printlogo


کد خبر: 199789تاریخ: 1397/7/16 00:00
اخبار

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد
تأمین امنیت اربعین با 30 هزار نیروی پلیس
فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای ارتقای امنیت و آرامش زائران اربعین حسینی(ع) بیش از ۳۰هزار نفر از کادر نیروی انتظامی در ۳ مرز در نظر گرفته‌شده برای عبور و مرور زائران اربعین مستقر می‌شوند. به گزارش تسنیم، سردار حسین اشتری اظهار داشت: با توجه به منویات رهبر انقلاب، افزایش و گسترش فضای دینی، اسلامی و انقلابی در نیروی انتظامی از سیاست‌ها و رویکردهای اصلی نیروی انتظامی است. اشتری با بیان تلاش نیروی انتظامی در مبارزه با مفسدان اقتصادی ابراز کرد: در روزهای گذشته متهم اصلی پرونده سکه ثامن دستگیر شد که بیش از 10هزار میلیارد تومان کلاهبرداری از مردم داشته است، اگر مردم و دستگاه‌های دیگر به‌کمک نیروی انتظامی بیایند، این دستگاه توفیقات بیشتری می‌تواند کسب کند. وی همچنین با اشاره به تمهیدات نیروی انتظامی در برقراری امنیت زائران اربعین حسینی(ع) ادامه داد: برای ارتقای امنیت و آرامش زائران اربعین حسینی(ع) بیش از 30 هزار نفر از کادر نیروی انتظامی در 3 مرز در نظر گرفته‌شده برای عبور و مرور زائران اربعین مستقر می‌شوند.

معاون دانشگاه آزاد اعلام کرد
غیبت موجه دانشجویان برای پیاده‌روی اربعین
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: غیبت دانشجویان و اساتید این دانشگاه که در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت کنند، موجه می‌شود. حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری به مهر گفت: آیین‌نامه‌ای مبتنی بر ارائه تسهیلات به دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی درباره شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین تدوین شده است. وی افزود: براساس این آیین‌نامه، غیبت دانشجویان و اساتید در این مراسم موجه خواهد شد. معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: این آیین‌نامه بزودی به واحدهای این دانشگاه ابلاغ می‌شود. کلانتری اظهار داشت: به دانشجویان شرکت‌کننده در این مراسم وام قرض‌الحسنه تا سقف یک میلیون تومان از سوی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان متقاضی پرداخت می‌شود. معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: واحدهای مرزی این دانشگاه نیز برنامه دارند خدمات و تسهیلات لازم را به زائران مراسم پیاده‌روی اربعین ارائه کنند.

سخنگوی سازمان تعزیرات عنوان کرد
کشف مخازن سوخت‌ قاچاق  با گزارش‌های مردمی
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف 3 مخزن زیرزمینی برای قاچاق سوخت در زاهدان خبر داد. سیدیاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی به فارس اظهار داشت: با دریافت گزارش‌های مردمی درباره قاچاق سوخت، تیم گشت مشترک در استان سیستان‌وبلوچستان با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، دادستان، اطلاعات، نیروی انتظامی و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز  نسبت به بررسی گزارش‌های دریافتی و موارد مشکوک اقدام کردند. وی  افزود: با بررسی‌های به عمل آمده از محل گزارش شده، دپوی زیرزمینی گازوئیل قاچاق کشف شد. رایگانی درباره شگرد قاچاقچیان افزود: قاچاقچیان با حفر و ایجاد 3 مخزن 2 هزار، 6 هزار و 10هزار لیتری در عمق 6 متری زمین و به وسیله شلنگی که این 3 مخزن را به هم متصل می‌کرد، اقدام به انتقال و خروج سوخت‌ها می‌کردند. وی تصریح کرد: همچنین در بررسی 3 مکان دیگر در حاشیه شهر زاهدان، دپوی زیرزمینی سوخت شناسایی و مقدار 14هزار و 900 لیتر گازوئیل کشف شد.
 


Page Generated in 0/0057 sec