printlogo


کد خبر: 203631تاریخ: 1397/10/2 00:00
اخبار

نورافکن در آستانه جدایی از شارلوا
یک سایت بلژیکی با اعلام خروجی‌های باشگاه شارلوا در نقل و انتقالات زمستانی از امید نورافکن نیز به عنوان یکی از خروجی‌های این تیم یاد کرد. به نقل از walfoot، امید نورافکن، هافبک ایرانی که در تیم شارلوا بازی می‌کند، برخلاف علی قلی‌زاده کمتر در ترکیب تیمش قرار گرفته است و یکی از خروجی‌های شارلوا در نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود. البته به نظر می‌رسد توانمندی‌های نورافکن حتی از علی قلی‌زاده نیز بیشتر باشد که این فصل خودش را چهره کرده است ولی نیاز نداشتن مربی به بازیکنی در پست نورافکن باعث شده است او کارآیی لازم را برای تیم نداشته باشد و به همین خاطر نورافکن را باید یکی از بازیکنانی دانست که در زمستان از شارلوا جدا خواهد شد.

محرمی خط خورده‌ تیم‌ملی؟
به نظر می‌رسد مدافع راست جوان تیم‌ملی فوتبال ایران رویای حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست داده است.
در حالی که نام صادق محرمی در فهرست اولیه تیم‌ملی ایران برای جام ملت‌ها اعلام شد، این بازیکن در اردوی تیم‌ملی در قطر حاضر نیست. محرمی که در دیناموزاگرب نتوانست در ترکیب ثابت تیمش به میدان برود، با توجه به تعطیلی لیگ کرواسی در اردوی تیم‌ملی حاضر نیست تا انتظار برود رامین رضاییان و وریا غفوری در سمت راست تیم‌ملی برای جام ملت‌ها حاضر باشند.
مرحله اول رقابت‌های لیگ کرواسی به پایان رسیده است و بازی بعدی این تیم ۱۳ بهمن‌ماه (ماه آینده) برابر رودس خواهد بود، بنابراین غیبت محرمی در اردوی تیم‌ملی به منزله حضور نداشتن او در فهرست نهایی کی‌روش است.
همچنین فرشاد احمدزاده نیز چنین وضعیتی دارد و تیم باشگاهی او یک ماه بازی نخواهد داشت و حضور نداشتن او در اردوی تیم‌ملی به منزله این خواهد بود که احمدزاده نیز جایی در فهرست نهایی کی‌روش برای جام ملت‌های آسیا ندارد. جام ملت‌های آسیا 2 هفته دیگر در کشور امارات آغاز می‌شود و تیم‌ملی ایران با تیم‌های ویتنام، یمن و عراق هم‌گروه است.

ناراحتی سرمربی آمیان  از رفتن ستاره ایرانی
باشگاه آمیان تایید کرد سامان قدوس در فهرست نهایی ایران برای جام ملت‌ها قرار گرفته است و بزودی راهی امارات می‌شود. به نقل از پایگاه اینترنتی le11amienois، سامان قدوس، هافبک ایرانی که در فهرست اولیه تیم‌ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا قرار داشت، در فهرست نهایی کی‌روش قرار گرفته و قرار است بزودی راهی امارات شود. به این ترتیب باشگاه آمیان که خیلی به ستاره ایرانی خود در این روزها وابسته شده است بیش از یک ماه نمی‌تواند این بازیکن را در اختیار داشته باشد. کریستوف پلیسیر، سرمربی آمیان درباره غیبت قدوس گفت: سامان به تیم‌ملی ایران دعوت شده است و قرار است راهی اردوی تیم‌ملی کشورش برای جام ملت‌ها شود. سامان 2 سال است که تعطیلات نداشته است. برنامه لیگ سوئد با برنامه لیگ‌های اروپایی تفاوت زمانی دارد و او بعد از جام‌جهانی و بازی در لیگ سوئد به فرانسه آمد و الان هم باید به جام ملت‌ها برود. اگر او به مراحل نهایی جام ملت‌ها برود که من برای او همین آرزو را دارم و برای خودمان خیر، او اواسط فوریه باز خواهد گشت. اردوی تیم‌ملی فوتبال ایران برای جام ملت‌ها در قطر برگزار شده است و قرار است ملی‌پوشان قبل از شروع جام ملت‌های آسیا 2 دیدار دوستانه برگزار کنند و برابر فلسطین و قطر قرار خواهند گرفت.

خط محدود‌کننده مربیان والیبال برداشته شد
با اعلام کمیته داوران والیبال و با توجه به اصلاح ابعاد زمین بازی توسط FIVB، خط مربیان برداشته شد.
به نقل از  فدراسیون والیبال، کمیته داوران فدراسیون والیبال با هماهنگی سازمان لیگ اعلام کرد از دور برگشت مسابقات لیگ برتر، دسته یک و همه مسابقات در سطح کشور از ۵ دی‌ماه سال جاری این تغییر لازم‌الاجرا
خواهد بود.
 


Page Generated in 0/0050 sec