printlogo


کد خبر: 203289تاریخ: 1397/9/25 00:00
دلخوری در اردوی قرمزها
آنها برنگردند!

هرچه به زمان نقل‌وانتقالات نزدیک‌تر می‌شویم، تب و تاب حضور بازیکنان در تیم‌های مختلف بالاتر می‌رود. از جمله این اتفاقات، افزایش احتمال بازگشت مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس است. این دو جدا از مصاحبه‌هایی که بابت بازگشت به پرسپولیس انجام می‌دهند، تماس‌های پشت‌پرده‌ای نیز برقرار کرده‌اند تا هر طور شده در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی به تیم قبلی‌شان بازگردند. البته برانکو درباره احمدزاده و طارمی هنوز به صورت شفاف صحبت نکرده و همه چیز را به آینده واگذار کرده است اما از آنجا که بابت همکاری با شاگردان گذشته‌اش، مماشات به خرج می‌دهد و مثلا تن به بازگشت سروش رفیعی داد، این امکان وجود دارد درباره طارمی و احمدزاده نیز مجوز بازگشت صادر کند.
از سوی دیگر، این تصمیم ضمنی برانکو به همراه جوی که بابت بازگشت این دو به وجود آمده، دلخوری شدید بعضی بازیکنان پرسپولیس را به همراه دارد. آنها به صورت طبیعی اعتقاد دارند چطور ممکن است بازیکنانی که رفتند تا مدتی دلار بگیرند و در حالی که پنجره نقل‌وانتقالات بسته بود، پرسپولیس را تنها گذاشتند، بدون هیچ مشکلی باید بازگردند؟ این موضوع آنها را آزار
می‌ دهد، آن هم در وضعیتی که پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه باز شده و با دست پر می‌تواند نیم فصل دوم را آغاز کند.
یکی از بازیکنان شاکی پرسپولیس در یک گفت‌وگویی دوستانه و خارج از مدار مصاحبه گفته است: «وقتی آنها در فکر ترک تیم ما بودند، در اینستاگرام‌شان مسائلی را مطرح می‌کردند که همان زمان، باعث ناراحتی هواداران بود ولی حالا در فضای مجازی می‌بینیم که هواداران هم این بازیکنان را بخشیده‌اند و می‌گویند آنها باید به پرسپولیس بازگردند. در این شرایط، ما احساس می‌کنیم حق‌مان خورده شده، چون می‌توانستیم پرسپولیس را ترک کنیم و برویم ولی ماندیم و با تمام وجود بازی کردیم تا حدی که نصف بازیکنان مصدوم شدند. حالا که مشکلات حل شده، بازیکنانی که در بدترین شرایط ما را تنها گذاشتند، می‌گویند قرار است برگردند!»
برانکو ۳بازیکن جدید می‌خواهد
 پرسپولیس وارد تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر شده و این در حالی است که محرومیت سرخ‌ها از پنجره نقل و انتقالات هم به اتمام رسیده تا این باشگاه رسماً وارد بازار نقل‌وانتقالات شود. برانکو در همین رابطه دیروز جلسه‌ای با مسؤولان باشگاه برگزار کرد و لیست بازیکنان مدنظر خود را به ایرج عرب سرپرست باشگاه داد.
در لیست برانکو نام 3 بازیکن جدید برای حضور در پرسپولیس مطرح شده و قرار است سرپرست باشگاه زمینه را برای جذب این 3 بازیکن فراهم کند. تیم پرسپولیس در ابتدای فصل با مهدی شیری، مهدی شریفی، مهدی ترابی و سروش رفیعی برای حضور در این تیم قرارداد امضا کرده بود و این بازیکنان از نیم‌فصل دوم می‌توانند برای برانکو به میدان بروند.
 


Page Generated in 0/0062 sec