printlogo


کد خبر: 203320تاریخ: 1397/9/26 00:00
اخبار

واکنش دبیر فدراسیون تیروکمان به برکناری اش
دبیر فدراسیون تیروکمان پس از برکناری از این سمت گفت: هر مدیری سلیقه‌ای دارد و شاید شعبانی بهار تشخیص داده که پاکزاد با سلیقه مدیریتی وی در بخش دبیری همسوتر است. رضا کیارستمی درباره تغییر و تحولات در دبیری فدراسیون تیروکمان اظهار کرد: این تغییرات سلیقه مدیریتی است و شاید من با سلیقه مدیریتی شعبانی بهار همسو نبودم و بهزاد پاکزاد بهتر از من باشد که به این سمت منصوب شده است. به هر صورت وی تشخیص داده که با پاکزاد کار کند و شاید من با سلیقه وی همسو نیستم. وی گفت: البته من می‌توانستم با سلیقه‌ مدیریتی وی کار کنم و مشکل خاصی نداشتم اما تصمیم مدیریتی است و من نیز اعتراضی به این تغییرات ندارم. به هر صورت، وی این اختیار را دارد که دبیرش را با سلیقه‌ خودش انتخاب کند. کیارستمی خاطرنشان کرد: بیش از 8 سال است دبیر فدراسیون تیروکمان هستم و از سال 82 که این فدراسیون تاسیس شده است فعالیتم را با تیروکمان آغاز کردم، الان نیز که باید این سمت را ترک کنم تابع تصمیمات هستم و معتقدم شاید شعبانی بهار نمی‌تواند در شرایط کنونی با من همکاری داشته باشد و باید از نیروهایی بهره‌مند شود که با سلیقه مدیریتی وی همسو است. البته پاکزاد از دوستان نزدیک من است و من خود را از خانواده تیروکمان می‌دانم و هر کجا وی نیاز به کمک داشته باشد، کوتاهی نخواهم کرد. اینکه امروز در کجا و در چه پستی قرار بگیرم مهم نیست، هدف این است که به پیشرفت تیروکمان کمک کنیم. دبیر پیشین فدراسیون تیروکمان خاطرنشان کرد: من امروز صبح در جریان این تغییرات قرار گرفتم و بدون اینکه اعتراضی داشته باشم، قبول کردم. البته در حال حاضر جز عضویت در هیات‌رئیسه فدراسیون تیروکمان سمت دیگری ندارم و بعد از یک هفته مرخصی، با شعبانی بهار صحبت خواهم کرد که هر کجا نیاز است در خدمت تیروکمان باشم.

گلزنی رونالدو در شب تاریخ‌سازی یووه
ستاره پرتغالی یوونتوس توانست پنج‌هزارمین گل این باشگاه ایتالیایی را به ثمر برساند و شب خاصی را برای این تیم رقم بزند.
‌به نقل از مدیاست، کریستیانو رونالدو در نخستین دربی خود در ایتالیا توانست دروازه‌ تورینو را باز کند تا یوونتوس 3 امتیاز شیرین را به دست آورد. این گل برای یوونتوس بسیار حساس بود، چرا که پنج‌هزارمین گل تاریخ این باشگاه ایتالیایی بود.
یوونتوس رکورددار گلزنی در تاریخ رقابت‌های سری A است و در حال‌ حاضر هیچ باشگاهی نتوانسته به این تعداد گل برسد.

قضاوت فغانی در فینال سوزوکی‌کاپ
تیم فوتبال ویتنام توانست با برتری برابر مالزی در بازی برگشت فینال سوزوکی‌کاپ، به قهرمانی این مسابقات برسد. تیم فوتبال ویتنام با برتری ۳ بر ۲ مقابل مالزی در مجموع توانست فاتح مسابقات سوزوکی‌کاپ شود. دیدار برگشت این مسابقات که در ویتنام برگزار شد، با قضاوت تیم داوری ایرانی شامل علیرضا فغانی، رضا سخندان و علیرضا منصوری همراه بود که در پایان‌ مسابقات از داوران ایرانی نیز تقدیر به عمل آمد.

الهلال به دنبال هم‌بازی مسی در آلبی سلسته
حریف تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا این بار به دنبال جذب یک هافبک آرژانتینی است که در آتالانتا بازی می‌کند. ‌به نقل از اسپورت، الهلال عربستان در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود نشان داد و از صعود به مرحله حذفی بازماند. الهلال در فصل جابه‌جایی زمستانی با جذب بازیکنان بزرگ و سرشناس به دنبال درخشش در لیگ قهرمانان آسیاست. این تیم متمول سعودی روز گذشته با سوریانو، مهاجم سابق تیم ب بارسلونا قرارداد امضا کرد و این بار نوبت به ابراز علاقه برای جذب هافبک تیم‌ملی فوتبال آرژانتین رسیده است. رسانه‌های عربستانی از علاقه الهلال برای جذب الخاندرو گومز، هافبک تهاجمی آتالانتا سخن به میان آورده‌اند. روزنامه یورو اسپورت عربی نوشت که الهلال به جذب این هافبک آرژانتینی بسیار نزدیک شده است و به احتمال خیلی زیاد او هم راهی لیگ عربستان شود. گومز که در تیم‌ملی فوتبال آرژانتین با مسی هم‌بازی بوده 30 ساله است و در 20 بازی ای که در فصل جاری برای آتالانتا به میدان رفته، توانسته 6 گل به ثمر برساند و 3 پاس گل هم بدهد.
به نوشته یورو اسپورت، رقم الهلال به‌گونه‌ای است که با موافقت این بازیکن آرژانتینی مواجه شده است. این در حالی است که او تا سال 2022 با آتالانتا قرارداد دارد.


Page Generated in 0/0061 sec