printlogo


کد خبر: 199535تاریخ: 1397/7/11 00:00
نبض جامعه

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد
کشف انبار احتکار2 هزار و 765 حلقه لاستیک
جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف انبار احتکار 2 هزار و 765 حلقه لاستیک خارجی به ارزش 12 میلیارد ریال در قم خبر داد. به گزارش میزان، سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: با توجه به التهابات اخیر در بازار و احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم توسط افراد سودجو و منفعت‌طلب و در پی اخبار واصله، تیم ویژه‌ای از اداره عملیات ویژه اداره مبارزه با جرائم اقتصادی و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پلیس آگاهی استان قم تشکیل و محل دپوی تعداد زیادی لاستیک خارجی در یکی از انبارهای غیرمجاز کشف شد.
 وی گفت: مأموران ضمن هماهنگی با واحد بازرسی اتاق اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی به همراه نمایندگان سازمان‌های یاد شده، انبار احتکار 2 هزار و 765 حلقه لاستیک خارجی ویژه خودروهای سواری به ارزش 12 میلیارد ریال را کشف کردند. سرهنگ درویشی افزود: در بررسی مدارک ارائه شده با توجه به اینکه هیچ نوع عرضه‌ای در سطح فروشندگان لاستیک خودرو وجود نداشته، در نهایت متهم به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی استان شده تا با دستور مقام ذی‌صلاح، لاستیک‌های مکشوفه در کوتاه‌ترین زمان ممکن وارد چرخه بازار شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی معرفی کرد
پیرترین و جوان‌ترین استان‌های کشور
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به آمار سالمندی در کشور، پیرترین و جوان‌ترین استان‌های کشور را معرفی کرد. به گزارش فارس، جمشید تقی‌زاده با بیان اینکه باید خانه‌های سالمندی را در کشور طراحی کنیم، گفت: طبق سرشماری سال ۹۵ حدود ۱۰ درصد جمعیت کشور سالمند هستند و شمار سالمندان رو به افزایش است. وی افزود: تا سال ۲۰۴۰ طبق کارشناسی‌‌های انجام شده به ازای هر 3 فرد یک سالمند در کشور وجود دارد، از این رو باید برنامه جامعی در آینده داشته باشیم تا با سونامی خاموش سالمندی مواجه نشویم. وی با بیان اینکه ۲۰ درصد بازنشستگان کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند، گفت: استان گیلان بیشترین جمعیت سالمندی را دارد و سیستان‌وبلوچستان کمترین جمعیت سالمندی را داراست. تقی‌زاده با اشاره به راه‌اندازی دهکده سلامت در استان‌ها گفت: پارک، موزه بازنشستگان، مجموعه‌‌های رفاهی و کانون‌‌های مورد نیاز در دهکده سلامت دایر می‌شود.
 


Page Generated in 0/0064 sec