printlogo


کد خبر: 202133تاریخ: 1397/9/5 00:00
اخبار

تکواندوی قهرمانی تیمی جهان
شهرداری ورامین قهرمان جهان شد
نماینده ایران در رقابت‌های تکواندوی تیمی قهرمانی جهان با برتری برابر روسیه به عنوان قهرمانی دست یافت.
این دوره از مسابقات که با حضور ۸ تیم برتر دنیا به میزبانی امارات در فجیره آغاز شده بود با قهرمانی شهرداری ورامین به پایان رسید. دیدار نهایی این مسابقات بین 2 تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده کشورمان و تیم‌ملی روسیه برگزار شد که شهرداری در نهایت با برتری ۳۱ بر۳۰ به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. وقت اول این دیدار با مبارزه خوب نمایندگان کشورمان همراه بود و تکواندوکاران شهرداری ۱۰ بر ۵ پیروز از میدان خارج شدند. وقت دوم روس‌ها با جبران امتیازات از دست داده نتیجه را در امتیاز ۱۲ به تساوی کشاندند. وقت سوم تلاش 2 تیم به نتیجه ۲۳ بر ۲۲ به سود شهرداری ورامین انجامید. در وقت پایانی و در حالی که روسیه ۳۰ بر ۲۹ از شهرداری پیش بود، در ثانیه های پایانی ضربات خدابخش نتیجه ۳۱ بر۳۰ را به سود نماینده کشورمان تغییر داد.
شهرداری ورامین در مرحله مقدماتی با تیم‌‌های آذربایجان، چین و ازبکستان هم‌گروه بود که با کسب پیروزی در هر 3 مبارزه به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و در این مرحله نیز برابر قزاقستان با نتیجه ۴۹ بر ۲۹ صاحب برتری و در نهایت راهی دیدار نهایی شد.
شهرداری با هدایت پیام خانلرخانی و ترکیب سروش احمدی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سینا بهرامی و مهدی خدابخشی  در این دوره از مسابقات حضور دارد. مسابقات قهرمانی تیمی جهان دارای گرید تیمی G۲ است و به ترتیب به تیم‌های اول ۲۰ امتیاز، دوم ۱۲ امتیاز، سوم 2/7 امتیاز و پنجم 32/4 امتیاز تعلق می‌گیرد.

چرا بونجاح به عربستانی‌ها پاسخ منفی داد؟
مهاجم سرشناس السد قطر به یک دلیل حاضر نشد راهی تیم الاتحاد عربستان شود. به نقل از یورو اسپورت، بغداد بونجاج، مهاجم الجزایری السد را فوتبال‌دوستان ایرانی بویژه طرفداران سرخابی‌ها بخوبی می‌شناسند. مهاجم السد از بهترین مهاجمان چند سال اخیر لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا بوده است. او در ۱۵۳ بازی توانسته ۱۱۱ گل برای السد به ثمر رساند و ۳۹ پاس گل هم بدهد. باشگاه الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب این مهاجم الجزایری است و حاضر است رقم بسیار بالایی هم برای او پرداخت کند.
یورو اسپورت عربی نوشت بغداد بونجاح به یک دلیل به پیشنهاد الاتحاد پاسخ منفی داده است و آن پیشنهاد خوب مارسی است. به نوشته این روزنامه عربی، بغداد بونجاح در آستانه پیوستن به مارسی است و به احتمال خیلی زیاد زمستان السد را ترک کند و در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان نرود. السد در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس هم‌گروه است.

پیروزی یووه در شب گلزنی رونالدو
یوونتوس در شبی که کریستیانو رونالدو گلزنی کرد، توانست با 2 گل برابر اسپال به پیروزی برسد. در ادامه هفته سیزدهم رقابت‌‌های سری A 2 دیدار برگزار شد.
ابتدا رم در خانه اودینزه به میدان رفت و با یک گل تن به شکست داد و در دیگر دیدار حساس یوونتوس صدرنشین توانست با 2 گل در خانه برابر اسپال به پیروزی برسد. گل‌‌های یووه را در این دیدار کریستیانو رونالدو و ماریو مانژوکیچ به ثمر رساندند.
یووه با پیروزی در این دیدار 37 امتیازی شد و اختلافش را با ناپولی به 9 امتیاز
رساند.

تعویض چهارم در لیگ قهرمانان آسیا قانونی شد
لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۹ با یک تغییر اساسی مواجه خواهد شد.
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (ACL) می‌توانند بعد از مرحله گروهی و بعد از مراحل حذفی، تعویض چهارم را در زمانی که بازی به وقت‌های اضافه کشیده می‌شود،
استفاده کنند. 
این قانون در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز رعایت شد و حالا کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا قصد استفاده از آن در فصل ۲۰۱۹ را دارد. 
 


Page Generated in 0/0065 sec