printlogo


کد خبر: 203021تاریخ: 1397/9/20 00:00
اخبار

«نفوذ» به لانه جاسوسی رسید
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری به بخش‌های مربوط به داخل سفارت آمریکا رسید. به گزارش «وطن امروز»، ۸۰ درصد از تصویربرداری و نیمی از تدوین مجموعه «نفوذ» به پایان رسیده است و بزودی صداگذاری این مجموعه نیز آغاز می‌شود. ضبط مجموعه «نفوذ» هم‌اکنون به بخش‌های مربوط به داخل سفارت آمریکا در خیابان طالقانی رسیده که در این بخش در کنار بازیگران ایرانی، از حضور ۸ بازیگر خارجی نیز استفاده شده است. این مجموعه در کردستان، شهرستان گنبد و دانشگاه تهران تصویربرداری شده و بخش‌های مربوط به سایت کبکان و دیوار سفارت در شهرک سینمایی غزالی جزو لوکیشن‌هایی است که از این سریال باقی مانده است. تلاش سازندگان این مجموعه آن است که بتوانند این سریال را برای نمایش در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده کنند.

«حسنا کوچولو ۲» در مرحله تولید
کارگردان انیمیشن تلویزیونی «حسنا کوچولو ۲» از روند ساخت این انیمیشن خبر داد. به گزارش «وطن‌امروز»، مجید محمودی، کارگردان انیمیشن «حسنا کوچولو ۲»، درباره ساخت سری دوم این انیمیشن تلویزیونی گفت: بعضی شخصیت‌هایی که در سری اول این انیمیشن مثل مربی مهدکودک، سرایدار ساختمان و همسرش، نقش کمرنگی داشتند در فصل دوم «حسنا کوچولو» نقش پررنگ‌تری در پیشبرد داستان انیمیشن خواهند داشت. کارگردان انیمیشن «حسنا کوچولو ۲» درباره جزئیات سری دوم این انیمیشن بیان کرد: انیمیشن تلویزیونی «حسنا کوچولو ۲» در ۵۲ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای و در ۲ فاز ۲۶ قسمتی تولید خواهد شد که تاکنون حدود ۱۰ قسمت این انیمیشن آماده نمایش شده است و فاز اول پروژه ساخت این انیمیشن که ۲۶ قسمت است، تا نوروز ۹۸ به اتمام می‌رسد. سری دوم انیمیشن تلویزیونی «حسنا کوچولو» به کارگردانی مجید محمودی و تهیه‌کنندگی امید مرندی در حال تولید است. سری اول این انیمیشن با عنوان «بچه‌های ساختمان گل‌ها» روی آنتن شبکه نهال رفته بود. این انیمیشن محصول سازمان هنری - رسانه‌ای اوج است.


کتاب «گردان قاطرچی‌ها» به چاپ یازدهم رسید
رمان «گردان قاطرچی‌ها» اثر داوود امیریان از سوی انتشارات کتابستان معرفت به چاپ یازدهم رسید. به گزارش «وطن‌امروز»، این رمان را که داوود امیریان نوشته و فضای آن طنزآمیز است، بخشی از ابعاد حماسه‌های رزمندگان غیور دفاع‌مقدس را در قالبی جدید بیان می‌کند و همین فضای جذاب برای نوجوانان موشکافی می‌شود. در این رمان ماجرای چند رزمنده روایت می‌شود که سرپرستی یک گردان قاطر را در دست می‌گیرند تا آذوقه و مهمات مورد نیاز عملیات رزمندگان را از این طریق به بالای کوه منتقل کنند. این اثر پس از کسب موفقیت‌های پی‌درپی در جشنواره‌های مختلف بویژه دریافت جایزه کتاب فصل، پس از اینکه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد، چندی است از سوی انتشارات کتابستان معرفت روانه بازار کتاب شده است.


خزایی‌فر برای «منطقه پرواز ممنوع» موسیقی می‌سازد
با نزدیک شدن به روزهای پایانی تولید فیلم «منطقه پرواز ممنوع»، ساخت موسیقی و جلوه‌های ویژه این فیلم به مراحل پایانی خود رسیده است. به گزارش «وطن‌امروز»، با نزدیک شدن به روزهای پایانی تولید فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به نویسندگی و کارگردانی امیر داسارگر، ساخت موسیقی و جلوه‌های ویژه فیلم نیز به مراحل پایانی خود رسیده است. حبیب خزایی‌فر، چند روزی است که ساخت موسیقی متن فیلم «منطقه پرواز ممنوع» را آغاز کرده است. خزایی‌فر ساخت موسیقی فیلم‌هایی چون «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» را در کارنامه خود دارد. «منطقه پرواز ممنوع» به نویسندگی و کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد بامروت‌نژاد برای حضور در سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده می‌شود.
 


Page Generated in 0/0058 sec