printlogo


کد خبر: 205136تاریخ: 1397/10/30 00:00
اخبار

پخش «زندانی‌ها» به حوزه هنری رسید
فیلم سینمایی «زندانی‌ها» بزودی در سینماهای کشور اکران می‌شود. مؤسسه «بهمن سبز» وابسته به حوزه هنری، پخش‌کننده جدیدترین ساخته مسعود ده‌نمکی است. به گزارش «وطن امروز»، تازه‌ترین ساخته مسعود ده‌نمکی در نوبت اکران است و بزودی اکران می‌شود. موسسه پخش بهمن سبز (حوزه هنری) این فیلم را در سینماهای کشور اکران می‌کند. همچنین لوگوی فیلم سینمایی «زندانی‌ها» که محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج است، به تازگی توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی شده است. این فیلم از دوم تیرماه سال جاری کلید خورد و پس از پایان مراحل فنی، آماده نمایش شده است. هدایت هاشمی، هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، برزو ارجمند، بهاره افشاری و بهنوش بختیاری از جمله بازیگران فیلم سینمایی «زندانی‌ها» هستند.

تمدید مهلت ارسال آثار  به جشنواره فیلم ۱۰۰
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ تمدید شد.
 به گزارش «وطن امروز»، بنا به درخواست فیلمسازان و نظر به اینکه آثار بسیاری در مراحل پایانی تولید هستند، ستاد برگزاری جشنواره تا ۱۰ بهمن‌ماه مهلت دریافت آثار را تمدید کرده است. پیش از این آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ۳۰ دی‌ماه اعلام شده بود. جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ در 2 بخش مسابقه‌ای و مسیر تجربه و در قالب فیلم‌های مستند، داستانی و پویانمایی در تهران برگزار می‌شود. بخش مسابقه سینمای جهان نیز صرفا برای حضور شرکت‌کننده‌های غیرایرانی پیش‌بینی شده است. فیلمسازانی که فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای اول و دوم خود را تولید کرده‌اند، تنها در یکی از بخش‌های اصلی یا مسیر تجربه می‌توانند شرکت کنند. دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ ‌به همت حوزه هنری و به دبیری علی قربانی ۸ تا ۱۰ اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود.


فصل دوم «در برابر توفان» آماده نمایش شد
فصل دوم مجموعه مستند «در برابر توفان» به کارگردانی مهدی نقویان بزودی از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد. به گزارش «وطن امروز»، فصل دوم مجموعه مستند «در برابر توفان» به کارگردانی مهدی نقویان که توسط شبکه مستند و مؤسسه روایت فتح تهیه شده است بزودی از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد. فصل اول این مجموعه در سال ۹۵ از شبکه مستند و شبکه 3 پخش شده بود که بازخوردهای مثبت فراوانی در پی داشت. فصل دوم این مجموعه در 10 قسمت ۶۰ دقیقه‌ای به زمانه‌ پهلوی دوم خواهد پرداخت. اقتصاد، ارتش، فرهنگ و هنر، آموزش‌وپرورش، ساواک، سیاست داخلی، سیاست خارجی، مذهب، مطبوعات و زندگی خصوصی 10 موضوعی است که در هر قسمت این مجموعه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. مهدی نقویان قبل از این مجموعه، مستند «خارج از دید» را روی آنتن سیما داشت که با واکنش‌های مثبت فراوانی بین مخاطبان مواجه شد.


تولید «هیولاهای شگفت‌انگیز» به تعویق افتاد
تولید سومین مجموعه «هیولاهای شگفت‌انگیز» به تهیه‌کنندگی «جی‌کی رولینگ» به پاییز سال آینده موکول شد. به گزارش فارس به نقل از ورایتی، «هیولاهای شگفت‌انگیز» تولید کمپانی برادران وارنر و به تهیه‌کنندگی «جی‌کِی رولینگ»، سومین سری این مجموعه که قرار بود برای ماه جولای آماده شود به پاییز موکول شد. سومین فیلم «هیولاهای شگفت‌انگیز» هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. «هیولاهای شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» ۱۸ نوامبر سال ۲۰۱۶ و «هیولاهای شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» نیز در ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۸ منتشر شد. فرض بر این است که به نسبت اکران 2 فیلم اول این مجموعه، فیلم سوم نیز ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ اکران شود اما تاخیر در شروع تولید امکان تاخیر انتشار فیلم را بسیار محتمل کرده است. «رولینگ» این مجموعه را به عنوان اسپینافی بر ۸ فیلم «هری پاتر» که اکنون با عنوان «دنیای جادوگری» از آن یاد می‌شود، خلق کرد.
 


Page Generated in 0/0052 sec