printlogo


کد خبر: 205131تاریخ: 1397/10/30 00:00
اخبار

طارمی و 4 بازیکن مورد توجه اروپایی‌ها
سایت فاکس‌اسپورت اعلام کرد مهدی طارمی و 4 بازیکن دیگر از قاره آسیا بعد از درخشش در جام ملت‌های آسیا مورد توجه تیم‌های اروپایی قرار گرفته‌اند. ‌به نقل از فاکس اسپورت، جام ملت‌های آسیا 2019 در امارات در حال برگزاری است. روزنامه فاکس‌اسپورت از 5 بازیکنی سخن به میان آورد که بعد از درخشش در جام ملت‌های آسیا 2019 مورد توجه تیم‌های اروپایی قرار گرفته‌اند. در بین این 5 بازیکن نام مهدی طارمی، مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران که در الغرافه بازی می‌کند به چشم می‌آید. المعز علی، مهاجم جوان قطری‌ها و مهندی علی، مهاجم تیم‌ملی فوتبال عراق هم در این فهرست جای دارند. یک بازیکن از هند و یک بازیکن از تایلند هم دیگر گزینه‌ها هستند.

کی‌روش: عاشق مردم ایران می‌شوید
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران درباره پیشنهاد کلمبیا گفت: کار کردن در کلمبیا برایم افتخار است اما فعلا به تیم‌ملی ایران تعهد دارم. به نقل از AFP، کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم‌ملی فوتبال ایران اظهار کرد: مردم تحت تاثیر تحریم‌ها هستند و از آن لطمه خورده‌اند اما زمانی که با این افراد فوق‌العاده زندگی می‌کنید و احساسی که نسبت به تیم‌ملی دارند را می‌بینید، عاشق‌شان می‌شوید. سرمربی تیم‌ملی ایران همچنین گفت: بازیکنان ایرانی را دوست دارم، آنها شخصیت قوی دارند و همیشه دوست دارند بهتر شوند و برای آن می‌جنگند. آنها نسبت به کشور و پیراهن تیم‌ملی عرق دارند. آنها یکی از باثبات‌ترین خانواده‌های فوتبالی هستند که من در طول زندگی‌ام شناختم. سعی می‌کنم بازیکنانی را انتخاب کنم که تنها پیراهن تیم‌ملی برای‌شان مهم باشد. کی‌روش افزود: هیچ کسی نمی‌تواند بیش از این ما و بازیکنان ما را تحت فشار قرار دهد. اجازه نخواهیم داد تنش‌ها باعث شود روی بازی‌مان تاثیر بگذارد و ما را از رویای‌مان دور کند. کارلوس کی‌روش یک پیشنهاد هم برای هدایت تیم‌ملی کلمبیا دارد. او نسبت به این پیشنهاد علاقه‌مند است اما تصمیمش را در پایان ماه فوریه می‌گیرد؛ زمانی که حضور تیم‌ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به پایان برسد. سرمربی تیم فوتبال ایران گفت: شکی در این نیست که فدراسیون کلمبیا علاقه‌مندی‌اش را برای مربیگری من اعلام کرده و به من اعتماد دارد. کلمبیا تیم فوق‌العاده‌ای دارد که از بازیکنان خیلی خوبی برخوردار است. این تیم در رنکینگ فیفا در رتبه‌های بالایی قرار دارد و تیم صاحب سبکی است. برای من مربیگری در این تیم یک افتخار است اما در حال حاضر هدایت تیم‌ملی ایران را بر عهده دارم و نسبت به این تیم مسؤولیت دارم. کی‌روش درباره تصمیم خود اظهار کرد: با دقت این پیشنهاد را بررسی خواهم کرد.

۱۵ داور از جام ملت‌های آسیا کنار گذاشته شدند
۱۵ داور و کمک‌داور به خاطر اشتباهات بد و تاثیرگذار از قضاوت در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا محروم شدند.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از البیان، مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به پایان رسید و تکلیف تیم‌های صعود‌کننده به مرحله یک‌هشتم نهایی مشخص شد. جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات مثل هر رقابت دیگر اشتباهات داوری داشت که بعضی از آنها تاثیرگذار بودند.
روزنامه البیان امارات در این باره نوشت: از منابع نزدیک به کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا مطلع شدیم که ۱۵ داور و کمک‌داور به خاطر اشتباه‌های بد در مرحله گروهی از قضاوت در مرحله یک‌هشتم نهایی محروم شده‌اند.
ادهم المخادمه، داور اردنی دیدار افتتاحیه، داور دیدار ژاپن و عمان، داور لبنان برابر قطر و داور بازی بحرین برابر تایلند در این فهرست جای دارند.
در بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از کمک‌داور ویدئویی استفاده خواهد شد.


Page Generated in 0/0066 sec