printlogo


کد خبر: 203847تاریخ: 1397/10/5 00:00
کوتاه و گویا


 مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های خوزستان و گیلان خبر داد. غلامرضا طائبی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری در استان خوزستان گفت: این کمیسیون 29 و 30 آذرماه با حضور 9 نفر از متخصصان، دبیر و 2 کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و 381 متقاضی بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوط ویزیت شدند.
 همزمان با هفته پژوهش و فناوری و تقدیر از پژوهشگران برتر سال 1397 دانشگاه صنعتی شریف در ورودی غربی پایتخت، از مفاخریان، شهردار منطقه 9 تهران به عنوان همکار استراتژیک برگزیده دانشگاه در تعاملات صنعتی، فناورانه و سرمایه‌گذاری تقدیر به عمل آمد.  این مراسم با حضور جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مفاخریان شهردار منطقه 9، فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و جمعی از اساتید و فرهیختگان علمی در سالن جابربن‌حیان دانشگاه شریف برگزار شد.
 یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بهمن‌ماه امسال در تهران برگزار می‌شود و باغ‌موزه قصر خود را برای میزبانی از بخش گالری‌های آن آماده می‌کند. نگارخانه‌های باغ‌موزه قصر برای میزبانی شایسته از آثار تجسمی گالری‌داران کشور در حال آماده‌سازی، تجهیز و نوسازی است. در جلسه هماهنگی گالری‌های شرکت‌کننده در جشنواره، محسن سلیمان، رئیس باغ‌موزه قصر ضمن تأکید بر فراهم کردن امکانات لازم مثل نور کافی، انبار، پارکینگ و هر آنچه مربوط به میزبانی باغ‌موزه قصر است، گفت: حضور گالری‌ها در جشنواره امسال بستر مناسبی برای قدم‌های مؤثر و ماندگار در حوزه هنرهای تجسمی خواهد بود.
 رجبعلی خسروآبادی، شهردار منطقه 5 تهران گفت: با کنترل مضاعف در حوزه شهرسازی و پیگیری ملاقات‌های مردمی، حدود 70 درصد مراجعات شهروندی کاهش یافته شده است. اگر مردم حرکت رو به رشد اقدامات منطقه را احساس کنند، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌شان افزایش می‌یابد. وی گفت: با توجه به اینکه بالای 10درصد جمعیت تهران در این منطقه ساکن هستند، تلاش بر افزایش ظرفیت توسعه گردشگری، حفظ محیط‌زیست و امکان ایجاد تفرجگاه ملی بوستان کوهسار را داشته و در تلاشیم برای محله «کن» نیز تعیین‌تکلیف کنیم.


Page Generated in 0/0049 sec