printlogo


کد خبر: 205142تاریخ: 1397/10/30 00:00
معاون مهندسی ستاد بازسازی عتبات سوریه تشریح کرد
احداث میهمانسرای حرم حضرت زینب(س)

گروه اجتماعی: معاون مهندسی ستاد بازسازی عتبات سوریه گفت: عملیات احداث میهمانسرای حرم حضرت زینب(س) در دمشق تا پایان تابستان سال آینده به اتمام می‌رسد.
به گزارش تسنیم، سیدجواد هاشمی در جلسه کنترل پروژه مضیف حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها اظهار داشت: به‌رغم مشکلات و نارسایی‌های ناشی از جنگ در سوریه، با عنایت ائمه اطهار(ع) و همت خیرین و عوامل اجرایی، پروژه ساخت مضیف (میهمانسرا) حرم مطهر حضرت زینب(س) با سرعت و دقت در حال اجراست.
این مقام مسؤول در ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: عمده مصالح و لوازم ساختمانی مورد نیاز این پروژه، تامین و در محل ساختمان مضیف نگهداری می‌شود و همزمان چند گروه کاری اعزامی از استان خوزستان به‌صورت تبرعی در حال فعالیت هستند تا ان‌شاء‌الله بر اساس برنامه زمان‌بندی شده حداکثر تا اول تیرماه سال 98 کار ساخت میهمانسرای حرم به اتمام برسد. حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سیدمحمود موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان هم در این جلسه با اشاره به اینکه این استان مسؤولیت اجرای طرح‌های بازسازی در حرم‌های مطهر سوریه را برعهده دارد، گفت: مردم خوزستان در سال‌های گذشته حمایت‌های بی‌دریغی در زمینه بازسازی و زدودن غبار غربت از حرم مطهر حضرت زینب(س) داشتند.


Page Generated in 0/0053 sec