printlogo


کد خبر: 200435تاریخ: 1397/7/28 00:00
کوتاه و گویا

 چهل‌ویکمین نشست ایکوفوم در محل موزه ملی ایران برگزار شد. با توافق ایکوم جهانی و بر اساس توافقنامه ۲۰۱۶ در میلان مبنی بر برگزاری مجمع ادواری ایکوفوم ۲۰۱۸ در تهران، دوشنبه ۲۳ مهر جاری آیین گشایش چهل‌ویکمین سمپوزیوم جهانی ایکوفوم در موزه ملی ایران برگزار شد و این اجلاس 5 روزه با عنوان «موزه‌شناسی و تقدس» در تهران آغاز به کار کرد.
 از سند اجرایی ترویج رویکرد کودک و طبیعت با حضور رئیس اداره کل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، شهردار منطقه 9 و دبیران کانون‌‌های محیط‌زیست مناطق رونمایی شد. صدرالدین علی‌پور، مدیر اداره کل محیط‌زیست، در مراسم رونمایی از سند اجرایی ترویج رویکرد کودک و طبیعت گفت: یکی از موضوعات اساسی و مهم در حوزه محیط‌زیست، بحث آموزش و تداوم در فرهنگسازی است که این امر نیاز به یک برنامه بالادستی در زمینه آموزش محیط‌زیست دارد.
 ویژه‌برنامه‌‌های هفته سلامت بانوان ایرانی (سبا) با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه، با شعار «حرکت، برای سلامت زنان» در شمال تهران آغاز شد. مجتبی توسلی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک اظهار داشت: زنان به‌عنوان نیمی از افراد جامعه نقشی محوری در حفظ و ارتقای سلامت خود و اعضای خانواده دارند و هدف از بزرگداشت هفته سلامت بانوان حفظ و ارتقای سلامت زنان در ابعاد جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی در دوره‌‌های مختلف زندگی، پیشگیری از بیماری‌ها و کاهش خطرات تهدید‌کننده سلامت زنان و فرهنگ‌سازی درباره توجه جامعه به سلامت زنان است.
 رئیس سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری منطقه 7 تهران  از برگزاری برنامه‌‌های آموزشی با هدف معرفی سامانه نظارتی 1888 و توسعه و تعمیق نظارت همگانی و آشنایی دانش‌آموزان با حقوق شهروندی در سطح مدارس این منطقه خبر داد. مصطفی غلامی اظهار داشت: جلب اعتماد، مشارکت معنادار و رضایتمندی شهروندان، از اولویت‌‌های اصلی سامانه نظارتی 1888 است که در راستای تحقق این مهم توجه به آموزش شهروندی حائز اهمیت است.
 


Page Generated in 0/0055 sec