printlogo


کد خبر: 201832تاریخ: 1397/8/27 00:00
اخبار

اجرای تئاتر کمدی در تهران ساماندهی می‌شود
شهرام کرمی در دیدار با رئیس هیات مدیره انجمن تئاتر کمدی تهران، یادآور شد تئاتر کمدی تهران با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و انجمن صنفی تئاتر کمدی تهران ساماندهی می‌شود. به گزارش مهر، شهرام کرمی، مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با رئیس هیات مدیره انجمن تئاتر کمدی تهران، ضمن اظهار اینکه باید هر چه سریع‌تر شرایط فعالیت در تئاتر کمدی ساماندهی شود، گفت: در این زمینه با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم و از صنف تئاتر کمدی برای حل این مشکلات یاری می‌خواهیم. مجید جعفری، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی تئاتر کمدی در این دیدار، ضمن اعلام آمادگی صنف برای اصلاح شرایط نابسامان کنونی، درباره شرایط فعلی صنف یادشده بیان کرد: در سال‌های اخیر به دلیل نبود نظارت کافی و شایسته، اگرچه به ظاهر کمیت تئاتر کمدی افزایش یافت اما به لحاظ کیفی، آثار بسیار نازلی به مردم عرضه شد و متعاقب آن دلزدگی شدید مخاطبان و افت شدید استقبال اتفاق افتاد. وی با انتقاد از عملکرد مدیران اداره کل هنرهای نمایشی، یادآور شد: به دلیل عدم همکاری اداره کل هنرهای نمایشی برای ساماندهی این نوع نمایش در تهران، متاسفانه صنف کارکرد قانونی خود را از دست داده و حتی مدت‌هاست دفتر این انجمن صنفی تعطیل شده است.


«رستاخیز عاشقی» چاپ دومی شد
انتشارات کتابستان معرفت، چاپ دوم رمان «رستاخیز عاشقی» را که شامل داستانی عاشقانه با حال و هوای عدالتخواهی است راهی بازار کتاب کرد. به گزارش «وطن امروز»، رمان رستاخیز عاشقی نخستین رمان محمد سرشار است که مضمونی عاشقانه و در عین حال اجتماعی دارد. تاکنون آثار داستانی «توت‌فرنگی‌های روی دیوار»، «زن‌ها همه مثل هم‌اند»، «بچرخ تا بچرخیم» و... از سرشار به چاپ رسیده است. رمان رستاخیز عاشقی 306 صفحه حجم دارد و با بهای 21500 تومان عرضه شده است.


آتش‌سوزی کالیفرنیا فرش قرمز «اسکار» را لغو کرد
آتش‌سوزی مهیب کالیفرنیا تاثیر خود را بر برگزاری مراسم فرش قرمز «جوایز گاورنر» اسکار نیز گذاشت و موجب لغو آن شد. به گزارش فارس به نقل از ورایتی، آتش‌سوزی مهیب کالیفرنیا تاثیر خود را بر برگزاری مراسم فرش قرمز «جوایز گاورنر» اسکار نیز گذاشت و موجب لغو آن شد. مسؤولان اسکار اعلام کردند: «به علت آتش‌سوزی اخیر در کالیفرنیا تصمیم گرفتیم مراسم امسال برگزار نشود و فقط به رویداد گرفتن عکس محدود شود، البته رویداد شام و اهدای جوایز برگزار خواهد شد. از این بابت از شما عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم شما را در مراسم اصلی اسکار ببینیم». آتش‌سوزی مهیب اخیر کالیفرنیا موجب لغو ده‌ها فرش قرمز و مراسم سینمایی طی یک هفته گذشته شده است. میزان کشته‌شدگان این آتش‌سوزی از 70 نفر گذشته و تعداد مفقود شده‌ها نیز تاکنون 1000 نفر اعلام شده است.

«مأموران شیلد» 7 فصلی می‌شود
در حالی که هنوز فصل ششم سریال «ماموران شیلد» از شبکه ABC روی آنتن نرفته اما مارول این سریال را برای فصل هفتم هم تمدید کرده است. به گزارش تسنیم، سریال «ماموران شیلد» که تاکنون حدود 110 قسمت از آن روی آنتن شبکه ABC آمریکا رفته قبل از پخش فصل ششم برای فصل هفتم هم تایید شد. پیش‌بینی می‌شود فصل هفتم این سریال 13 قسمت داشته باشد و دلیل این موضوع به خاطر سررسید پایان قرارداد عوامل تولید آن بوده و مارول با همکاری ABC می‌خواهد 2 فصل کوتاه‌تر و ارزان‌تر را آماده پخش از تلویزیون آمریکا کند. سریال «ماموران شیلد» اثری در دنیای فیلم‌های «انتقام‌جویان» است که پخش آن از سال 2013 آغاز شد. با ادامه پیدا کردن و گسترش جهان فیلم‌های ابرقهرمانی مارول، این سریال هم پیش رفت و گسترده‌تر شد و حالا پخش آن تا فصل هفتم قطعی شده است.


Page Generated in 0/0080 sec