printlogo


کد خبر: 203285تاریخ: 1397/9/25 00:00
اخبار

۵۰ درصد مردم «حوالی پاییز» را تماشا کردند
علی فروغی گفت: حدود ۳۳ درصد مردم در تهران این سریال را دیدند که این رقم در کشور به حدود ۴۵ الی ۵۰ درصد می‌رسد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تجلیل از عوامل سریال «حوالی پاییز» با حضور علی فروغی مدیر شبکه 3، علی اوحدی، سعید پروینی تهیه‌کننده، حسین نمازی کارگردان، رویا تیموریان، رضا اکبرپور، مونا کرمی، جوانه دلشاد و ارشا اقدسی بازیگران، سینا سرلک خواننده و جمعی از عوامل این سریال در فرهنگسرای رسانه برگزار شد. فروغی، مدیر شبکه 3 با بیان اینکه رسانه باید پیام را به مخاطب منتقل کند و عوامل سریال «حوالی پاییز» این موفقیت را کسب کردند، گفت:  این سریال خیلی خوب دیده شد و حدود ۳۳ درصد مردم در تهران این سریال را دیدند که این رقم در کشور به حدود ۴۵ تا ۵۰ درصد می‌رسد و این برای سریال ۲۰ قسمتی یک موفقیت و دستاورد بزرگ است. این سریال نسبت به دیگر سریال‌ها پرمخاطب بود اما در تولید و پخش سختی‌های بسیاری داشتیم. سریال «حوالی پاییز» یک اتفاق مهم را به تصویر کشید و عوامل جوان در این سریال بازی کردند که اتفاق مهمی است، از این رو از تک‌تک عوامل تشکر می‌کنم.

«شوکران» نوزدهم میزبان کچویان می‌شود
«شوکران» نوزدهم به گفت‌وگوى چالشى با دکتر حسین کچویان، جامعه‌شناس و عضو شوراى عالى انقلاب فرهنگى اختصاص دارد. به گزارش «وطن امروز»، نوزدهمین برنامه تلویزیونی« شوکران» با حضور دکتر حسین کچویان، جامعه‌شناس و عضو شوراى عالى انقلاب فرهنگى، دوشنبه ٢٦ آذر ساعت ٢١ از شبکه 4 سیما پخش می‌شود. کچویان در «شوکران» نوزدهم با پیام فضلی‌نژاد در خصوص حکومت اسلامی، امکان بازاندیشی در انقلاب، میزان انرژی انقلاب و  مدرنیته و پیشرفت گفت‌وگو می‌کند.«شوکران» محصول مشترک حوزه هنری و شبکه 4 سیما به تهیه‌کنندگی علی قربانی است که دوشنبه‌ها حوالی ساعت ٢١ روی آنتن می‌رود.


چرا اسامی نامزدهای جوایز «سینماحقیقت» اعلام نشد؟
اسامی نامزدهای دریافت جایزه از دوازدهمین دوره رویداد سینماحقیقت و نتایج ۲ روز پایانی برترین فیلم از نگاه تماشاگران اعلام نخواهد شد. به گزارش «وطن امروز»، شهنام صفاجو، مدیر روابط عمومی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در مراسم اختتامیه جشنواره که کارگردانی آن بر عهده مجید توکلی است، برنامه‌ای پیش‌بینی شده که اجرای آن مستلزم معرفی نشدن نامزدهای دریافت جایزه تا پیش از این برنامه است. مدیر روابط عمومی جشنواره خاطرنشان کرد: این مراسم از ساعت ۱۸ عصر یکشنبه ۲۵ آذرماه ۱۳۹۷ در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود. طبق اعلام و درخواست نمایندگان خانه سینما و انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند که جایزه ویژه تماشاگران جشنواره «سینماحقیقت» را مدیریت می‌کنند، فیلم منتخب تماشاگران، در‌ آیین اختتامیه سینماحقیقت معرفی خواهد شد.

«روزی روزگاری آناتولی» به مرحله تدوین رسید
مستند «روزی روزگاری آناتولی» به کارگردانی تورج کلانتری پس از پایان فیلمبرداری مراحل پایانی فنی خود را طی می‌کند. به گزارش «وطن امروز»، مستند «روزی روزگاری آناتولی» جدیدترین محصول «اوما فیلم» پس از پایان فیلمبرداری به مرحله تدوین رسید. این مستند روایتی است از مسافری که ناخواسته درگیر کودتای ترکیه می‌شود و در ادامه کارگردان نگاهی به بحران ارزی دارد که 2 سال بعد در ترکیه شکل گرفت و  همچنین چگونگی حمایت مردم از اردوغان برابر کودتاچیان و همچنین مقابل آمریکا در جنگ ارزی را روایت می‌کند. مستند «روزی روزگاری آناتولی» که در 42 دقیقه و در مدت زمان 2 ماه فیلمبرداری در ترکیه تولید شده است به کارگردانی تورج کلانتری و امین یگانه، تهیه‌کنندگی سیدجمال عود سیمین و تصویربرداری امیرصادق محمدی در مرکز «اوما فیلم» تولید شده و محصول سازمان هنری- رسانه‌ای اوج است.


Page Generated in 0/0058 sec