printlogo


کد خبر: 203516تاریخ: 1397/9/29 00:00
اخبار

معتمدآریا و خیراندیش معرف کتاب «پایی که جا ماند» شدند
فاطمه معتمدآریا، گوهر خیراندیش و افسانه بایگان با حضور در جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع‌مقدس در سفر به یکی از استان‌های کشور، کتاب «پایی که جا ماند» را توصیه کردند. به گزارش فارس، چهاردهمین دوره جشنواره شاد دانش‌آموزی فیلم دفاع‌مقدس در استان کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد و بیش از ۱۶ هزار دانش‌آموز و معلم این استان در این دوره از جشنواره شرکت کردند. در این دوره هنرمندانی همچون گوهر خیراندیش، افسانه بایگان، فاطمه معتمدآریا (بازیگر)، مهتاب ابراهیم‌زاده (فیلمساز بوشهری) و سیدرضا میرکریمی (کارگردان)، مالک حدپور سراج (بازیگر)، علی لایق‌زاده (مستندساز یاسوجی)، بهزاد کریمی (هنرمند طنزپرداز) و سیدناصر حسینی‌پور نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» شرکت داشتند. از ابتکارات این دوره از جشنواره که با حمایت خیران انجام شد، می‌توان به دادن هدایایی از قبیل نوشت‌افزار تحصیلی، اسباب‌بازی و سجاده‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های مناسب کودکان و نوجوانان به تمام دانش‌آموزان روستایی حاضر در جشن و نیز اهدای کتاب «پایی که جا ماند» به تمام معلمان همراه دانش‌آموزان اشاره کرد که توسط هنرمندان فاطمه معتمدآریا، گوهر خیراندیش و افسانه بایگان و در حضور نویسنده اثر، ویژگی‌های این کتاب به حاضران معرفی می‌شد.


تخفیف ویژه برای یک کتاب ویژه
شب یلدا با سرباز کوچک امام
فروش ویژه کتاب «سرباز کوچک امام» به مناسبت شب یلدا با تخفیف 15 و 30درصدی آغاز شد. به گزارش «وطن‌امروز»، دبیرخانه پویش کتابخوانی «کتاب‌قهرمان» به مناسبت طولانی‌ترین شب سال، برای کتاب «سرباز کوچک امام» طرح تخفیف ویژه در نظر گرفته است. این تخفیف شامل نسخه الکترونیک و چاپی این کتاب به همراه ارسال رایگان می‌شود. افرادی که قصد خرید کتاب و شرکت در پویش را دارند، می‌توانند با کد تخفیفی «yalda97» نسخه الکترونیک کتاب «سرباز کوچک امام» را با 30 درصد تخفیف از اپلیکیشن طاقچه تهیه کنند. همچنین امکان خرید نسخه چاپی این کتاب 470 صفحه‌ای با تخفیف 15 درصد به همراه ارسال رایگان به سراسر کشور با  مراجعه به سایت پویش به نشانی www.ketabghahreman.comیا فرستادن عدد 5 به سامانه پیامکی 50001768 فراهم شده است. ذکر این نکته لازم است که خریداران فقط تا 2 دی می‌توانند از این تخفیف‌ها استفاده کنند. علاقه‌مندان می‌توانند پس از خرید کتاب در پویش «کتاب‌قهرمان» نیز شرکت کنند و از جوایز 600 میلیون ‌ریالی این مسابقه بهره‌مند شوند. نخستین دوره پویش و مسابقه کتابخوانی «کتاب‌قهرمان» به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و همکاری انتشارات پیام آزادگان با محوریت «سرباز کوچک امام»، خاطرات مهدی طحانیان، اسیر 13ساله در زندان‌های رژیم بعثی از آذر 97 آغاز شده و تا اسفند سال جاری ادامه دارد.


راه‌حل آلودگی هوا در «360 درجه»
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» به موضوع آلودگی هوا و تبعات آن در شهرهای بزرگ کشور می‌پردازد. به گزارش «وطن‌امروز»، ماجرای آلودگی هوا در تهران و شهرهای بزرگ کشور، داستان ادامه‌داری است که هنوز هم راه‌حل مطمئنی برای رهایی از آن پیدا نشده است. همچنان باد و باران نقش اصلی را در کاهش شاخص آلودگی هوای کلانشهرها بازی می‌کنند. تعطیلی مدارس، معلق شدن فعالیت کارخانه‌ها، آسیب‌های جسمی و تنفسی به گروه‌های حساس و... تنها گوشه‌ای از تبعات آلودگی هوا در شهرهای بزرگ کشور است که گریبان مردم را در پاییز و زمستان می‌گیرد. این قسمت  از برنامه «360 درجه» به بررسی ابعاد مختلف آلودگی هوا می‌پردازد و نظر کارشناسان را برای راه‌حل‌های قطعی این مسأله به تصویر می‌کشد. «360 درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم هر هفته با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه‌ها ساعت 21:30 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.


Page Generated in 0/0055 sec