printlogo


کد خبر: 201505تاریخ: 1397/8/21 00:00
اخبار

رئیس سازمان صدا و سیما:
بودجه کل شبکه‌های صداوسیما به اندازه یک کانال خارجی است
عبدالعلی علی‌‌عسگری، رئیس سازمان صداوسیما در صد‌و هشتمین جلسه شورای اجتماعی کشور گفت: اینکه گفته می‌شود بخش سیاسی اعتماد را کم می‌کند این طور نیست، ما امروز به دلیل اینکه در مرز واقعیت حرکت نمی‌کنیم مردم به سمت شبکه‌های بیگانه حرکت می‌کنند. به طور مثال برای کامیون‌داران یا مسائل به وجود آمده در مراسم اربعین نکات مثبت را می‌گویند. ما دچار مشکلات جدی بین دیدگاه‌های مختلف هستیم ولی سعی می‌کنیم دیدگاه‌های مردم را بیان کنیم و مشکلات را ببینیم. به گزارش فارس، وی در ادامه افزود: ‌دشمن می‌خواست ما را ناتوان نشان دهد ولی ما نمی‌توانیم عمده اقدامات را بگوییم، به طور مثال نمی‌توانیم بگوییم اگر سعی و تلاش همه‌جانبه دستگاه‌ها وجود نداشت مراسم اربعین امسال با مشکلاتی مواجه می‌شد. 2 سال پیش که من به این سازمان آمدم برخی می‌گفتند کار سازمان صداوسیما تمام شده است ولی امروز شاهدیم صداوسیما بالای 80 درصد از بیننده‌ها را در برگرفته و فضای مجازی 20 درصد مخاطب دارد که اگر همکاران بنده با مهارت و غیرت کار نمی‌‌کردند واقعا کار این بخش تمام شده بود. امروز ما در مقابل دشمنان و این جنگ ایستاده‌ایم، به طور مثال شبکه بی‌بی‌سی بیش از یک میلیارد و 400 هزار پوند بودجه سالانه دریافت می‌کند و ما با تعداد بسیاری زیاد شبکه‌های تلویزیونی و حدود 90 شبکه رادیویی، بودجه‌مان به اندازه تنها یک شبکه خارجی است. ما با کمترین بودجه با غیرت در مقابل رسانه‌های دشمن ایستاده‌ایم.

«شوکران»  پانزدهم میزبان پروفسور امین
پانزدهمین قسمت برنامه تلویزیونی «شوکران» دوشنبه ۲۱ آبان با حضور پروفسور سیدحسن امین، استاد دانشگاه گلاسکو از شبکه 4 سیما پخش می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، پیام فضلی‌نژاد در پانزدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «شوکران» میزبان پروفسور امین استاد دانشگاه گلاسکو است. پروفسور امین متولد ١٣٢٧ در سبزوار، حقوقدان، فلسفه‌دان، ‌ادیب، نویسنده، مترجم، صاحب کرسی استاد تمام در دانشگاه گلاسکو در بریتانیا، مدیر موسسه دایره‌المعارف ایران، مسؤول سازمان حقوقدان‌های جبهه ملی ایران، استاد راهنماى رئیس‌جمهور روحانى و مدیرمسؤول ماهنامه حافظ است. «شوکران» محصول مشترک حوزه هنری و شبکه 4 سیما به تهیه‌کنندگی علی قربانی است که دوشنبه‌ها حوالی ساعت ٢١ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن نیز روزهای سه‌شنبه ١٠ صبح، جمعه ۱۴ و یکشنبه ساعت ١٩ است.


حمله تند آهنگساز نامدار موسیقی جهان به تارانتینو
«تارانتینو» یک احمق کپی‌کار است!
«انیو موریکونه» آهنگساز نامدار موسیقی جهان در اظهار نظری جنجالی؛ «تارانتینو» را فردی احمق و فیلم‌های او را آشغال توصیف کرد. به گزارش ایسنا به نقل از ایندی‌وایر، «انیو موریکونه» آهنگساز برجسته سینمای جهان که در فیلم «هشت نفرت‌انگیز» با «کوئنتین تارانتینو» همکاری داشت و سرانجام توانست برای این فیلم برنده اسکار بهترین موسیقی متن شود در مصاحبه‌ای جدید درباره «تارانتینو» گفت: او یک احمق است که از دیگران دزدی می‌کند و کنار هم قرار می‌دهد و هیچ چیز اورجینالی درباره او وجود ندارد و کارگردان نیست بنابراین با بزرگان سینمای هالیوود چون «جان هیوستون»، «آلفرد هیچکاک» و «بیلی وایلدر» قابل مقایسه نیست، این افراد فوق‌العاده بودند در حالی که «تارانتینو» دنبال چیزهای قدیمی و سرهم کردن آنهاست. این آهنگساز ایتالیایی در ادامه گفت طرفدار فیلم‌های «تارانتینو» نیست و آنها را آشغال توصیف کرد. موسیقی فیلم‌هایی مانند «یک مشت دلار» (۱۹۶۴)، «به خاطر چند دلار بیشتر» (۱۹۶۵)، «روزی روزگاری در غرب» (۱۹۶۸)، «روزی روزگاری در آمریکا» (۱۹۸۴)، «سینما پارادیزو» (۱۹۸۸)، «هملت» (۱۹۹۰)، «بیل را بکش» و «حرامزاده‌های لعنتی» (ساخته تارانتینو) از دیگر آثار این موسیقیدان برجسته ایتالیایی محسوب می‌شود.
 


Page Generated in 0/0057 sec