printlogo


کد خبر: 201215تاریخ: 1397/8/14 00:00
اخبار

اتفاق عجیب؛ کاشیما قبل از پرسپولیس در تهران
کاشیما روز شنبه با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد و طبق تقویمی که از سوی جی‌لیگ در اختیارشان قرار داده شده، باید سه‌شنبه (‌فردا) مقابل کاشیوا ریسول در لیگ داخلی ژاپن به میدان بروند. بعد از این دیدار، کاشیمایی‌ها مستقیما قرار است با چارتر از شهر توکیو پایتخت ژاپن راهی تهران شوند. این در حالی است که سرخپوشان تهرانی امروز به دوبی می‌رسند و سپس تا چهارشنبه در باشگاه ایرانیان 2 جلسه تمرین خواهند داشت. روز چهارشنبه نیز به تهران بازمی‌گردند که با این حساب، احتمالا کاشیمایی‌ها زودتر از پرسپولیس میزبان در فینال برگشت راهی تهران خواهند شد.

درخواست اعضای مجمع کشتی
برای برگزاری جلسه انتخاب سرپرست
نایب‌رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به برگزاری جلسه با تعدادی از روسای هیات‌های استانی گفت: روسای هیات‌های استانی کشتی خواستار برگزاری جلسه فوق‌العاده مجمع فدراسیون برای انتخاب سرپرست هستند و با توجه به هماهنگی فدراسیون با وزارت ورزش ان‌شاءالله بزودی مجمع فوق‌العاده فدراسیون برگزار خواهد شد.
حمید بنی‌تمیم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری جلسه تعدادی از روسای هیات‌های استانی با او و تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه اظهار کرد: تعداد 6 تن از روسای هیات‌های استانی کشتی به نمایندگی از دیگر روسای هیات‌های استانی در فدراسیون کشتی حاضر و خواستار این شدند که مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی برای تعیین سرپرست فدراسیون با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار شود.
نایب‌رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: بر اساس ماده 10 تبصره یک و 2 اساسنامه، تعیین سرپرست با نظر اعضای محترم مجمع فدراسیون کشتی است و بر همین اساس و طبق قانون نیز روسای هیات‌های استانی این درخواست را داشتند که مجمع فدراسیون کشتی هر چه سریع‌تر برگزار شود تا در فاصله 21 ماه مانده تا المپیک، کشتی ضربه نخورد.
وی با تاکید بر همکاری و همدلی مسؤولان وزارت ورزش با فدراسیون کشتی گفت: وزارت ورزش تاکنون نقش بزرگی در ادامه جو آرام و دور از تنش در کشتی کشور داشته و همواره سعی کرده کاملا بر اساس قانون و در راستای نظر اعضای مجمع و بزرگان کشتی گام بردارد که این امر قابل تحسین است.
بنی‌تمیم درباره زمان برگزاری مجمع فدراسیون کشتی گفت: قطعا با وزارت ورزش هماهنگی‌های لازم در این باره انجام خواهد شد تا در اسرع وقت و هر چه سریع‌تر مجمع فوق‌العاده فدراسیون با توجه به درخواست اعضای مجمع برگزار و نسبت به انتخاب سرپرست فدراسیون کشتی اقدام شود.
گفتنی است رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی هفته گذشته از سمت خود استعفا کرد و این استعفا با موافقت وزارت ورزش روبه‌رو شد.

آرزوی موفقیت سرمربی تیم‌ملی کرواسی برای برانکو
سرمربی تیم‌ملی کرواسی برای برانکو ایوانکوویچ در فینال لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت کرد و عملکرد وی را ستود.
به گزارش ایسنا و به نقل از  sportske.jutarnji، زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی در جام‌جهانی روسیه توانست با این تیم به نایب‌قهرمانی در جام‌جهانی دست یابد. او بعد از بازگشت از تعطیلات خود از کانادا به واراژدین، در صحبت‌هایی درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.
دالیچ درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان با برانکو ایوانکویچ گفت: عملکرد برانکو در تیم خود بسیار خوب بوده و الان هم که به فینال لیگ قهرمانان رسیده است. او 5 بازیکن خود را از دست داده بود و بدون اینکه بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد، توانست پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان بیاورد. این موفقیت تاریخی است. من می‌دانم این چه دستاورد بزرگی است چون خودم هم حضور در فینال لیگ قهرمانان را 2 سال پیش با العین داشتم. برانکو از شهر واراژدین است و من هم از شهر واراژدین نایب‌قهرمان جام‌جهانی شدم.
دالیچ در پاسخ به این سوال که ممکن است برانکو با قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان از او جلو بزند، گفت: من برای برانکو آرزوی موفقیت می‌کنم. دوست دارم او از عملکرد من در لیگ قهرمانان جلوتر بزند و بهترین نتیجه را بگیرد. واراژدین به برانکو افتخار می‌کند.


Page Generated in 0/0056 sec