printlogo


کد خبر: 203196تاریخ: 1397/9/24 00:00
اخبار

ایرج دانایی‌فر به خاک سپرده شد
پیکر زنده‌یاد ایرج دانایی‌فر، بازیکن سابق تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال صبح دیروز از ورزشگاه شهید شیرودی تشییع و به بهشت زهرا منتقل شد. زنده‌یاد دانایی‌فر در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا و در فاصله 2 متری مزار پدرش علی دانایی‌فر در خانه ابدی جا گرفت و به خاک سپرده شد.
در مراسم زنده‌یاد ایرج دانایی‌فر در بهشت زهرا امیرحسین فتحی، علی خطیر، سیدمهدی رحمتی و محمدحسین زرندی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال نیز حضور داشتند. علی پروین، ناصر ابراهیمی، پرویز مظلومی، نصرالله عبداللهی، حسین فرکی، حسن حبیبی، جهانگیر کوثری، بیژن طاهری، اشکان نامداری، محمدحسین ضیایی، محمد مومنی، علی جباری، فرشاد پیوس، کامران منزوی، مهدی مناجاتی، حمید استیلی، بهتاش فریبا و... از دیگر فوتبالی‌های حاضر در این مراسم بودند. مرحوم ایرج دانایی‌فر 2 روز پیش در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.

کی‌روش: عذرخواهی‌ام را پذیرا باشید!
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران به تحسین از مربیانی همچون امیر قلعه‌نویی، نکونام، مهدوی‌کیا و ... پرداخت. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، متن پیام کی‌روش به این شرح است: فوتبال بازی نقطه نظرهاست و ما «خانواده فوتبال» یاد می‌گیریم در این بازی، با مخالفت‌ها در کمال احترام و هماهنگی موافق باشیم. بنده به شخصه همیشه شجاعت و شهامت دوستان همکار خود را تحسین می‌کنم، زمانی که آنها برای اصول و ارزش‌هایی که از منافع فوتبال حفاظت می‌کند، برمی‌خیزند و می‌جنگند. برای مثال: علی پروین، علی دایی، امیر قلعه‌نویی، وینفرد شفر، جواد نکونام، یحیی گل‌محمدی، حسین کلانی، مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان. چنانچه اسمی باید در این لیست از «شجاعت و شخصیت والا» وجود داشت و نام نبردم، عذرخواهی بنده را
پذیرا باشید.

اعتراض مستند استقلال به داوری‌ها
باشگاه استقلال نسبت به داوری‌ها اعتراض رسمی می‌کند. باشگاه استقلال پس از بازی با پدیده که با تساوی بدون گل به اتمام رسید، اعلام کرد روز شنبه به صورت رسمی نسبت به اشتباهات داوری اعتراض می‌کند. آنها قرار است اعتراض خود را به همراه فیلم و مستندات به فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

هفته سیاه ایتالیایی‌ها
همه تیم‌های ایتالیایی در رقابت‌های اروپایی هفته جاری از حریفان‌شان شکست خوردند. تیم‌های ایتالیایی در رقابت‌های اروپایی بدترین نتایج را کسب کردند و هفته سیاهی را پشت سر گذاشتند.
یوونتوس که پیش از این صعودش به عنوان تیم نخست را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تثبیت کرده بود در آخرین دیدار مرحله گروهی برابر یانگ بویز قرار گرفت و در کمال ناباوری ۲ بر یک شکست خورد. تک گل تیم تورینی را پائولو دیبالا در دقیقه ۸۰ به ثمر رساند اما گل او در نتیجه تاثیری نداشت. اینتر در آخرین بازی فرصت صعود به دور حذفی را داشت اما با تساوی یک - یک برابر آیندهوون این اتفاق رخ نداد و تاتنهام به همراه بارسلونا از این گروه صعود کردند. ناپولی شرایط مشابهی را تجربه کرد. این تیم می‌توانست با کسب نتیجه تساوی در جمع ۱۶ تیم برتر قرار بگیرد اما با یک گل مغلوب لیورپول شد و باید در لیگ اروپا به کار خود ادامه دهد.
رم دیگر نماینده ایتالیا در لیگ قهرمانان با وجود اینکه به عنوان تیم دوم گروهش به دور بعد صعود کرده بود با نتیجه ۲ بر یک مغلوب ویکتوریا پلژن شد. در لیگ اروپا میلان با شکست ۳ بر یک مقابل المپیاکوس در رتبه سوم قرار گرفت و نتوانست به مرحله یک شانزدهم نهایی این بازی‌ها صعود کند. این هفته تلخ با شکست دو بر یک لاتزیو مقابل فرانکفورت تکمیل شد. تیم ایتالیایی با وجود این شکست به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی راه پیدا کرد.


Page Generated in 0/0054 sec