printlogo


کد خبر: 203661تاریخ: 1397/10/2 00:00
اخبار

آیت‌الله مؤمن بستری شد
آیت‌الله محمد مؤمن، از فقهای شورای نگهبان و عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری در یکی از بیمارستان‌های قم بستری شد. به گزارش رسا، طبق اعلام اطرافیان آیت‌الله مؤمن، وضعیت جسمی عضو فقهای شورای نگهبان مساعد نیست. اعضای دفتر آیت‌الله مؤمن از مردم شریف ایران درخواست کردند برای سلامتی آیت‌الله مؤمن دعا کنند. ابوالفضل ایرانی‌خواه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم درباره وضعیت آیت‌الله مؤمن گفت: آیت‌الله مومن جمعه‌شب در یکی از بیمارستان‌های قم بستری شده و از همان دقایق اولیه روند درمانی توسط تیمی از پزشکان مجرب آغاز شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: تمام اقدامات درمانی در حال اجراست و وزیر بهداشت نیز پیگیر وضعیت ایشان است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز کرد: پزشکان و کادر درمانی بیمارستان از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی به آیت‌الله مومن و اجرای روند درمانی ایشان دریغ نکرده و تمام اقدامات درمانی مورد نیاز را انجام می‌دهند که امیدواریم با دعای خیر مردم شاهد بهبود وضعیت ایشان باشیم.

انتقاد دادستان کل کشور از اظهارات دبیر هیأت عالی گزینش
دادستان کل کشور در واکنش به سخنان یکی از مدیران گفت: این فرد استفاده نادرست از آیه قرآن می‌کند و بعد می‌گوید چه اشکالی دارد از افراد دوتابعیتی و چندتابعیتی استفاده کنیم؟ به گزارش مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در نشست ماهانه حقوقی ـ کاربردی در جمع حقوقدانان در واکنش به سخنان یکی از مدیران گفت: این فرد اعلام کرده همانطور که از خارج برای فوتبال مربی خارجی می‌آوریم، برای اقتصاد هم از خارج مدیر بیاوریم. آقای عزیز! یک مربی فوتبال که از خارج می‌آید پاس دادن را در قالب بازی یاد می‌دهد، فن و تکنیک بازی را می‌گوید اما چطور اقتصاد کلان را به دست خارجی‌ها بسپاریم؟ امروز جنگ اقتصادی داریم و این را همه می‌پذیرند. وی افزود: آقای محترمی که در گزینش کشور تکیه زدی، باید توجه کنید قانون، مدیریت دوتابعیتی‌ها را ممنوع کرده است. جناب رئیس‌جمهور! ملاحظه بفرمایید که این آقایان چه گفتند، آیا این مورد پذیرش شما است؟ فردی که در گزینش است چطور این حرف‌ها را می‌زند؟

گرانی و رکود بی‌سابقه  نتیجه برجام است
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مسؤولان نباید حرف‌های برجام‌گونه را تکرار کنند، گرانی‌ها، تورم و رکود بی‌سابقه امروز را نتیجه برجام دانست. حجت‌الاسلام والمسلمین جواد مجتهدشبستری در گفت‌وگو با رسا، با اشاره به تجربه برجام گفت: همه شاهد بودیم آمریکا با بی‌شرمی به صورت یکطرفه از برجام خارج شد و همه تعهدات خود را زیر پا گذاشت و امروز برجام بنا بر اذعان خود مذاکره‌کنندگان ثمره‌ای جز تعطیلی هسته‌ای نداشته است. نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گرانی‌ها، تورم و رکود بی‌سابقه را ثمره برجام دانست و تأکید کرد: نتیجه تلخ برجام باید به تجربه روشنی تبدیل شود که دیگر کسی از مذاکره با آمریکا سخن به میان نیاورد؛ در گذشته شاهد بودیم برخی مسؤولان برجام را حلال مشکلات می‌دانستند و گاهی حل برخی مشکلات را که ربطی به برجام نداشت را هم به تصویب برجام گره می‌زدند اما پس از تصویب آن نه‌تنها مسائل کشور حل نشد، بلکه با شرایط بدتری مواجه شدیم.

تکذیب ملاقات پنهان دیپلمات‌های ایران و آمریکا در لندن
سفیر ایران در انگلیس گفت: خبر ملاقات پنهان دیپلمات‌های ایرانی و آمریکایی در لندن که برخی رسانه‌های منطقه آن را مطرح کردند یک دروغ‌پردازی صرف است و کاملا تکذیب می‌شود. به گزارش مهر، در پی تصویب قطعنامه شورای امنیت درباره یمن حمیدرضا بعیدی‌نژاد، سفیر ایران در انگلیس در صفحه شخصی خود نوشت: «برخی رسانه‌های خبری به نقل از روزنامه الجریده کویت نقل کرده‌اند که این روزنامه ادعا کرده است برخی دیپلمات‌های ایرانی و آمریکایی به طور پنهانی در لندن دیدار کرده‌اند و مذاکرات یمنی‌ها در سوئد نتیجه این دیدارها بوده است. این خبر یک دروغ‌پردازی صرف است و کاملا تکذیب می‌شود».
 


Page Generated in 0/0060 sec