printlogo


کد خبر: 203290تاریخ: 1397/9/25 00:00
اخبار

 تساوی سپاهان مقابل استقلال‌خوزستان
زردپوشان قهرمان  نیم‌فصل
سپاهان در آخرین دیدار خود در نیم‌فصل اول برابر استقلال خوزستان به نتیجه تساوی رسید. در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، سپاهان در اهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک به اتمام رسید. سجاد شهباززاده (۲۴) برای سپاهان و میثم کریمی (۳۶ - پنالتی) برای استقلال خوزستان گلزنی کردند. نیمه اول این مسابقه با تصمیم سعید رحیمی‌مقدم، داور مسابقه جنجالی شد. سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان در شرایطی با یک ضربه کاشته دروازه استقلال را باز کرد که داور سوت نزده بود. همین مساله اعتراض اعضای تیم استقلال خوزستان را در پی داشت ولی سعید رحیمی‌مقدم، داور بازی تصمیم خود را تغییر نداد. با این حال استقلالی‌ها در دقیقه ۳۶ با یک پنالتی بازی را به تساوی کشیدند. در نیمه دوم بازی جذاب‌تر دنبال شد بویژه در دقایق پایانی. استقلال خوزستان در ۱۰ دقیقه پایانی چند فرصت خوب گلزنی به دست آورد که با بی‌دقتی این موقعیت‌ها از دست رفت تا بازی با نتیجه تساوی یک - یک تمام شود. با این تساوی، سپاهان ۳۱ امتیازی شد تا
هم امتیاز پدیده و پرسپولیس شود ولی با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفت و قهرمان نیم‌فصل شد. پدیده و پرسپولیس هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

حمله مودریچ به سیمئونه
هافبک رئال‌مادرید از سرمربی اتلتیکومادرید به‌خاطر عقاید و اظهاراتش انتقاد کرد.
به نقل از آ.اس، لوکا مودریچ برای نخستین‌بار پس از کسب توپ طلای ۲۰۱۸ با رسانه‌ها مصاحبه کرد. هافبک رئال‌مادرید 2 هفته پس از این اتفاق از خود در برابر انتقادها حمایت کرد. بازیکن کروات بیش از همه دیگو پابلو سیمئونه را مخاطب خود قرار داد و گفت: من کاملا با سیمئونه موافقم که از بازیکن خود یعنی آنتوان گریزمان دفاع کند و او را بهترین بداند. با این حال درست نیست که نیاز داشته باشد رئال‌مادرید و بازیکنانش را کم‌ارزش جلوه دهد. او از هر فرصتی استفاده می‌کند تا شرایطی را توصیف کند که واقعی نیست و پیروزی‌های رئال‌مادرید را اینچنین نشان می‌دهد.
او افزود: برای سیمئونه احترام زیادی قائل هستم به خاطر تمام کارهایی که برای اتلتیکو انجام داد، همچنین برای بازیکنان، هواداران و این باشگاه. زمانی که ما را شکست می‌دهند صادقانه به آنها تبریک می‌گویم. ما شکست را می‌پذیریم. عادلانه نیست که موفقیت‌های‌مان بویژه 2 قهرمانی‌مان در لیگ قهرمانان اروپا که با پیروزی برابراتلتیکو به‌دست آمد نادیده گرفته و برتری‌مان کم‌اهمیت جلوه داده شود.
مودریچ با کسب توپ طلا به حکمرانی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پایان داد. هافبک رئال‌مادرید در این‌باره گفت: این دو بازیکن فوق‌العاده هستند و در ۱۰ سال اخیر در فوتبال جهان حکمرانی می‌کردند. اگر بخواهیم به توانایی‌های بازیکنان رای بدهیم باید این جوایز بین مسی و رونالدو تا پایان دوران بازی‌شان تقسیم شود. با این حال در اینجا درباره یک فصل صحبت می‌کنیم و عملکرد یک بازیکن در طول فصل سنجیده می‌شود؛ نتایج آرای سرمربیان، بازیکنان و روزنامه‌نگارها بود. یعنی آنها در یک زمان خاص اشتباه کردند؟ جوایز تنها زمانی ارزش پیدا می‌کند که دیگران برنده شوند. این برای بازیکنان، رای‌دهندگان و نامزد‌های ۱۰ سال اخیر عادلانه نیست و نه برای فوتبال و نه هواداران. با این حال تکرار می‌کنم هرکسی همان‌طور رفتار می‌کند که باور دارد.


Page Generated in 0/0059 sec