printlogo


کد خبر: 201261تاریخ: 1397/8/14 00:00
اخبار

خواب آمریکایی‌ها علیه ایران  تعبیر نخواهد شد
رئیس قوه‌قضائیه با بیان اینکه مردم ما در صحنه حاضر هستند و استقلال و عزت خود را حفظ خواهند کرد، گفت: آمریکایی‌ها گفته‌اند جمهوری اسلامی 40 سالگی انقلاب را نخواهد دید؛ ولی این خواب هیچگاه تعبیر نخواهد شد. به گزارش ایسنا، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در حاشیه مراسم ١٣ آبان، اظهار کرد: پیام این راهپیمایی برای استکبار جهانی که سرکرده آن آمریکاست، این است که مردم بصیر و هوشیار ما در صحنه حاضر هستند و استقلال و عزت خود را حفظ خواهند کرد و تسلیم زورگویی‌های آمریکا و اذنابش نخواهند شد. رئیس قوه‌قضائیه با اشاره به ادعای آمریکا‌ مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی 40 سالگی انقلاب را نخواهد دید، از این موضوع به عنوان خوابی که هیچگاه تعبیر نخواهد شد، یاد کرد و گفت: آمریکایی‌ها گفته‌اند جمهوری اسلامی 40 سالگی انقلاب را نخواهد دید ولی این خواب هیچگاه تعبیر نخواهد شد و این ملت، استوارتر، سرافرازتر و قدرتمندتر به مسیر خودش ادامه می‌دهد. وی یادآور شد: آن کسانی که رو به افول هستند، آمریکا و قدرت‌های شیطانی منطقه‌اند و همین حالا نیز نشانه‌های آغاز این افول، روشن است.

انقلاب اسلامی هرگز تسلیم آمریکا نخواهد شد
مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایستادگی مقابل پروژه استخفاف نابخشودنی‌ترین گناه ملت ایران از نگاه آمریکایی‌هاست. به گزارش تسنیم، حمیدرضا مقدم‌فر پیش از ظهر دیروز در جمع راهپیمایان 13 آبان در میدان انقلاب ارومیه گفت: استخفاف به این معنی است که نقاط قوت انقلاب اسلامی انکار شده و نقاط ضعف آن برجسته‌سازی می‌شود و همچنین برجسته‌سازی نقاط قوت نظام سلطه جهانی و القای توهم شکست‌ناپذیری آن نیز صورت دیگری از استخفاف است. وی عنوان کرد: ملت ایران با انقلاب شکوهمند اسلامی خود توانسته با روحیه عزت‌طلبی و استقلال‌طلبی در برابر پروژه استخفاف بایستد و از این رو این موضوع بزرگ‌ترین و نابخشودنی‌ترین گناه ملت ایران از نگاه آمریکایی‌هاست اما مروری بر تاریخ انقلاب اسلامی و حوادث خرد و کلان جهان نشان می‌دهد به‌رغم هیاهوی پوچ آمریکایی‌ها پروژه استخفاف در حال شکست خوردن است که هم در ایران و هم در سایر نقاط مهم جهان از جمله غرب آسیا می‌توان این موضوع را مشاهده کرد.

همایش «مجاهدین در غربت» برگزار می‌شود
مراسم بزرگداشت مجاهدین در غربت، با سخنرانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شهر دامغان برگزار خواهد شد. به گزارش فارس، همایش «مجاهدین در غربت» با موضوع شهدای جهان اسلام روز چهارشنبه ۱۶ آبان با سخنرانی سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود. این همایش در شهر دامغان و با حضور بیش از ۷۰ اندیشمند و فرهیخته از ۲۸ کشور جهان به همت آستان قدس رضوی، مجمع جهانی اهل‌بیت، مجمع تقریب مذاهب اسلامی و جامعه‌‌المصطفی‌العالمیه و نیز شرکت مقامات لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.

قدردانی از برگزار‌کنندگان مراسم باشکوه اربعین
عبدالرضا رحمانی‌فضلی در پیامی ضمن قدردانی از آحاد مردم کشور بویژه میهمان‌نوازی مردم استان‌های ایلام و خوزستان از تلاش خالصانه و ارزشمند عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری مراسم باشکوه اربعین تشکر کرد. به گزارش فارس، در بخشی از پیام وزیر کشور آمده است: اکنون که به فضل و توفیق الهی این مراسم معنوی به‌رغم برخی محدودیت‌ها و شرایط و تحولات منطقه‌ای، با همراهی و همدلی بیش از پیش 2 ملت بزرگ ایران و عراق و دولت‌‌های 2 کشور در نهایت امنیت و آرامش برگزار شد، با تأسی از سیره ارزشمند نبوی و از باب «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» بر خود لازم می‌دانم ضمن قدردانی از آحاد ملت شریف ایران اسلامی بویژه میهمان‌نوازی مردم عزیز استان‌‌های خوزستان و ایلام، از اهتمام، همکاری و تلاش خالصانه و ارزشمند تمام عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم باشکوه، تشکر و قدردانی نموده، توفیق همگان را از درگاه خداوند قادر متعال در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) خواستارم.


Page Generated in 0/0071 sec