printlogo


کد خبر: 202354تاریخ: 1397/9/8 00:00
اخبار

حسن‌زاده و تیم داوری ایران جزو برترین‌های قاره کهن
بازیکن السد مرد سال آسیا شد
مراسم برترین‌های فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۸ در شهر مسقط عمان برگزار شد و علی‌اصغر حسن‌زاده به عنوان برترین بازیکن فوتسال قاره آسیا انتخاب شد. تیم داوری ایران هم در میان برترین‌های قاره کهن قرار گرفت. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس قرار بود در بین نامزدهای مرد سال فوتبال آسیا باشد که این اتفاق رخ نداد تا نسبت به غیرشفاف بودن روند انتخاب برترین‌های فوتبال آسیا در قاره آسیا انتقادهای زیادی از کنفدراسیون فوتبال آسیا شود. در این مراسم علی کفاشیان، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال جایزه حسن‌زاده را به عنوان برترین بازیکن فوتبال آسیا اهدا کرد. همچنین برترین بازیکن مرد سال فوتبال آسیا عبدالکریم حسن از قطر شد. وی در تیم السد قطر بازی می‌کند. سوزوکی، بازیکن تیم کاشیما که حتی در فینال لیگ قهرمانان جایزه بازیکن تاثیرگذار را گرفت به عنوان مرد سال آسیا انتخاب نشد! انتخاب مرد سال آسیا از تیمی که حتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا نرسیده بود باعث حیرت کارشناسان شد. جایزه ویژه داوری آسیا هم به علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری رسید. این داوران حتی روی صحنه فرا خوانده نشدند و فقط کلیپی از آنها در حد چند ثانیه پخش شد!

اظهارات ستاره استقلال درباره رد پیشنهاد مدیر سابق آبی‌ها
پس از صحبت‌های مدیرعامل سابق استقلالی‌ها مبنی بر عدم اطلاع از مذاکره مسؤولان این تیم با ستاره سابق آبی‌ها برای قبول مسند مربیگری، مجیدی در گفت‌وگویی پاسخ بهرام افشارزاده را داد. به گزارش «ورزش سه»، فرهاد مجیدی درباره اینکه بهرام افشارزاده مدعی شده از مذاکرات نماینده‌اش با وی بعد از داربی که منجر به شکست ۴ بر ۲ استقلال شد بی‌خبر بود، گفت: عجیب است که چطور آقای افشارزاده تماس تلفنی‌اش با من را فراموش کرده؟! فردای آن مسابقه ایشان از دفتر شخصی معاونش با من تماس گرفت و گفت استقلال باخت بدی داشته و هواداران خیلی ناراحت هستند. به همین خاطر در خارج از محل باشگاه تشکیل جلسه داد و حتی با وزیر ورزش (دکتر گودرزی) مشورت کرده بود و قصد تغییرات در استقلال را داشت. مجیدی افزود: افشارزاده در این مکالمه از من خواست که مسؤولیت فنی و سرمربیگری موقت تیم را قبول کنم. من هم از ایشان خواستم فرصت فکر کردن به من بدهند، چون تصمیم مهمی بود. در نهایت بعد از مشورت‌هایی که کردم فردای آن روز به آقای افشارزاده جواب منفی دادم.

کی‌روش ایران را ترک کرد
سرمربی تیم‌ملی فوتبال سه‌شنبه‌شب ایران را ترک کرد. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران (سه‌شنبه) ایران را ترک کرد و قرار است تا پیش از پایان هفته پانزدهم لیگ برتر به ایران بازگردد. بر این اساس، تیم‌ملی ۲۶ آذر از تهران به قطر اعزام می‌شود و ۱۲ دی از قطر با پرواز چارتر به ابوظبی خواهد رفت. محل تمرینات و اقامت تیم‌ملی کمپ اسپایر قطر است. 3 بازی دوستانه در برنامه اردوی تیم‌ملی در قطر پیش‌بینی شده است که دیدار با قطر در ۱۰ دی نهایی شده و 2 بازی برابر لبنان و فلسطین هنوز نهایی نشده است. کادر تیم‌ملی 2 روز پیش و طبق دستور رئیس فدراسیون فوتبال، بازدید نهایی خود را از قطر انجام داده است.

علی پروین: برای خرید پرسپولیس اعلام آمادگی کردیم
علی پروین که روز سه‌شنبه در مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود، دیروز درباره دلیل جلسه‌اش با نمایندگان مجلس به موضوع علی اکبریان اشاره کرد. اکبریان، بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال به جرم حمل مواد مخدر  به اعدام محکوم شده بود که با رایزنی‌های علی پروین طی سال‌های اخیر، این حکم به حبس ابد تقلیل پیدا کرد و حتی آن نیز به ۱۶ سال رسید. حالا پروین به دنبال این است که این 8 سال هم بخشیده شود. سؤال دیگر از علی پروین درباره جدی بودن واگذاری استقلال و پرسپولیس بود که اخیرا از سوی وزیر ورزش مطرح شده است. پروین در این باره گفت: چندین مزایده برگزار شده ولی قبل از برگزاری آخرین مزایده اعلام کردند دستور رسیده و دیگر این کار انجام نمی‌شود. وی درباره امنیتی کردن موضوع واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: اینها بهانه است. هیچ مورد امنیتی وجود ندارد. این پیشکسوت فوتبال با اشاره به تصمیم جدید وزارت ورزش برای واگذاری سرخابی‌ها به فعالیت شرکت «پیـشکسوتان کهن پرسپولیس» اشاره کرد و به «خانه ملت» گفت: در این شرکت، حدود ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان پرسپولیس حضور دارند و ما اعلام آمادگی کردیم باشگاه را بخریم.


Page Generated in 0/0065 sec