printlogo


کد خبر: 203634تاریخ: 1397/10/2 00:00
اخبار

دادستان زاهدان اعلام کرد
بازداشت ‌4 نفر در ارتباط با حادثه دبستان اسوه
دادستان زاهدان از بازداشت ٤ نفر در رابطه با پرونده آتش‌سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان خبر داد.
 ‌به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام موحدی‌راد گفت: علاوه بر مدیر و معلم این مدرسه، 2 کارشناس آموزش‌وپرورش که در ماه‌‌های گذشته از این مدرسه بازدید کرده‌‌اند نیز در بازداشت به سر می‌برند. وی گفت: این مدرسه بدون اطلاع آموزش‌وپرورش نسبت به جابه‌جایی مکان اقدام کرده است.

عضو هیأت امنای تأمین اجتماعی عنوان کرد
کسری بودجه ۳۵۰۰ میلیاردی تأمین اجتماعی
عضو هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی تا آخر امسال 3 هزار و 500 میلیارد تومان کسری دارد و از سوی دیگر دولت بیش از 180 هزار میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی بدهکار است.
اکبر شوکت درباره انتصاب مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به فارس گفت:‌ در حال حاضر محمدحسن زدا به‌عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شده است و وزیر به دنبال یک مدیرعامل باتجربه و قوی برای سازمان تأمین اجتماعی است.
وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی حداقل تا پایان امسال 3 هزار و 500 میلیارد تومان کسری دارد و از سوی دیگر بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی به 180 هزار میلیارد تومان رسیده است که تقاضا داریم بخشی از این بدهی‌ها را به صورت نقد به سازمان پرداخت کند تا تأمین اجتماعی مجبور نشود وام بگیرد یا از بانک‌ها استقراض کند که در این صورت باید بخشی از دارایی‌های خود را نیز تهاتر کند.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان  مطرح کرد
کارنامه‌ درخشان بنیاد برکت
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در آستانه‌ یازدهمین سالگرد تأسیس بنیاد برکت توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کارنامه‌ این بنیاد را در حوزه‌ محرومیت‌زدایی درخشان توصیف کرد.
به گزارش مهر، شهرام غراوی با بیان این مطلب افزود: بنیاد برکت از جمله نهادهای اجرایی کشور است که توانسته در شهرهای کوچک بویژه در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، عمرانی و ساخت مدارس و فضاهای آموزشی خدمت‌رسانی کند.
نماینده‌ مردم کلاله، مینودشت، مراوه‌تپه و گالیکش در مجلس با اظهار رضایت از عملکرد بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حوزه‌ انتخابیه‌ خود، اظهار داشت: حسن فعالیت‌های این بنیاد اجرای سریع و بدون وقفه‌ پروژه‌هاست که باعث ایجاد امید در مناطق محروم و جلب اعتماد مردم می‌شود. اگر بنیاد برکت دست‌اندرکار پروژه‌ای باشد، خیال همه راحت است که کار متوقف نخواهد شد.
وی با اشاره به تکمیل و تجهیز بیمارستان مینودشت توسط بنیاد برکت در استان گلستان، اظهار امیدواری کرد نهادینه بودن عملکرد این بنیاد به سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور نیز تسری یابد. غراوی با استقبال از طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت  گفت: حوزه‌ انتخابیه‌ من در زمینه‌های کشاورزی و گردشگری از ظرفیت بالایی برخوردار است.
 استان گلستان مسیر عبور ۱۸ میلیون نفر از زوار حضرت امام رضا(ع) است اما متأسفانه رسوب اقتصادی آن برای استان به صفر می‌رسد. امیدواریم با فعالیت‌های بنیاد برکت شاهد رونق هر چه بیشتر کسب‌وکار در استان گلستان باشیم.
 


Page Generated in 0/0049 sec