید: در راستای حفظ اعتبار، استقلال آژانس در رابطه با اجرای فعالیت‌های راستی‌آزمایی از اولویت برخوردار است.


Page Generated in 0/0062 sec