printlogo


کد خبر: 201786تاریخ: 1397/8/26 00:00
اخبار

ارشاد انتصاب انتظامی به معاونت سینمایی را تکذیب کرد
در پی برخی شایعات در شبکه‌های اجتماعی پیرامون انتصاب سرپرست سازمان سینمایی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد گفت انتصاب 4 مدیر جدید وزارتخانه به صورت همزمان انجام خواهد شد. به گزارش «وطن امروز» به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایون امیرزاده، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه خبر هر گونه تغییر یا انتصاب جدید در این وزارتخانه از جمله انتصاب حسین انتظامی به معاونت سینمایی از طریق مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اعلام می‌شود، افزود: در حال حاضر آقای دکتر صالحی به منظور شرکت در هفتمین همایش بین‌المللی فرهنگی سن‌پطرزبورگ و سخنرانی در نشست تخصصی این همایش در مسکو به سر می‌برد و هیچ حکم انتصابی از سوی ایشان صادر نشده است. امیرزاده در پایان گفت: همان‌طور که قبلا و در زمان ابلاغ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان اعلام شد، 4 مدیر ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشمول این قانون هستند و در پایان مهلت قانونی، احکام مدیران جایگزین به صورت همزمان صادر و از طریق مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اعلام می‌شود.


«هفته سینمای مقاومت»  در لبنان برگزار می‌شود
با امضای یک تفاهمنامه، پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» در قالب «هفته سینمای مقاومت» در کشور لبنان برگزار می‌شود.
 به گزارش «وطن امروز»، با امضای تفاهمنامه‌ای بین محمد خزاعی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» و شیخ علی ضاهر رئیس موسسه الرسالات لبنان، پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» در قالب «هفته سینمای مقاومت» در کشور لبنان برگزار می‌شود. «هفته سینمای مقاومت» در لبنان آغاز سلسله هفته‌های سینمای مقاومت در این دوره است که طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ آذر ماه در شهر بیروت برگزار می‌شود. فیلم‌های سینمایی «سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر، «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «امپراطور جهنم» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی و «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی از جمله فیلم‌هایی است که در «هفته سینمای مقاومت» در لبنان به نمایش درمی‌آیند. همزمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی «مقاومت» در لبنان، جمعی از سینماگران ایرانی نیز به این کشور سفر می‌کنند. نمایش فیلم‌های ایرانی، سخنرانی دبیر جشنواره فیلم «مقاومت» و تعدادی از سینماگران، برپایی جلسات نقد و بررسی و نشست پرسش و پاسخ با رسانه‌ها از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته فیلم است.


شنبه‌های انقلاب  به «سرود و موسیقی» رسید
کارنامه 40 ساله انقلاب اسلامی در حوزه «سرود و موسیقی» امروز در سی‌ویکمین نشست شنبه‌های انقلاب بررسی می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، سی‌ویکمین نشست شنبه‌های انقلاب با موضوع «سرود و موسیقی» و با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این حوزه، امروز (شنبه ۲۶ آبان) برگزار می‌شود. در این مراسم، اساتید و صاحب‌نظرانی همچون محمدعلی گلریز خواننده سرودهای انقلابی، رضا مهدوی پژوهشگر، مؤلف و منتقد حوزه موسیقی و از پایه‎گذاران و مدیران هنرستان موسیقی حوزه هنری و موسیقی دانشگاه سوره سازمان تبلیغات اسلامی، هوشنگ جاوید مدیر و طراح نخستین جشنواره نی‌نوازی حوزه هنری و مدیر و طراح نخستین جشنواره هنرهای قرآنی وزارت ارشاد اسلامی، هادی منتظری نوازنده و مدرس مشهور کمانچه در ایران و عضو شورای شعر و موسیقی مرکز سرود و موسیقی صداوسیما، هادی آرزم آهنگساز انقلابی و سرپرست ارکستر موسیقی سنتی ایران و عضو شورای موسیقی تالار وحدت و جمع دیگری از کارشناسان و نخبگان، دستاوردهای 40 سال انقلاب اسلامی را در این حوزه، مورد بررسی قرار خواهند داد. این نشست صبح امروز ساعت ۹:۳۰ در سالن جلسات معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در میدان بهارستان، جنب ایستگاه مترو، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
 


Page Generated in 0/0060 sec