printlogo


کد خبر: 201615تاریخ: 1397/8/23 00:00
اخبار

افتتاح ورزشگاه فولاد خوزستان با حضور معاون اول رئیس‌جمهور
ورزشگاه فولاد خوزستان دیروز به بهره‌برداری رسید. ورزشگاه فولاد خوزستان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت دیروز افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید. تیم‌‌های امید و جوانان فولاد خوزستان هم در مراسم افتتاحیه این ورزشگاه بازی دوستانه انجام دادند.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاحیه با حضور در بین فوتبالیست‌‌های جوانان و امید فولاد خوزستان با آنها گفت‌وگو کرد.
عملیات احداث این ورزشگاه از سال ۱۳۸۷ آغاز و پس از گذشت حدود ۱۰ سال روز گذشته افتتاح شد. این مجموعه بزرگ فرهنگی و ورزشی که در شمال شرقی اهواز و در محل اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان قرار گرفته، در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان (بدون احتساب پارکینگ اختصاصی و جاده‌های دسترسی، استخر، زمین‌های تمرین و سالن تکنیک) بنا شده است.

این قهر بازیکنان تیم‌ملی با مردم هم هست؟!
بازیکنان تیم‌ملی دسته‌جمعی پیج خود را در اینستاگرام دی‌اکتیو کردند. قهر اینستاگرامی بازیکنان تیم‌ملی باعث شد تا این شائبه به‌وجود بیاید که آیا آنها از هواداران هم قهر کرده‌اند؟ چراکه به هر حال این پیج‌ها تنها راه ارتباط مستقیم بازیکنان با هواداران بود. یکی از بازیکنان تیم‌ملی اما این موضوع را رد کرد و به خبرنگار ما گفت: «نه، هواداران که همواره حامی تیم‌ملی بوده‌‌اند، مشکل این است که  مسؤولان ورزش به تیم‌ملی کمترین توجه را دارند. با اینکه حتی شیخ‌سلمان به حمایت از تیم‌ملی پرداخته ولی همچنان در داخل ایران کسی به ما توجهی ندارد، در حالی که این روزها آخرین روزهای حضور تیم‌ملی در تهران پیش از جام ملت‌هاست».

مشارکت ایران در برگزاری جام‌جهانی ۲۰۲۲ قوت گرفت
رئیس کمیته‌ سازماندهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرد که این کشور در حال بررسی پیشنهاد ایران برای مشارکت در میزبانی از برخی تیم‌ها در طول برگزاری جام‌جهانی است.‌ به نقل از سایت Pulse، کشور قطر قرار است کمتر از 4 سال دیگر میزبانی بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی را بر عهده داشته باشد و کوچک بودن این کشور باعث شده مشکلات احتمالی برای میزبانی از تیم‌ها در نظر گرفته شود.
حسن التاوادی، رئیس کمیته‌ سازماندهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در گفت‌وگو با خبرگزاری ‌آسوشیتدپرس، در پاسخ به این سوال که آیا ایران می‌تواند در میزبانی برخی تیم‌ها در برگزاری جام‌جهانی مشارکت داشته باشد، گفت‌: این جزئی از برنامه اجرایی است ولی چیزی که واضح است این است که باید این موضوع با فیفا در میان گذاشته شود و تصمیم‌گیری کنیم. او تاکید کرد: قطر چندین پیشنهاد از کشورهای مختلف در رابطه با مشارکت در میزبانی تیم‌ها در طول جام‌جهانی دریافت کرده است؛ رقابت‌هایی که قرار است از ۲۱ نوامبر ۲۰۲۲ آغاز شود. التاوادی می‌گوید: هیچ چیز هنوز قطعی نشده و در حال بررسی و مذاکره هستیم.
سایت Pulse در ادامه نوشت: هر اقدامی مبنی بر قبول پیشنهاد ایران یک پیشرفت اساسی برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. آن هم در زمانی که آمریکا تلاش می‌کند این کشور را در عرصه جهانی منزوی کند. از سال ۲۰۱۷ عربستان سعودی، بحرین، امارات و مصر، قطر را تحریم کردند و این کشور را متهم به روابط نزدیک با ایران و حمایت از گروه‌های اسلامی افراطی کرده‌اند. قطر اتهامات را رد و همسایگانش را به تلاش برای تغییر رژیم متهم کرده است. التاوادی اعلام کرد امیدوار است همسایه‌های قطر اجازه دهند که شهروندان‌شان در طول جام‌جهانی از این کشور دیدن کنند. او همچنین در پایان اعلام کرد: برنامه‌های قطر برای میزبانی جام‌جهانی یک تورنمنت ۳۲ کشوری است. این‌ در حالی است که جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا نیز پیش‌‌‌‌‌‌تر اعلام کرده بود افزایش تعداد تیم‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ به ۴۸ تیم اقدامی سخت است.


Page Generated in 0/0053 sec