printlogo


کد خبر: 203625تاریخ: 1397/10/2 00:00
اخبار

فصل ششم «خانه ما» به تلویزیون می‌آید
فصل جدید مستندمسابقه «خانه ما» که در شهر تبریز تولید شده است، از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. به گزارش «وطن امروز»، مراحل ساخت سری ششم مستند مسابقه «خانه ما» بتازگی به پایان رسیده است. این سری از مستندمسابقه «خانه ما» در ۱۰ قسمت تولید شده است که طی آن 3 خانواده تبریزی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. فصل ششم مستندمسابقه «خانه ما» از روز جمعه ۷ دی‌ماه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. کارگردانی این فصل را احسان عمادی و امین کفاش بر عهده دارند و تهیه‌کنندگی آن برعهده حسین افشار است. به گفته سازندگان مستندمسابقه «خانه ما»، فصل ششم این مسابقه بسیار حساس‌تر و هیجان‌انگیزتر از فصل‌های قبل بوده و دلیل اصلی این موضوع خلاقیت‌هایی است که شرکت‌کنندگان این دوره از مستندمسابقه «خانه ما» داشته‌اند. بنا بر این گزارش، مستندمسابقه «خانه ما» در استودیوی نوبین تولید شده و محصول سازمان هنری - رسانه‌ای اوج است.

«نمودار» شبکه 4 برای دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی
شبکه 4 سیما با برنامه جدید «نمودار» به دستاوردهای 40 ساله جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد. به گزارش
«وطن امروز»، «نمودار» عنوان برنامه جدید گروه اجتماعی شبکه 4 سیما است که در 40 قسمت 55 دقیقه‌ای به دستاوردهای مختلف 40 ساله جمهوری اسلامی ایران که رتبه بین‌المللی داشته، می‌پردازد. به گفته حسین سینجلی، تهیه‌کننده برنامه، رویکرد اصلی برنامه «نمودار»، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مخاطبانی است که از این دستاوردها اطلاعی ندارند. از 55 دقیقه زمان برنامه «نمودار» 40 دقیقه گفت‌وگو با میهمان است و در هر قسمت 5 آیتم کوتاه شامل معرفی موضوع و میهمان، مصاحبه مردمی و بازخورد رسانه‌ای و بین‌المللی درباره این دستاورد‌ها پخش می‌شود. «نمودار» به سردبیری زهرا رضانیا بزودی از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.


یازدهمین شب طنز انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
یازدهمین شب طنز انقلاب اسلامی با عنوان «نطنز» همزمان با سومین سالروز انتشار تیتر «امضای کری تضمین است» از سوی باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی در حسینیه هنر برگزار می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، در این محفل طنز، علاوه بر برنامه‌هایی نظیر شعر و نثر خوانی، استندآپ کمدی و اجرای موسیقی، آیتم‌هایی ویژه‌ای برای گرامیداشت سالروز انتشار تیتر «امضای کری تضمین است» نیز در نظر گرفته شده است. این برنامه روز یکشنبه ۲ دی‌ماه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در حسینیه هنر واقع در میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۶۰ از سوی باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و حضور برای عموم در این برنامه آزاد است.


جدایی قطعی جانی دپ از «دزدان دریایی کارائیب»
سرانجام یکی از مدیران ارشد دیزنی خبر جدایی جانی دپ از پروژه «دزدان دریایی کارائیب» را تایید کرد و بر شایعاتی که از مدت‌ها پیش در هالیوود در جریان بود صحه گذاشت. به گزارش مهر به نقل از مووی‌وب، شایعه جدایی جانی دپ از پروژه «دزدان دریایی کارائیب» از مدت‌ها پیش در محافل سینمایی پیچیده بود و پیش از این اکثریت قریب به اتفاق هواداران این مجموعه از بازگشت کاپیتان جک اسپارو قطع امید کرده بودند. دپ پیش از این و طی مدت ۱۵ سال گذشته در 5 قسمت از این مجموعه بازی کرده که آخرین قسمت آن «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند» (۲۰۱۷) بود. این فیلم با وجود آنکه بیش از ۶۰۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت، به نسبت قسمت‌های قبلی پایین‌ترین سطح استقبال و فروش را از آن خود کرد.


Page Generated in 0/0069 sec