printlogo


کد خبر: 204214تاریخ: 1397/10/12 00:00
اخبار

«لحظه گرگ و میش» پس از «بانوی عمارت» به تلویزیون می‌آید
مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» پس از سریال «بانوی عمارت» روی آنتن می‌رود. به گزارش «وطن امروز»، با تکمیل مراحل فنی، بزودی پخش سریال تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان آغاز خواهد شد. این سریال در ۵۰ قسمت آماده نمایش شده و بزودی با پایان پخش سریال «بانوی عمارت» روی آنتن شبکه 3 سیما خواهد رفت. ترانه نخستین تیزر سریال «لحظه گرگ و میش» با صدای محمد معتمدی از آلبوم موسیقی «حالا که می‌روی» و با شعری از محمدمهدی سیار است که این آلبوم تازه‌ترین کار محمد معتمدی است. مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» روایت فراز و فرود زندگی خانواده‌ای اصیل در طول 3 دهه با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است؛ روایتی که از دهه ۶۰ آغاز شده، حوادث مختلفی از قبیل جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی را پشت سر گذاشته و در زمان معاصر پایان می‌پذیرد. فاطمه گودرزی، فرید سجادی‌حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی‌نژاد، المیرا دهقانی، حسام محمودی‌فرید، کریم قربانی، سیامک احصایی، وحید آقاپور، ناصر سجادی‌حسینی، لیلا بلوکات، پانیذ برزعلی، نیما نادری، مدیا ذاکری، پاشا رستمی، رها خدایاری، مهرنوش مسعودیان، اروین گالستیان، آیدا نامجو و مهدی ملاک از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش
می‌پردازند

مستند اقتصادی سیمرغ  روی آنتن رفت
مستند اقتصادی سیمرغ با نگاهی متفاوت در پی یافتن پاسخ مشکلات اقتصادی روز کشور است. این سری مستندهای اقتصادی درباره موضوعات مختلف از جمله قاچاق، تحریم‌های نفتی، بررسی وضعیت گمرکات، مناطق آزاد و ... تهیه شده است. به گزارش «وطن‌امروز»، تقی رحمتی، نویسنده و کارگردان این برنامه درباره سیمرغ گفت: از ویژگی‌های این مستند فرم ساختار آن است که برای جذاب شدن مجموعه هر قسمت به یک موضوع اقتصادی می‌پردازد و با یک سوژه اقتصادی با مردم همراه می‌شود. همچنین مشکلات اقتصادی را از دو زاویه مدیریت و فرهنگ بررسی می‌کند. وی افزود: این مجموعه، روایتی مستند از رسیدن مرغ‌های ایرانی به قله‌ قاف اقتصاد را به نمایش می‌گذارد و فرم داستانی مستند تهیه‌شده با ورود به زندگی، سوژه‌ها را دنبال کرده و نگاه علمی و فنی صرف به موضوع ندارد. سیمرغ هر چهارشنبه‌شب ساعت 22 از شبکه افق پخش می‌شود.


استقبال گسترده مردم از پرده‌خوانی انقلاب
دبیر علمی جشنواره شاهد از استقبال گسترده از بخش ویژه پرده‌خوانی در جشنواره ملی تئاتر شاهد خبر داد.
به گزارش«وطن امروز»، محمد لارتی، دبیر علمی جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر با اشاره به شرکت گروه‌های نمایشی از 16 استان کشور در جشنواره، به استقبال گسترده مردمی از بخش ویژه پرده‌خوانی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بخش ویژه پرده‌خوانی انقلاب که به مناسبت 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در این جشنواره پیش‌بینی  شده است با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو بوده و اجرای آن تا اختتامیه جشنواره ادامه خواهد داشت.
لارتی ادامه داد: تاکنون 12 اجرا در بخش نمایش خیابانی، 6 نمایش در بخش نمایش صحنه‌ای و 10 اجرا در بخش ویژه پرده‌خوانی انقلاب اسلامی اجرا شده است. دبیر علمی جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر افزود: تاکنون هنرمندانی از آذربایجان شرقی، ایلام، کرمانشاه، اردبیل، تهران، ری، کرمان، البرز، فارس، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد و... روی صحنه رفتند.
چهارشنبه 12 دی(امروز) نیز برگزاری اختتامیه جشنواره و تقدیر از برگزیدگان پیش‌بینی  شده است. گفتنی است جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر با حضور قطب‌الدین صادقی، محمود فرهنگ، محمدرضا غفاری و... در هیات داوران از یکشنبه ۹ دی در شهر رامسر آغاز شده که امروز پایان
می‌یابد.


Page Generated in 0/0051 sec