printlogo


کد خبر: 205144تاریخ: 1397/10/30 00:00
تکذیب افزایش قیمت قبور بهشت‌زهرا(س)

گروه اجتماعی: مدیر‌عامـل سازمان بهشت‌زهرا(س) با تکذیب قیمت‌های ۱۰۰ میلیون تومانی قبور در بهشت‌زهرا(س) گفت: بالاترین قیمت قبر در این آرامستان، ۱۶ میلیون تومان است.
 سعید خال با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر قیمت قبر در قطعات گوناگون  بهشت زهرا(س) به باشگاه خبرنگاران گفت: قیمت قبور از ۲ سال پیش تاکنون هیچ تغییری نکرده و همگی طبق مصوبه شورای شهر است. مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا(س) با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمتی در این مدت نداشته‌ایم، اظهار کرد: هنوز طبق سنوات گذشته به هر شهروند یک قبر رایگان اختصاص می‌یابد.
وی با بیان اینکه قیمت قبور در بهشت‌زهرا(س) بر اساس نظام‌نامه شورای شهر است، اظهار داشت: هر تهرانی می‌تواند از یک طبقه قبر رایگان در قطعات روز استفاده کند و 2 طبقه بالایی را هم با قیمت یک میلیون تومان می‌تواند تملک کند. خال درباره افرادی که متقاضی خرید قبر در قطعات روز نیستند، اظهار داشت: این افراد می‌توانند از قطعات سایر فاز‌های بهشت‌زهرا استفاده کنند که قیمت هر قبر در فاز یک بهشت‌زهرا(س) ۱۶ میلیون تومان، فاز ۲ نه میلیون تومان و فاز ۳ چهار و نیم میلیون تومان است.
 وی با بیان اینکه این اطلاع‌رسانی در پاسخ به انتشار اخبار دروغ مبنی بر فروش قبر ۴۰۰ میلیونی است، اظهار داشت: خرید و فروش قبر ممنوع است و در سامانه بهشت‌زهرا(س) هم انتقال قبر امکا‌ن‌پذیر نیست.
 


Page Generated in 0/0056 sec