printlogo


کد خبر: 202546تاریخ: 1397/9/12 00:00
کوتاه و گویا

 هشتمین جشنواره انار«صد دانه یاقوت» با شعار خانواده و سلامت با حضور جمعی از شهروندان در فرهنگسرای اشراق آغاز به کار کرد. علیرضا زندوکیلی، مدیر فرهنگی- هنری شهرداری منطقه ۴ و رئیس فرهنگسرای اشراق با اعلام خبر برگزاری هشتمین دوره جشنواره انار گفت: هشتمین جشنواره انار بر اساس شعار سال با هدف حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی و ترغیب شهروندان برای خرید کالاهای داخلی برگزار می‌شود.
 چهارمین شماره ماهنامه فرهنگی- هنری «سرو» با پرونده‌هایی برای بسیج مستضعفین، کاپیتولاسیون در ایران و جهان و فیلم سینمایی «ماهورا» در 128 صفحه روی دکه‌های مطبوعاتی رفت. 39 سال پس از تسخیر لانه جاسوسی، بقایای جنگ در سرزمین ویت‌کنگ‌ها، شاعران عاطفه و حماسه، شهید سیدمصطفی خمینی به روایت اسناد ساواک، استعمار در قرن بیست‌ویکم، معرفی موزه دفاع‌مقدس دزفول و تالار آستانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس از مطالب خواندنی این شماره است.
 مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشریح جزئیات ثبت‌نام در ششمین دوره آزمون فراگیر استخدامی کشور گفت: ایثارگران دانشجوی دکترای تخصصی برای نخستین‌بار می‌توانند با ثبت مشخصات خود در سامانه سجایا در ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌ها شرکت کنند. سردار حسن‌زاده با اشاره به برگزاری ششمین دوره آزمون فراگیر استخدامی کشور گفت: طی چند سال اخیر سازمان سنجش مجری برگزاری آزمون‌های استخدامی فراگیر بوده اما در این دوره، این وظیفه از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور به جهاد دانشگاهی واگذار شده است.


Page Generated in 0/0059 sec