printlogo


کد خبر: 203949تاریخ: 1397/10/8 00:00
اخبار

پورموسوی سرمربی تیم‌ملی فوتبال جوانان ایران شد
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اعلام کرد سیروس پورموسوی سرمربی تیم‌ملی فوتبال جوانان ایران شده است.
به گزارش فارس، ابراهیم شکوری د‌ر بر‌نامه «فوتبال یک» شبکه ورزش اعلام کر‌د سیروس پورموسوی، سرمربی سابق فولاد به عنوان سرمربی جدید تیم‌ملی جوانان ایران انتخاب شده است. پورموسوی قرار است بزودی فعالیت خود ر‌ا آ‌غاز کند.

سرمربی روبین‌کازان:
سردار آزمون پیشنهادهایی از انگلیس و آلمان دارد
سرمربی ترکمنستانی تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه از پیشنهاد برخی تیم‌های آلمانی و انگلیسی برای خرید سردار آزمون در ماه ژانویه خبر داد.
قربان بردیف در بخشی از مصاحبه بلند خود با روزنامه بیزنس آنلاین روسیه درباره آینده سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم روبین‌کازان گفت: بازی تیم‌های زیادی را نگاه می‌کنم و به نظرم سردار آزمون از بسیاری از مهاجمان در اروپا قدرتمندتر است. حتی در لیگ برتر انگلیس نیز از بسیاری از مهاجمان اصلی قدرتمندتر است. اکنون پیشنهادهایی برای جذب این بازیکن از تیم‌های متوسط اروپایی داریم. میان آنها تیم‌های انگلیسی و آلمانی قرار دارند که تمایل خود را برای جذب سردار آزمون ابراز کرده‌اند.
سرمربی تیم روبین‌کازان درباره قیمت فروش سردار آزمون نیز اظهار داشت: اکنون همه روی جام ملت‌های آسیا تمرکز می‌کنند و رهسپار این رقابت‌ها در امارات هستند تا بازیکنان را زیر نظر بگیرند. آنها فقط خواهان جذب سردار آزمون نیستند. اگر او آنجا خوب ظاهر شود شرایط را مورد بررسی قرار می‌دهیم. ما آماده فروش هر بازیکنی در نقل‌وانتقالات زمستانی اروپا حتی سردار آزمون و سزار ناواس هستیم.
وی درباره عملکرد سردار آزمون در جام‌جهانی 2018 روسیه گفت: متاسفانه بخوبی آماده این رقابت‌ها نشد. همانند زمان دوره حضورش در روستوف بازی ‌کرد. فکر می‌کرد در این موج همه چیز برای او مهیا خواهد شد. من به کارلوس کی‌روش هم گفته بودم که سردار آزمون را باید سخت در دستان خود نگه‌ دارید. وقتی نخستین بازی ایران را در جام‌جهانی 2018 دیدم متوجه شدم آزمون آماده نیست. الان هم به سردار آزمون گفتم با چنین شرایطی وارد جام ملت‌های آسیا نشود.

پاداش سرخپوشان به علت مشکل انتقال ارز هنوز به دست شان نرسیده
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد برای حل مشکل انتقال ارز تاکنون ۶ بار با کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌نگاری کرده است.
به گزارش مهر، با وجود نامه‌نگاری‌های متعدد و تماس‌های تلفنی با کنفدراسیون فوتبال آسیا، دریافت پاداش نایب‌قهرمانی پرسپولیس در آسیا و انتقال ارز به کشور هنوز محقق نشده است و تلاش‌های باشگاه به منظور رفع این مشکل ادامه دارد.
طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، اقدامات قانونی و اداری برای دریافت پاداش نایب‌قهرمانی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا، بلافاصله پس از برگزاری فینال رقابت‌ها از سوی باشگاه آغاز شد.
در این ارتباط، بیش از ۶ نامه برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است. همچنین با مسؤول بخش مالی کنفدراسیون گفت‌وگوی تلفنی صورت گرفت. با وجود همه این اقدامات، تا این لحظه، با مطرح شدن موضوع تحریم‌های مالی و بانکی کشورمان و مشکلات انتقال ارز، نسبت به در اختیار گذاشتن این پاداش از سوی کنفدراسیون اقدام نشده است.
باشگاه پرسپولیس در این‌باره تلاش‌های خود را از طریق تمام مبادی رسمی همچنان دنبال خواهد کرد.

صنعت نفت منشا را می‌خواهد
باشگاه صنعت نفت آبادان خواهان جذب مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس است.
پائولو سرجیو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درصدد تقویت تیمش در خط حمله است. بر همین اساس گادوین منشا، مهاجم پرسپولیس در لیست خرید سرجیو قرار دارد، باشگاه صنعت نفت هم در مذاکره با باشگاه پرسپولیس خواهان جذب منشا شده است. در هفته‌های اخیر خبرهای مختلفی درخصوص ماندن یا جدایی منشا از پرسپولیس منتشر شده، این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ و مسؤولان پرسپولیس هنوز موضع رسمی‌شان را در خصوص ماندن یا جدایی منشا اعلام نکرده‌اند.


Page Generated in 0/0059 sec