printlogo


کد خبر: 203517تاریخ: 1397/9/29 00:00
اخبار

محمد معتمدی «حالا که می‌روی» را منتشر می‌کند
آلبوم موسیقی «حالا که می‌روی» با صدای محمد معتمدی و آهنگسازی و تنظیم فرید سعادتمند منتشر می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، آلبوم موسیقی «حالا که می‌روی» تازه‌ترین محصول سازمان هنری - رسانه‌ای اوج و تهیه شده در مرکز مأوا با صدای محمد معتمدی و آهنگسازی و تنظیم فرید سعادتمند به مرحله انتشار رسیده است. «حالا که می‌روی» تازه‌ترین اثر محمد معتمدی، خواننده شناخته‌شده موسیقی کشورمان است که در ۸ قطعه اجرا و تنظیم شده است. این آلبوم عاشقانه بر اساس اشعار محمدمهدی سیار و برگرفته از کتاب رودخوانی تهیه شده است. معتمدی نخستین کنسرت رایگان خیابانی را در شهریورماه امسال برگزار کرد.


جنایات آل‌سعود در «نسل قابیل»
کتاب «نسل قابیل؛ جنایات آل‌سعود در خاورمیانه» توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد. به گزارش
«وطن امروز»، وهابیت یکی از فرق نسبتا نوپای اسلامی است که بیش از 2 قرن، عربستان و بعضی از کشورهای اسلامی را تحت تاثیر خود قرار داده است. آل‌سعود نیز خود را وامدار محمدبن عبدالوهاب می‌دانند و در عربستان و منطقه حجاز حکمرانی می‌کنند. هم‌اکنون سرزمین‌های اسلامی سوریه، عراق، بحرین، یمن، افغانستان، پاکستان و... در آتش تکفیر وهابیت و آل‌سعود می‌سوزند. آنها میراثدار خوارجند که مسلمانان را مشرک دانسته و رافت و محبت و برادری اسلامی برای‌شان معنایی ندارد. این کتاب نگاهی است به شکل‌گیری وهابیت در عربستان و تاثیراتی که این تفکر بر دنیای اسلام گذاشته است. در این کتاب، جنایت‌های آل‌سعود در جهان اسلام  مورد بحث و واکاوی قرار گرفته و به موضوعات مختلفی درباره این شجره ملعونه پرداخته شده است. کتاب «نسل قابیل؛ جنایات آل‌سعود در خاورمیانه» به کوشش جواد بامری در 325 صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

«عشق در برابر عشق»  به چاپ چهارم رسید
رمان «عشق در برابر عشق» اثر امید کوره‌چی از سوی انتشارات کتابستان معرفت به چاپ چهارم رسید. به گزارش «وطن امروز»، این رمان که اثری با محوریت امام حسن مجتبی(ع) است که هرمز شخصیت خیالی این داستان عاشق دختری از اشراف عرب شده که مهریه دختر را ترور امام حسن مجتبی(ع) تعیین می‌کنند... امید کوره‌چی نویسنده‌ای است که طی سال‌های اخیر با آثاری که در ژانر فانتزی و تخیلی خلق کرده بر سر زبان‌ها افتاده و رمان «هفت جن» او توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. همچنین جلد دوم رمان «هفت جن» با عنوان «لوسیا» نیز سال جاری منتشر شده که آن نیز توانسته توجه مخاطبان را به خود جلب کند.


«راشومون» کوروساوا سریال می‌شود
کمپانی تلویزیونی آمبلین فیلم ماندگار «راشومون» اثر «آکیرا کوروساوا» را در قالب سریال ۱۰ قسمتی می‌سازد. به گزارش فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم اسطوره‌ای «راشومون» کوروساوا از پرده بزرگ سینما به صفحه کوچک تلویزیون می‌آید. تلویزیون آمبلین متعلق به «استیون اسپیلبرگ» حق ساخت سریال فیلم «راشومون» محصول سال ۱۹۵۰ را اخذ کرد. این کمپانی ۵۰ میلیون دلار برای محتوای تلویزیونی ۱۰ قسمتی این تریلر دراماتیک سرمایه‌گذاری کرده است. قرار است هر فصل از این سریال بر یک رویداد مجزا متمرکز باشد که از چند دیدگاه با شخصیت‌های اصلی با پرسپکتیو متفاوت و منحصر به فرد از رویدادها تشکیل می‌شود. «راشومون» ساخته آکیرا کوروساوا، کارگردان سرشناس ژاپنی معروفیتش را به‌خاطر سبک منحصر به فرد
 «plot device» شامل شخصیت‌هایی که نسخه‌های مختلف از یک رویداد واحد را ارائه می‌دهند به‌دست آورد که به نوعی، سبکی جدید در داستان‌سرایی محسوب می‌شود. این فیلم تحولی بنیادین نه‌تنها در کار کوروساوا، بلکه برای سینمای ژاپن بود که تا آن زمان در غرب چندان شناخته شده نبود.
 


Page Generated in 0/0062 sec