printlogo


کد خبر: 203307تاریخ: 1397/9/25 00:00
اخبار

«محب‌اهری» از بیمارستان مرخص شد
حسین محب‌اهری که این روزها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند از بیمارستان مرخص شد. به گزارش فارس، حسین محب‌اهری، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما که مدتی پیش در بیمارستان لاله بستری شده بود، با مساعد شدن شرایط جسمی از بیمارستان مرخص شد و روند درمان بیماری را با استراحت در منزل سپری می‌کند. از آنجایی که در طول حضور محب‌اهری در بیمارستان  تعداد ملاقات‌‌کنندگان وی زیاد شده بود، این بازیگر ترجیح داد مدتی ممنوع‌الملاقات باشد. محب اهری که چند سال است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، به دلیل بازگشت مجدد بیماری خود در بیمارستان و در بخش مراقبت‌های قلبی بیمارستان بستری بود. «علی‌البدل»، «پایتخت ۲»، «دردسرهای عظیم»، «بیمار استاندارد»، «معمای شاه»، «تبریز در مه» و ... از آثاری است که وی در آنها بازی کرده است.


مجموعه «اینک شوکران»  با طراحی جدید در بازار
انتشارات روایت فتح مجموعه «اینک شوکران» را با طراحی جلد متفاوت نسبت به چاپ‌های پیشین روانه بازار کتاب کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، مجموعه 6 جلدی «اینک شوکران» که به روایت زندگی شهید منوچهر مدق، شهید مصطفی طالبی، شهید ایوب بلندی، شهید محمدعلی رنجبر، شهید سعید جان‌بزرگی و شهید حسین شایسته اشاره دارد به نقل از همسران شهدا به رشته تحریر درآمده است. انتشارات روایت فتح در چاپ جدید این مجموعه از طراحی جلد متفاوت نسبت به چاپ‌های پیشین پرده برداشت. مجموعه «اینک شوکران» از جمله کتاب‌های زندگینامه شهدای دفاع‌مقدس است که به جنبه عاشقانه زندگی شهدا می‌پردازد.

عاشقانه‌ای که در کمتر از 10 ماه مرز 90هزار جلد را رد کرد
چاپ بیست و نهم کتاب «یادت باشد» توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد. به گزارش «وطن امروز»، «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله بنی هاشم زینب‌کبری است که در پاییز سال ۸۹ به کربلا رفت، در پاییز سال ۹۱ عقد کرد، در پاییز سال ۹۲ ازدواج کرد و در نهایت در پاییز سال ۹۴ به شهادت رسید! «یادت باشد» عاشقانه‌‌ای‌ است که در کمتر از ۱۰ ماه به چاپ ۳۳ رسیده و همزمان با ساگرد شهید تیراژ آن از ۹۰ هزار جلد گذشته است. این کتاب با زبانی ساده و شیرین به‌قلم محمدرسول ملاحسنی روایت شده و انتشارات شهید کاظمی در اسفند سال گذشته آن را روانه بازار کتاب کرده است. همچنین ترجمه عربی «یادت باشد» همزمان با اربعین حسینی در کنار کاروان فرهنگی شهید سیاهکالی با عنوان کاروان فرهنگی «سفیر حرم» در ایام اربعین از دیگر اقدامات انتشارات شهید کاظمی است.


رکوردشکنی «آکوامن» ادامه دارد
فیلم سینمایی «آکوامن» طی یک هفته نمایش در کشورهای غیرآمریکایی به فروش ۱۵۲ میلیون دلاری دست یافته است. به گزارش فارس به نقل از وِرایِتی، «آکوامن» که اکرانش را از هفتم دسامبر آغاز کرده با فروش ۱۵۲ میلیون دلاری در ۳۶ بازار خارجی که ۱۳۵ میلیون دلار از آن متعلق بازار بزرگ چین است، به موفقیتی چشمگیر دست یافت. فیلم «جیسون موموآ» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم چین از «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» و «پلنگ سیاه» در این کشور پیشی گرفت. این فیلم پنجشنبه با اکران در ۳۵۱۷ سالن سینما در مکزیک یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار کسب کرد و در روسیه و برزیل در هرکدام توانست یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار کسب کند. «آکوامن» در 2 روز اکران در کشور اندونزی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به‌دست آورد و در بریتانیا نیز در 2 روز اکران یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش داشت. در همین بازه زمانی در تایوان یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار و در فیلیپین نیز یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار درآمد داشت.


Page Generated in 0/0058 sec