printlogo


کد خبر: 201635تاریخ: 1397/8/23 00:00
کوتاه و گویا

 جمال انصاری، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست ویدئوکنفرانس با عنوان مرور قوانین، مقررات و فرآیندهای رسیدگی به تخلفات درمانی، گفت: امیدواریم با ارتقای سطح همکاری‌ها بتوانیم گام موثری برای ارتقای وضع موجود در حوزه سلامت برداریم.
 علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از توزیع لاستیک به نرخ دولتی میان 80 هزار تاکسی در تهران خبر داد و گفت: متقاضیان پس از ثبت‌نام اینترنتی و دریافت نوبت می‌توانند لاستیک‌ها را در 3 مرکز واقع در محدوده غرب و شرق تهران دریافت کنند.
 حسین کرم‌پور، نایب‌رئیس انجمن رادیولوژی ایران  با اشاره به افزایش حداقل ۳ برابری قیمت تجهیزات رادیولوژی گفت: افزایش قیمت ارز و ثابت ماندن تعرفه‌ها  فعالیت بسیاری از مراکز رادیولوژی را با مشکل مواجه کرده است.
 علی اکبری، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در نشست تخصصی «چالش تأمین پارکینگ در شهر تهران با تمرکز بر تأمین پارکینگ در بافت‌های فرسوده شهری»، گفت: بیشترین میزان نزاع‌هایی که به صورت رسمی ثبت شده یا حتی در مواردی منجر به قتل شده است، نزاع بر سر جای پارک بوده، از این رو تأمین کسری پارکینگ و جبران بخشی از این معضل از چند سال گذشته در دستور کار شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری قرار گرفته است.
 علی بیژنی، رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی با اشاره به اینکه پروتز سینه باعث افزایش احتمال ابتلا به سرطان نمی‌شود، گفت: بیمارانی که مبتلا به سرطان سینه  بوده و عضو آنها تخلیه شده است، یک سال پس از درمان می‌توانند در صورتی که این سرطان در آنها عود نداشته باشد از پروتز سینه استفاده کرد.
 در  احکام جداگانه‌ای از سوی احمد تویسرکانی، معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مدیران کل دفاتر «نظارت بر اجرای اسناد رسمی» و «نظارت بر امور مشاوران املاک و خودرو» منصوب شدند. بر اساس احکام صادره از سوی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سید صادق سعادتیان به عنوان مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای اسناد رسمی و حامد واعظی به عنوان مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای امور مشاوران املاک و خودرو منصوب شدند.
 محمدمیثم میثمی، مدیر فرهنگی- هنری شهرداری منطقه ۷ تهران و رئیس فرهنگسرای اندیشه درباره برپایی دوازدهمین‌ آیین تجلیل از نوگلان حسینی گفت: امسال بیش از 8 هزار نفر متقاضی از مدارس شهر تهران در‌ آیین نوگلان حسینی شرکت کردند که حدود ۶۰۰ نفر از آنها به مرحله استانی راه پیدا کردند. وی افزود: در مرحله استانی که با داوری کانون مداحان و شاعران‌ آیینی کل کشور برگزار شد، طبق ارزشیابی به عمل آمده از بین ۶۰۰ شرکت‌کننده، ۱۰ نفر از هر مقطع به مرحله نهایی راه پیدا کرده و در نهایت در مرحله نهایی نفرات برگزیده مشخص شدند.
 سیف‌الله ابوترابی، سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور گفت: لیستی تحت عنوان اسامی ممنوعه نداریم. درباره اسامی نوزادان لیستی به عنوان اسامی ممنوعه وجود ندارد، بلکه در سایت ثبت‌احوال لیستی از اسامی که می‌توان از آنها برای نامگذاری استفاده کرد، مشخص شده است و افراد می‌توانند با مراجعه به این لیست برای نوزاد تازه متولد شده اسم انتخاب کنند.


Page Generated in 0/0056 sec