printlogo


کد خبر: 200603تاریخ: 1397/8/1 00:00
اخبار

چهارمی ایران در ۴ وزن اول کشتی آزاد قهرمانی جهان
کشتی‌گیران کوبا، روسیه، آمریکا و گرجستان مدال‌های طلای 4 وزن نخست مسابقات کشتی آزاد ۲۰۱۸ قهرمانی جهان را به خود اختصاص دادند. رقابت‌های 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان به پایان رسید که مدال‌های طلا بین ۴ کشور تقسیم شد.  تیم‌ملی کشتی آزاد ایران نیز توسط حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم و پرویز هادی در ۱۲۵ کیلوگرم صاحب 2 مدال برنز شد. در پایان ۴ وزن نخست، آمریکا با ۷۰ امتیاز پیشتاز است، روسیه با ۶۵ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و گرجستان با ۵۵ و ایران با ۴۰ امتیاز در مکان‌های سوم و چهارم هستند.

اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد باقی ماند
هاشم اسکندری برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد باقی ماند. مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد ظهر دیروز با ریاست محمدرضا داورزنی در هتل المپیک برگزار شد. در این مجمع هاشم اسکندری و صمد ولی‌زاده به عنوان کاندیدا شرکت کرده بودند که در پایان اسکندری با کسب ۲۵رای از ۳۹ رای ماخوذه برای 4 سال دیگر رئیس فدراسیون باقی ماند.  وی طی 8 سال گذشته نیز ریاست این فدراسیون را عهده‌دار بود. در مجمع انتخاباتی دیروز ولی‌زاده ۱۴ رای کسب کرد.

زمان 2 دیدار جام‌حذفی مشخص شد
زمان برگزاری 2 دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور مشخص شد. به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال‌ایران، کمیته مسابقات برنامه مسابقات جام حذفی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ‌حذفی را به شرح زیر اعلام کرد:
چهارشنبه ۹ آبان ۹۷‌
* ماشین‌سازی تبریز- داماش گیلانیان،  ساعت ۱۴:۴۵، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
جمعه ۱۱ آبان ۹۷‌
* مس کرمان- فولاد مبارکه سپاهان، ساعت ۱۶:۱۵، ورزشگاه امام علی کرمان
همچنین زمان مسابقه‌های برنده استقلال تهران/ سایپا- صنعت نفت آبادان و برنده پرسپولیس/ سپیدرود رشت-  پدیده متعاقبا اعلام می‌شود.  
گفتنی است دیدار استقلال و سایپا از مرحله یک‌هشتم جام حذفی روز ۱۰ آبان ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی به ‌میزبانی استقلال برگزار می‌شود.  

بازیکن السد: تلاش می‌کنیم به فینال برسیم
بازیکن تیم فوتبال السد قطر گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مقابل پرسپولیس برنده شویم و به فینال برسیم. حمزه الصنهاجی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با السد قطر در جمع خبرنگاران گفت: پرسپولیس تیم قدرتمندی است و بازیکنان خوبی دارد ولی ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به فینال برسیم.  وی تصریح کرد: تمام اعضای تیم السد تلاش می‌کنند به هدف‌مان یعنی صعود به فینال و قهرمانی در آسیا برسیم. می‌خواهیم بازی خوب خودمان را مقابل پرسپولیس نشان بدهیم.  تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر ساعت ۱۸:۳۰ امروز سه‌شنبه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.  

خوش‌خبر؛ عامل ناکامی‌های والیبال
سرپرست تیم‌ملی والیبال وادار به استعفا شد!
سرپرست تیم‌ملی والیبال وادار به استعفا از سمت خود شد. بعد از اینکه تیم‌ملی والیبال ایران نتوانست در رقابت‌های قهرمانی جهان عملکرد قابل قبولی داشته باشد مسؤولان فدراسیون اعلام کردند که بزودی با برگزاری جلساتی علل ناکامی تیم‌ملی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. دیروز اتفاق جالبی در فدراسیون والیبال رخ داد که تعجب همگان را به همراه داشت.  امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم‌ملی با فشارهای وارده وادار به استعفا از سمت خود شده است. خوش‌خبر هم که در مدت بیش از 10 سال فعالیتش برادری خود به والیبال را ثابت کرده دستور را پذیرفت و از سمت خود استعفا کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که این روزها بحث منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها مطرح است و احمد ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال هم با اجرای این قانون باید از سمت خود کناره‌گیری کند اما وی در تلاش است با وساطت فدراسیون جهانی و برخی ارگان‌های خاص صندلی خود را حفظ کند و گفته می‌شود در جلسه‌ای در فدراسیون گفته که فعلا از سمت خود کنار نخواهد رفت! پیش از این هم ضیایی طی نامه‌نگاری با فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا خواهان برکناری داورزنی و افشاردوست از سمت‌های بین‌المللی‌شان شده بود.


Page Generated in 0/0062 sec