printlogo


کد خبر: 201821تاریخ: 1397/8/27 00:00
اخبار

راهکار جدید سرخ‌ها برای دریافت پاداش آسیایی
سرخپوشان پایتخت با نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا درآمدزایی خود از این مسابقات را به شکلی نجومی افزایش دادند و به بیش از ۳ میلیون دلار رساندند. پاداش تیم پرسپولیس تنها برای نایب‌قهرمانی در آسیا
۲ میلیون دلار بود که با توجه به آغاز تحریم‌‌های بانکی، نگرانی‌‌‌هایی درباره دریافت آن وجود داشت. ابتدا شنیده شد پرسپولیس به صورت دستی این مبلغ را دریافت خواهد کرد اما حالا مشخص شده نماینده ایران، پاداشش را از طریق سفارت ایران در مالزی می‌گیرد. احتمالا پرسپولیسی‌ها به صورت دلاری آن را خواهند گرفت و می‌توانند مشکلات مالی خود را حل کرده و همچنین در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی، قدرتمند ظاهر شوند.

شرط عجیب قرارداد گرو؛ فسخ ممکن است؟
الحاجی گرو، مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال استقلال به دلیل عملکرد ضعیفی که نشان داده، با اعتراض و انتقاد‌های زیادی روبه‌رو شده است. عدم آشنایی با محیط جدید، مقایسه با مامه تیام و دیگر مسائل باعث شد تا گرو در نوک انتقادات قرار بگیرد. عملکرد او تا جایی پیش رفت که مسؤولان استقلال به فکر فسخ قرارداد او هستند. گرو قراردادی با استقلال بسته که اگر سرمربی از او راضی نباشد، می‌توان قراردادش را فسخ کرد. همچنین در صورتی که گرو در ۷۰ درصد بازی‌های استقلال بازی نکرده باشد، خود به خود قراردادش فسخ می‌شود.

والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ هم‌گروهی ایران و روسیه
 پس از آنکه فدراسیون جهانی والیبال ماه گذشته نحوه راهیابی تیم‌‌های ملی والیبال به المپیک ۲۰۲۰ توکیو را اعلام کرد، صبح دیروز پس از اعلام رنکینگ جهانی و مشخص شدن جایگاه تیم‌ها در رده‌‌‌بندی جدید، گروه‌بندی نخستین تورنمنت انتخابی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ انجام شد و تیم‌ملی ایران نیز حریفانش را شناخت.
در روش جدید ۲۴ تیم برتر رده‌‌‌بندی فدراسیون جهانی والیبال در ۶ گروه ۴ تیمی به رقابت با همدیگر می‌پردازند تا در نهایت تیم‌های نخست از هر گروه جواز حضور در المپیک را کسب کنند. پس از برگزاری این تورنمنت تکلیف ۶ تیم به اضافه ژاپن میزبان مشخص خواهد شد و 5 تیم باقیمانده از مسابقات انتخابی قاره‌ای مشخص خواهد شد. همچنین از هر قاره یک تیم جواز حضور در المپیک را کسب خواهد کرد. تیم‌ملی والیبال ایران هم که در رده‌بندی فدراسیون جهانی در جایگاه هشتم قرار دارد، در مرحله نخست انتخابی المپیک ۲۰۲۰ با تیم‌های روسیه، کوبا و مکزیک هم‌گروه شد.
گروه‌‌‌بندی مرحله نخست مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ به ترتیب زیر است:
گروه اول: برزیل، مصر، بلغارستان، کره‌جنوبی یا پورتوریکو
گروه دوم: آمریکا، بلژیک، هلند، کره‌جنوبی یا پورتوریکو
گروه سوم: ایتالیا، صربستان، استرالیا و کامرون
گروه چهارم: لهستان، فرانسه، اسلوونی و تونس
گروه پنجم: روسیه، ایران، کوبا و مکزیک
گروه ششم: کانادا، آرژانتین، فنلاند و چین

کی‌روش امروز در نشست خبری
سرمربی تیم‌ملی ساعت 11 صبح امروز در کنفرانس مطبوعاتی حضور خواهد یافت. آخرین تمرین تیم‌ملی در تهران ظهر امروز در زمین چمن مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود. تمرین بازیکنان تیم‌ملی از ساعت 12 آغاز می‌شود. پیش از شروع تمرین، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی در سالن اجتماعات هتل آکادمی ملی فوتبال با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

خبر بد برای بارسلونا
بارسلونا نمی‌تواند 3 هفته از هافبک کروات خود در میادین بهره ببرد. ایوان راکیتیچ پنجشنبه‌شب پس از دیدار کرواسی و اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا دچار مصدومیت شد و اردوی تیم‌ملی کشورش را ترک کرد. باشگاه بارسلونا اعلام کرد هافبک کروات به دلیل مشکلات عضلانی نمی‌تواند تا 3 هفته این تیم را همراهی کند. راکیتیچ به دلیل محرومیت دیدار برابر اتلتیکومادرید در واندا متروپولیتانو را از دست داده بود. این بازی می‌تواند رتبه‌های اول و دوم جدول را مشخص کند. بازیکن کروات علاوه بر بازی هفته آینده نمی‌تواند مقابل آیندهوون بازی کند. همچنین در دیدار برابر ویارئال و کولتورال لئونسا هم حضور نخواهد داشت.


Page Generated in 0/0063 sec