printlogo


کد خبر: 204466تاریخ: 1397/10/17 00:00
گل‌نزن ۱۹۲ سانتیمتری در لیست استقلال
گزینه عجیب

در حالی که باشگاه استقلال با مشکلات مالی مواجه است و به همین دلیل تمرینات این تیم هنوز شروع نشده و بازیکنان در حالت اعتصاب به سر می‌برند اما خبرهایی درباره تلاش مسؤولان این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید به گوش می‌رسد. بازیکن جدید از کشور پاراگوئه است و آمار چندان جالبی هم در فصول اخیر ندارد. پابلو سزار لئوناردو ولاسکز بازیکنی است که در خط حمله بازی می‌کند و در پروفایل او آمده که ۱۹۲ متر قد دارد. این بازیکن در تیم گورانی کشور پاراگوئه بازی می‌کند و ۳۱ سال سن دارد. او فصل گذشته در لیگ مکزیک بازی می‌کرد و در 10 بازی تنها ۳ گل زده است. در آمار فصل اخیر این بازیکن در تیم گورانی هم گلی ثبت نشده است. باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به این بازیکن خواستار حضورش در تمرینات شده است. جالب اینکه مسؤولان باشگاه استقلال رقم پیشنهادی خود به این بازیکن را هم در نامه ذکر کرده‌اند و هنوز بازیکن پاراگوئه‌ای با این پیشنهاد موافقت نکرده است.
اینکه معیار جذب پابلو چیست هنوز مشخص نشده اما این بازیکن در فصول اخیر نمایش بسیار ضعیفی داشته و حتی در بازی‌های اندکی برای تیم‌هایش به میدان رفته است. با این حال پیش‌بینی  می‌شود مهاجم پاراگوئه‌ای بزودی برای عقد قرارداد با باشگاه استقلال به ایران بیاید. حتی ممکن است این بازیکن در صورت حضور استقلالی‌ها در اردوی قطر مستقیم به این کشور برود و با آنها تمرین کند. بازیکن پاراگوئه‌ای را خود شفر به باشگاه استقلال پیشنهاد داده و سران این باشگاه هم
به دنبال درخواست سرمربی خود اقداماتی در راستای جذب این بازیکن انجام داده‌اند.
این درخواست در شرایطی برای مهاجم پاراگوئه‌ای ارسال شده که کمیته فنی باشگاه استقلال هیچ اطلاعی از ماجرا ندارد و این موضوع اساسا به آنها گفته نشده است، البته بعید است اگر مهاجم مد نظر وینفرد شفر شرایط فنی مطلوبی داشته باشد، اعضای کمیته فنی این باشگاه با جذب او مخالفت کنند و مانع جذبش شوند.
 


Page Generated in 0/0054 sec