printlogo


کد خبر: 204219تاریخ: 1397/10/12 00:00
اخبار

نصب گیت در ورودی شرقی ورزشگاه آزادی
نصب گیت در ورودی شرقی ورزشگاه آزادی آغاز شد تا ورود و خروج تماشاگران از تمام درها کنترل و مدیریت شود.
یکی از اقداماتی که در راستای آماده‌سازی ورزشگاه آزادی برای میزبانی پرسپولیس در فینال هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا انجام شد نصب گیت در ورودی‌های در غربی ورزشگاه آزادی بود. در واقع برای فینال لیگ قهرمانان آسیا، تنها این بخش از ورزشگاه مجهز به گیت شد اما این دستگاه به منظور کنترل بهتر ورود تماشاگران، در در شرقی ورزشگاه نیز نصب می‌شود.
در همین راستا، ظهر سه‌شنبه 11 دی‌ماه کریمی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه با حضور در ورزشگاه آزادی پیرامون جایگاه نصب گیت‌های ورودی در شرقی به بحث و تبادل نظر پرداخت و در ادامه مقرر شد کارشناسی‌های لازم در این باره توسط مسؤولان مربوطه انجام شود و جهت رفاه و آسایش تماشاگران، این مهم تا شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال عملی شود.
از سه‌شنبه نصب گیت در ورودی شرقی این ورزشگاه آغاز شد تا ورود و خروج تماشاگران از تمام درها کنترل و مدیریت شود، بویژه اینکه قرار است از این به بعد بلیت‌فروشی لیگ به صورت کامل اینترنتی انجام شود.

معرفی ایران در فاکس اسپورت
فاکس اسپورت در گزارشی به حضور تیم‌ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ اشاره کرد. جام ملت‌های آسیا 3 روز دیگر در امارات آغاز می‌شود و تیم‌ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی، در مرحله گروهی باید برابر یمن، ویتنام و عراق قرار بگیرد. فاکس اسپورت در گزارش خود از تیم‌ملی فوتبال ایران نوشت: ملی‌پوشان ایرانی با هدایت کارلوس کی‌روش، تجربه بالایی دارند و از بازیکنان باکیفیت و خوبی هم بهره می‌برند. خیلی از بازیکنان ایرانی در اروپا بازی می‌کنند و همین باعث شده که امیدواری ایرانی‌ها به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بیشتر شود. مانند کره‌جنوبی و عربستان، ایران یکی از مدعیان سنتی فوتبال آسیاست که در سال‌های اخیر نتوانسته به موفقیت دست یابد. علاوه بر این بعد از درخشش در جام‌جهانی و کیفیت بالای بازیکنان خیلی بعید است که این تیم نتواند به حداقل نیمه نهایی برسد. سردار آزمون بعد از جام‌جهانی روسیه خبرساز شد و از تیم‌ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد. هر چند او در ادامه از تصمیم خود برگشت. او که فوتبالش را سال‌هاست در روسیه ادامه‌ داده، از تجربه بالایی برخوردار است. آزمون سابقه گلزنی برابر تیم‌هایی همچون بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید را دارد. آزمون در تیم‌ملی فوتبال ایران فقط وظیفه گلزنی ندارد، بلکه می‌تواند با حرکات هجومی خود به دردسر بزرگی برای تیم حریف تبدیل شود. با غیبت سعید عزت‌اللهی در جام ملت‌های آسیا حالا می‌توانیم سیدمجید حسینی را که فقط ۲۲ سال سن دارد و در قلب خط دفاعی ایران فعالیت می‌کند به عنوان ستاره جوان در نظر بگیریم. حسینی در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه به جای روزبه چشمی به زمین آمد و در کنار پورعلی‌گنجی عملکرد خوبی داشت. عملکرد خوب این بازیکن جوان باعث شد که او به تیم ترابزون اسپور ترکیه بپیوندد.

پیشنهاد امارات به قطر برای میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۲
یک مقام ارشد اماراتی تایید کرد امارات آماده کمک به قطر برای میزبانی جام‌جهانی است. عارف العوانی، مسوول برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در امارات که از مقامات عالی‌رتبه ورزشی کشور امارات است، تایید کرد که این کشور آماده و مشتاق به کمک به قطر برای میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۲ است. او در همین رابطه گفت: خیلی خوب است که قطر میزبانی این رویداد بزرگ را بر عهده دارد، چرا که باعث می‌شود اتحاد و همبستگی بین کشورهای منطقه افزایش یابد. امارات مشتاق و آماده است تا در صورت تایید فیفا، به قطر برای میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۲ کمک کند. فیفا در حال بررسی افزایش تعداد تیم‌های جام‌جهانی از ۳۲ به ۴۸ تیم است و در این صورت کشورهای همسایه قطر نیز می‌توانند در میزبانی جام‌جهانی به این کشور کمک کنند. امارات در کنار مصر، عربستان و بحرین تحریم‌هایی را علیه کشور قطر در سال ۲۰۱۷ شروع کردند. همچنین شبکه BEIN قطر که حق پخش بازی‌های جام‌جهانی را داشت بعد از این تحریم‌ها، برنامه‌های خود را در امارات قطع کرد ولی بعد از جام‌جهانی بار دیگر به حالت قبل درآمد.


Page Generated in 0/0066 sec